Nu fick man en jävla go ångest sköljning.
Farsan skrev igår att brorsan kommer på besök och ska bjuda på lunch och att jag kan ta med käresta. Känns jävligt drygt att tacka nej, samtidigt, vem säger nej till gratis mat? Tackar ja och skriver till käresta.
Fick en ångest sköljning när jag inser att det inte bara är att klä sig som överklassen en måltid, utan också att jag kommer ihåg att min brorsa är ett rent jävla arrogant och narcissistiskt rövhål som kommer förstöra stämningen totalt. Har inte snackat med honom sedan jul då jag är rätt sur på honom, av någon jävla anledning fick han för sig att han skulle vara ett tyket rövhål till mig hela julafton och juldagen. När jag då blir upprörd av detta så försöker han argumentera bort det, säger att han gaslightar mig och kommer då med argumentet "Det är bara inte din världsbild som är rätt "

Ber honom att ringa upp mig dagen efter, men han gör aldrig det så ¯\_(ツ)_/¯
Brorsan är fan konstig. Tror han är något för han bor i hufvudstaden och har ett högt uppsatt jobb. Sen så är han elak. Jävligt elak. Kommer aldrig förstå varför han alltid har så elak mot mig, det har gått i perioder. Från att han snodde min cola när vi var i en stuga mitt i Norge till att han drar massa incenstiösa skämt och håller fast mig så jag får fullständig panik för jag tror att jag ska bli våldtagen till att han blir skit arg för att jag ber min lilla kusin använda sked när hon tar ägg på julbordet.
Kommer aldrig förstå vad hans problem är. En liten del av mig tror att han är avundsjuk på mig, fan när jag var 18 hade jag fast jobb och vid 20 började jag universitet, medan han lallade runt på bartender skolor och spelade wow hela dagarna. Jag är tillsammans med mitt livs kärlek och han blev precis dumpad. Förstår varför hans flickvän dumpade honom. Varför jag har mognat mer än honom kommer jag aldrig förstå, trots att jag är 23 och han 8 år äldre.