Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-02-24, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vad jag kunde uppfatta bland flåsandet var att Gypsy Jokers kidnappade & dödade Antifa, möjligtvis i samarbete med polisen. Men när & på vilket vis detta skedde lyckades jag inte uppfatta.

I efterhand har det dock framkommit uppgifter om att hon är schizofren, så det är svårt att veta hur detta skall tolkas. Normalt sett så brukar inte denna typ av MC-gäng ta så lätt på att bli utpekade & anklagade. Vi får se.

Du säger att MC-gäng inte tar så lätt på att bli utpekade av psykiskt sjuka människor.
Tror du att de kommer att döda tanten? Eller bara skada hennes minderåriga släktingar?
Citera
2022-02-24, 09:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Vad jag kunde uppfatta bland flåsandet var att Gypsy Jokers kidnappade & dödade Antifa, möjligtvis i samarbete med polisen. Men när & på vilket vis detta skedde lyckades jag inte uppfatta.

I efterhand har det dock framkommit uppgifter om att hon är schizofren, så det är svårt att veta hur detta skall tolkas. Normalt sett så brukar inte denna typ av MC-gäng ta så lätt på att bli utpekade & anklagade. Vi får se.

Så du hade svårt för att uppfatta och tack vare det skrev du att AFA terroriserat en stackars husägare som dessutom vad med i ett gäng? Det var en livlig fantasi du hade, trots att du inte uppfattade så mycket av vad den flåsande personen sa.
Citera
2022-02-24, 09:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Så du hade svårt för att uppfatta och tack vare det skrev du att AFA terroriserat en stackars husägare som dessutom vad med i ett gäng? Det var en livlig fantasi du hade, trots att du inte uppfattade så mycket av vad den flåsande personen sa.
Tanten sade att Gypsy Jokers & polisen mördade dom, den biten gick inte att missa.
Citera
2022-02-24, 09:28
Medlem
siisters avatar
The ensuing police investigation revealed the following information, some of which was captured on video:

On February 19, 2022 between 2000 and 2100 hours, Benjamin Smith (hereinafter "Defendant") confronted a group of people engaged in an organized demonstration at Normandale Park. Defendant approached several of its participants, yelling at them and demanding they leave the area. Participants are [??]

Defendant to leave them alone and return home. Defendant responds by demanding they "make" him leave and he approaches a participant aggressively, who pushes him back. Defendant continues to yell at participants and a few moments later, Defendant draws a handgun and fires at multiple people, striking five. The shooting ended when Defendant was shot in the hip area. After everyone who needed medical attention received it, officers established a crime scene perimeter and rapidly began their investigation.

https://twitter.com/WrightKATU/status/1496283275207266310?s=20&t=2qfU_-Q49UKtNLIQOP_7NA
Det var alltså, inte oväntat, att mördaren var den som terroriserade och inte tvärtom.
Citera
2022-02-24, 10:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Tanten sade att Gypsy Jokers & polisen mördade dom, den biten gick inte att missa.

Du missade en hel del. Du kanske själv flåsar så högt att du inte hör?

Guess what, do you want to talk about how a white supremacists kidnapped me and those charges got dropped? Y'all want to talk about how they told all these vigilantes to stand back and stand by? These police do not puzzle, they are murdering us, they are murdering us. Josh (??) kidnapped me and almost murdered me, he's on a 911 call, Gypsy Jokers.

20 februari, 2022
https://youtu.be/oImDhPIPMR0

2022-02-21 postar du ditt första inlägg och skriver
Citat:
Vissa uppgifter säger att den som Antifa trakasserade var en svart kille, så detta kan bli komplicerat rent PR-mässigt.

Det skall röra sig om MC-gänget Gypsy Joker, som är av HA-typ, fast våldsammare.
(FB) Den enda tråden för generella diskussioner om utländska AFA/Antifa-fraktioner.

I ditt inlägg finns en länk där det går att lyssna på presskonferensen samt läsa en visserligen felaktig beskrivning av vad som hänt, men som inte nämner att polisen gått ut med att det fanns ett kidnappningsoffer bland alla skottskadade/döda.

Den som faktiskt lägger en sekund på att försöka lyssna förstår att hon inte pratar om någon kidnappning som skett under senaste dygnen. Det är också uppenbart att hon är upprörd på polisen som lade ner utredningen kring det hon berättar om kidnappningsförsöket. När du skrev ditt första inlägg fanns det inte någon nedlagd utredning.

Oklart är också hur du fick till det att Josh från Gypsy Jokers både var svart och med i vit makt-rörelsen, sånt brukar väl vara rätt känsligt i sådana kretsar.
Citera
2022-02-24, 10:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du missade en hel del. Du kanske själv flåsar så högt att du inte hör?

Guess what, do you want to talk about how a white supremacists kidnapped me and those charges got dropped? Y'all want to talk about how they told all these vigilantes to stand back and stand by? These police do not puzzle, they are murdering us, they are murdering us. Josh (??) kidnapped me and almost murdered me, he's on a 911 call, Gypsy Jokers.

20 februari, 2022
https://youtu.be/oImDhPIPMR0

2022-02-21 postar du ditt första inlägg och skriver

(FB) Den enda tråden för generella diskussioner om utländska AFA/Antifa-fraktioner.

I ditt inlägg finns en länk där det går att lyssna på presskonferensen samt läsa en visserligen felaktig beskrivning av vad som hänt, men som inte nämner att polisen gått ut med att det fanns ett kidnappningsoffer bland alla skottskadade/döda.

Den som faktiskt lägger en sekund på att försöka lyssna förstår att hon inte pratar om någon kidnappning som skett under senaste dygnen. Det är också uppenbart att hon är upprörd på polisen som lade ner utredningen kring det hon berättar om kidnappningsförsöket. När du skrev ditt första inlägg fanns det inte någon nedlagd utredning.

