2022-02-21, 20:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Du har aldrig hört talas om någonting i de otroligt udda små artiklarna innan du googlade. Det kan vem som helst fatta.

Jo det hade jag koll på, det är rätt gammal kunskap vid detta laget, det är du som bott under en sten de senaste åren, troll.
Citera
2022-02-21, 21:01
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jo det hade jag koll på, det är rätt gammal kunskap vid detta laget, det är du som bott under en sten de senaste åren, troll.
"Det är rätt gammal kunskap vid det här laget" att kvinnliga Tesla-ägare i Norrland kör försiktigt?

En enkel googling visar att den infon står på bara exakt det stället, en kort blänkare av något som heter Paydrive. Som du googlade fram med "kvinnor kör bil bättre" annars är den omöjlig att hitta.

Mitt råd är att du lägger dig nu. Du ska inte vara uppe och ljuga så här sent.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-02-21 kl. 21:09.
Citera
2022-02-21, 21:03
Medlem
Necriss avatar
Det finns ju säkert något där kvinnor är bättre än män, i snitt.

En mer intressant observation är dock att inom varje sak som existerar så utgörs alltid toppen, utan undantag, av uteslutande män.
Detta har att göra med männens y kromosom. Kvinnan har två X, så recessiva egenskaper har svårare att uttryckas medans män enbart har en X kromosom. För en stor andel av den så finns det alltså bara en kopia vilket gör mycket större fenotypisk variation hos männen.

Denna större variation hos män gör att toppen, samt botten, inom varje möjlig sak alltid utgörs uteslutande av män.
Citera
2022-02-21, 21:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
"Det är rätt gammal kunskap vid det här laget" att kvinnliga Tesla-ägare i Norrland kör försiktigt?

En enkel googling visar att den infon står på bara exakt det stället, en kort blänkare av något som heter Paydrive.

Mitt råd är att du lägger dig nu. Du ska inte vara uppe och ljuga så här sent.

Shit vad du griper efter halmstrå nu.

Fortsätt, det är riktigt underhållande.
Citera
2022-02-21, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det verkar som det bara hänt en gång tidigare i fotbollshistorien att en och samma spelare gjort tre självmål i en och samma match. Någon belgare 1995. Oklart om alla var i samma halvlek dock. Troligen inte. Allt tyder på att gårdagens bravad i dam-matchen är nytt världsrekord, i alla fall i professionella sammanhang.

Så nä, kvinnor är bättre.

Nu är vi uppe i fem saker lite av en milstolpe!
Du glömde att de är bättre kirurger, har bättre långtidsminne, större verbal förmåga och så vidare och så vidare. Klart mer belagt att de skulle vara bättre på att inte våldta, det har du bara hittat på själv att de är.

Men vill du så gärna ha med just målen så har även bara hänt en gång att en spelare gjort 17 mål i ett VM också by the way. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/OpaQ1l/marta-historisk--tidernas-basta-malskytt-i-vm
Citera
2022-02-22, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du glömde att de är bättre kirurger, har bättre långtidsminne, större verbal förmåga och så vidare och så vidare. Klart mer belagt att de skulle vara bättre på att inte våldta, det har du bara hittat på själv att de är.

Citat:
Men vill du så gärna ha med just målen så har även bara hänt en gång att en spelare gjort 17 mål i ett VM också by the way. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/OpaQ1l/marta-historisk--tidernas-basta-malskytt-i-vm

Konstigt exempel, män får ju inte delta i Womens World Cup enligt reglerna.
Miroslav Klose är rätt svar, om vi nu inte ska köra all in på könssegregering.

Får hoppas att FIFA står på sig och inte släpper in de könsdysforiska i womens cup bara,
Citera
2022-02-22, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Konstigt exempel, män får ju inte delta i Womens World Cup enligt reglerna.
Miroslav Klose är rätt svar, om vi nu inte ska köra all in på könssegregering.

Får hoppas att FIFA står på sig och inte släpper in de könsdysforiska i womens cup bara,
Så vem är bäst på självmål?
Citera
2022-02-22, 14:40
Avstängd
Citat:
Så vem är bäst på självmål?

Om du menar i märkliga exempel så rankar jag ditt rätt högt. Även om din påäng kanske kan var att kvinnor är bäst på allt, så länge man exkluderar män?

Om du menar i fotboll skulle gissa på någon i 4-5 åring, men det är min egen observation, de har lite problem med rumsuppfattningen.

I "tävlingsammanhang" (Madagaskars liga) så hålls rekordet av SO l'Emyrne , 149st i en och samma match.

https://www.youtube.com/watch?v=Q-WRWtkH8kM

Så man kan nog lungt säga att män är bäst på självmål (med reservation för att det kan vara en könssegregerad liga likt damfotbollen i sverige eller VM för damer, och viss reservation för att de gjorde det som en protest)
Senast redigerad av slö 2022-02-22 kl. 14:44.
Citera
2022-02-22, 14:58
Avslutad
Citat:
Om du menar i märkliga exempel så rankar jag ditt rätt högt. Även om din påäng kanske kan var att kvinnor är bäst på allt, så länge man exkluderar män?

Om du menar i fotboll skulle gissa på någon i 4-5 åring, men det är min egen observation, de har lite problem med rumsuppfattningen.

I "tävlingsammanhang" (Madagaskars liga) så hålls rekordet av SO l'Emyrne , 149st i en och samma match.

https://www.youtube.com/watch?v=Q-WRWtkH8kM

Så man kan nog lungt säga att män är bäst på självmål (med reservation för att det kan vara en könssegregerad liga likt damfotbollen i sverige eller VM för damer, och viss reservation för att de gjorde det som en protest)
Japp, män är bäst på självmål, det var det jag sa från början.
Citera
2022-02-22, 15:06
Avstängd
Citat:
Japp, män är bäst på självmål, det var det jag sa från början.

Möjligt. Kanske hade blivit fler självmål än 149st om kvinnor fått delta, kan inte ligaregelverket i madagaskar.

och nu vet du ju även att män är bäst på att göra mål i VM, om vi nu inte inte ska räkna enbart "misandri" tävlingar där en grupp är utestängda.
Citera
2022-02-22, 15:07
Medlem
Vara snälla
Citera
2022-02-22, 15:31
Avslutad
Citat:
Möjligt. Kanske hade blivit fler självmål än 149st om kvinnor fått delta, kan inte ligaregelverket i madagaskar.

och nu vet du ju även att män är bäst på att göra mål i VM, om vi nu inte inte ska räkna enbart "misandri" tävlingar där en grupp är utestängda.
Om man inte räknar som hardusettminapa, då är kvinnor bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in