Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Vad sa hon/gjorde hon?
Jag minns inte alla detaljer då det gått ett tag nu och jag var trött då och hade knappt sovit . Men i alla fall hon ville upsell direkt i rummet samtidigt som hon frågade om jag var där själv eller ensam (hon ville få mer kunder efter mig så hon undrade om jag har nån vän som kunde gå med henne efter mig).
när jag sen sa att jag var där själv kändes det som att hon såg ner på mig. sen så gav hon mig negativa kommentarer och basically hånade mig. Det var mörkt i runmet och hade svårt att hitta fittan då hon inte guidade min kuk. Sen så kom jag jätte snabbt och då sa hon att det måste vara något genetiskt fel med mig varför jag kommer så fort och hon sa att jag också var dålig på att knulla.
Jag har redan problem med tidig utlösning pga stress och ångest. Så denna upplevelse var bara skit.
Men jag minns att jag knullade henne hårt i doggy för jag blev så arg och ledsen till slut. men jag höll bara 20-30 sek max. sen så fick jag de kommentarerna..
jag sa till henne att det var första och sista gången med henne. då nämnde hon nåt i stil med att hon ej kommer glömma hur dålig jag var.
Vet ej om jag ska vara mer arg över de 70 euro jag gav henne eller att jag var dum nog att välja henne istället för någon annan tjej som ser 1000 gånger bättre ut och är snäll.