Oklart är också hur du fick till det att Josh från Gypsy Jokers både var svart och med i vit makt-rörelsen, sånt brukar väl vara rätt känsligt i sådana kretsar.
Uppgiften om den svarta killen kom senare, som du mycket väl vet. Det var nog ingen som trodde att det fanns svarta medlemmar i Gypsy Jokers. Det trillade in uppgifter hela tiden från alla möjliga håll. Vissa visade sig stämma, andra inte. Den viktigaste lärdomen här är nog att allt fler verkar ha fått nog av Antifa-trakasserier.
Citera
2022-02-24, 20:02
Medlem
Sir Dwains avatar
Och vad är oddsen på att Benjamin är ett fan av Andy Ngo? Ganska låga skulle jag säga.

Andy "rapporterar" att alla möjliga personer är farliga extremister och terrorister, han är också förtjust i att doxxa de, men han har ingen förståelse för att han inte är populär bland de, för att han ibland får en milkshake eller dildo kastad på sig (eller så som Andy kallar det, att folk försöker mörda honom).

Några dagar innan det här dådet beskrev Andy den här gruppen tanter som farliga extremister. Jag lägger inte ansvaret på honom utan ytterligare bevis, men jag skulle verkligen inte bli förvånad.

EDIT: oj jag visste inte att det redan var klarlagt att han var en följare av Andy, ja men då så.
Senast redigerad av Sir Dwain 2022-02-24 kl. 20:08.
Citera
2022-02-24, 21:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Och vad är oddsen på att Benjamin är ett fan av Andy Ngo? Ganska låga skulle jag säga.

Andy "rapporterar" att alla möjliga personer är farliga extremister och terrorister, han är också förtjust i att doxxa de, men han har ingen förståelse för att han inte är populär bland de, för att han ibland får en milkshake eller dildo kastad på sig (eller så som Andy kallar det, att folk försöker mörda honom).

Några dagar innan det här dådet beskrev Andy den här gruppen tanter som farliga extremister. Jag lägger inte ansvaret på honom utan ytterligare bevis, men jag skulle verkligen inte bli förvånad.

EDIT: oj jag visste inte att det redan var klarlagt att han var en följare av Andy, ja men då så.
Att Antifa är farliga extremister kanske kan förklaras av att ni dödat dussintals människor & bränt ner egendom för många miljarder.

Dock har ni nyttiga idioter spelat ut er roll & stödet från etablissemanget är på väg att försvinna, då ni inte behövs längre.

Er tid är inte bara ute, ni är själv ute.

Ni kommer aldrig heller bli riktiga kvinnor.
Citera
2022-02-24, 22:07
Medlem
siisters avatar
Citat:
Uppgiften om den svarta killen kom senare, som du mycket väl vet. Det var nog ingen som trodde att det fanns svarta medlemmar i Gypsy Jokers. Det trillade in uppgifter hela tiden från alla möjliga håll. Vissa visade sig stämma, andra inte. Den viktigaste lärdomen här är nog att allt fler verkar ha fått nog av Antifa-trakasserier.

Senare än vad? Jag citerade dig och det du länkade. Dagen efter presskonferensen skriver du att det tydligen ska vara en svart kille och Gypsy Jokers.
Citera
2022-02-25, 06:09
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Att Antifa är farliga extremister kanske kan förklaras av att ni dödat dussintals människor & bränt ner egendom för många miljarder.

Dock har ni nyttiga idioter spelat ut er roll & stödet från etablissemanget är på väg att försvinna, då ni inte behövs längre.

Er tid är inte bara ute, ni är själv ute.

Ni kommer aldrig heller bli riktiga kvinnor.

Vi? Jag och de där tanterna eller?

Gör inte samma misstag som Andy och klumpa ihop alla du inte tycker om till AFA.
Citera
2022-02-25, 10:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Vi? Jag och de där tanterna eller?

Gör inte samma misstag som Andy och klumpa ihop alla du inte tycker om till AFA.
Jag kan nog säga att jag tycker illa om betydligt fler än vad det finns personer i AFA. Dock har du gett ett intryck av att vara en grönhårig könsdysforiker som ofta nosar i utkanten av dessa rörelser. Men jag kan kan givetvis ha misstolka något.
Citera
2022-02-26, 10:02
Medlem
Sir Dwains avatar
Här finns korrekt information om vad som hände, https://theintercept.com/2022/02/23/portland-protest-shooting/?utm_campaign=theintercept&utm_source=twitter&utm_ medium=social

Högerextremisten och Andy Ngo-följaren Benjamin Smith (låt er inte luras av förnamnet, han är även antisemit), attackerade oprovocerat de här tanterna när de bad honom gå därifrån. En av de han skjöt var sen en sjukvårdare som försökte behandla ett av offren. Det här var inte i närheten av demonstrationen som inte hade börjat, av en lycklig tillfällighet hörde den där beväpnade demonstrationsvakten deras rop på hjälp och kom dit och räddade livet på ytterligare folk. Sen behandlades även Smith av demonstrationssjukvårdare tills polisen kom och tog hand om honom. Den här galningen bodde i en lägenhet som låg längs den planerade demonstrationsvägen och var besatt av vapen och en önskan att döda kommunister och AFA. Han mördade den handikappade tanten för att han inte kunde hantera att de bad honom gå därifrån.

Allt det här finns på film som polisen har, vakten som sköt Smith arresterades från början men har släppts då det finns otvetydliga bevis om att han agerade för att försvara människors liv.

Chansen att Andy Ngo, än en gång, har blod på sina händer för det här är inte obetydlig.

Vilka fina hjältar ni har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in