2022-02-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om man inte räknar som hardusettminapa, då är kvinnor bäst.

Räknar hardusettminapa bara utifrån "tävlingar" som utifrån biologi exkluderar ett kön oxo?
Citera
2022-02-22, 19:49
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Vara snälla
Faller direkt om man läser i tråden.
Citera
2022-02-22, 19:51
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Japp, män är bäst på självmål, det var det jag sa från början.
Att göra självmål är en anti-tävling. Alla självmål är olyckor och visst råkar män ut för fler olyckor eftersom de satsar och anstränger sig mer.

Du skrapar verkligen botten nu.
Citera
2022-02-22, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Att göra självmål är en anti-tävling. Alla självmål är olyckor och visst råkar män ut för fler olyckor eftersom de satsar och anstränger sig mer.
Du skrapar verkligen botten nu.
Berätta inte det för mig, berätta det för dem som anser att kvinnor är bättre på att göra självmål. Jag har bara påpekat att de har fel och att män är bättre.
Senast redigerad av Ipsi 2022-02-22 kl. 20:00.
Citera
2022-02-22, 19:57
Medlem
Kvinnor är bättre än män att hålla den innanför byxorna, att känna och visa empati, ta hand om sina medmänniskor, vara ödmjuka, utbilda sig, etc.

De är också jävligt mycket bättre på knäböj på gymmet.
Citera
2022-02-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossard
Kvinnor är bättre än män att hålla den innanför byxorna, att känna och visa empati, ta hand om sina medmänniskor, vara ödmjuka, utbilda sig, etc.

De är också jävligt mycket bättre på knäböj på gymmet.

Kvinnor är bäst på att köra bil också givet att målet är att komma fram levande.
Citera
2022-02-23, 08:12
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Kvinnor är bättre bilförare än män.
Och med ditt argument är höns bättre bilförare än kvinnor.
De har inte orsakat en enda olycka bakom ratten.
Citera
2022-02-23, 08:21
Medlem
NevyNoos avatar
Kvinnor är ju helt klart bäst på att uppfostra/ ta hand om barn. Om det hade lämnats åt enbart männen så hade nästkommande generationer antagligen blivit ett härligt gäng negligerade psykopater. Generellt alltså. Det finns bra farsor också, men de är tyvärr inte o majoritet.
Citera
2022-02-23, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jodå, du behöver bara anstränga dig lite.

Jag vet vad du syftar på, din slutsats är dock felaktig.

Orkar du dock inte anstränga att resonera kring dina påståenden och slutsatser så kan man enbart anta att du snackar skit.
Citera
2022-02-23, 09:37
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Berätta inte det för mig, berätta det för dem som anser att kvinnor är bättre på att göra självmål. Jag har bara påpekat att de har fel och att män är bättre.
Det kallas för humor och män är bättre på humor. Medans kvinnor ständigt lider av sitt allvar.
Citera
2022-02-23, 09:38
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NevyNoo
Kvinnor är ju helt klart bäst på att uppfostra/ ta hand om barn. Om det hade lämnats åt enbart männen så hade nästkommande generationer antagligen blivit ett härligt gäng negligerade psykopater. Generellt alltså. Det finns bra farsor också, men de är tyvärr inte o majoritet.
Det är exakt tvärtom och ett mycket känt faktum att värstingar ofta växt upp med ensamma mammor. Som är ständigt toleranta mot sin lilla gosse. medans pappor sätter gränser som hindrar brott.

Själv var jag, man, hemma halvtid med alla mina barn. Din fördomsfulla ignorant.

Det är som att påstå att polisen och lagar inte behövs. Får vi fler eller färre skurkar då?

Man borde ha krav i tråden att alla som påstår smörja eller fördomar skickar med en faktalänk. För det går ju inte och då slipper vi deras fördomar och de slipper bli uthängda för sin inkompetens.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-02-23 kl. 09:40.
Citera
2022-02-23, 10:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Och med ditt argument är höns bättre bilförare än kvinnor.
De har inte orsakat en enda olycka bakom ratten.

Gör dig inte dummare än du är.

Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Jag vet vad du syftar på, din slutsats är dock felaktig.

Orkar du dock inte anstränga att resonera kring dina påståenden och slutsatser så kan man enbart anta att du snackar skit.

Läs bakåt i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in