2022-02-22, 11:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Borderline är en skitfarlig diagnos att ha på sig och inget man ska söka..haha fyfan vad försöker Diagnosbaronen sätta T på.
Hela videon känns som en solklar projektion.

Någon som kom ihåg Rasks gamla intro? Borderline crazy...

Stackars Therese, hon tror väl på allt bajsmannen försöker tuta i henne.

Anledningen till att T sökte lägenhet var alltså inte för att komma bort från Baronen, det berodde på att hon tycker att hon inte är värd Bajsbaronen pga sin borderline Det här är bättre än den sjukaste såpopera
Citera
2022-02-22, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hela videon känns som en solklar projektion.

Någon som kom ihåg Rasks gamla intro? Borderline crazy...

Stackars Therese, hon tror väl på allt bajsmannen försöker tuta i henne.

Anledningen till att T sökte lägenhet var alltså inte för att komma bort från Baronen, det berodde på att hon tycker att hon inte är värd Bajsbaronen pga sin borderline Det här är bättre än den sjukaste såpopera
Mmm, sen när han fick frågan om varför han tillskrivit T och E diagnoser, förnekade han det stenhårt.. då skulle det bevisas..
Idioten försvarar sina "prints" som han får tillskickat till sig, det är ledgit svart på vitt vad som är sanningen. Eftersom han har tagit ner orginalvideon, måste dessa reuploads vara manipulerade fejkvideos?
Kul att han dessutom nämner att Adam Al*ing dog igår, i en av ångestdagböckerna, så han kan inte hävda att det var lääänge sen det spelades in. Det var väl efter det där som han gjorde sin #skavsår under ögonen av gråt, vill bara må bra video som ledde till socanmälan nummer ? i ordningen?
Citera
2022-02-22, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag har ett otroligt uppmärksamhetsbehov, jag älskar att prata, apa mig och hålla på, lära känna följare och nya bekantskaper över nätet, det ger mig utlopp för något jag annars inte hade fått utlopp för, men behöver få utlopp för.

Citat:
Vill målsägande istället träffas och prata igenom detta istället för att gå genom "ombud" på sociala medier och göra det skitkrångligt?
Målsägande är välkommen hem till mig på eventuellt avtalad tid för att få sig en ordentlig ursäkt från botten av mitt hjärta.

Men jag är trött på denna arga slöja.
Jag har 1000 gånger sagt att jag ljuger?
Hur många gånger mer skall jag säga det?
Har många gånger nu sagt att jag varit ett ordentligt svin som gjort fel, att jag insett mina misstag och aktivt arbetar för att förbättras för framtiden.
Det är ett faktum att jag inte kommer att sitta och publicera videos där jag i detalj går in på dessa saker, det leder till ett nytt åtal och det vet du.
Jag är just nu under skyddstillsyn vilket innebär att jag under de kommande två åren får typ fängelse
om jag döms för något nytt under dessa kommande två år.

Jag har redan hängt ut familjen en gång, det finns inte på kartan att jag på nätet sitter och river upp såren igen för denna familj på min youtubekanal för alla att se, då gör jag exakt samma sak igen, är det det du vill? eller vad föreslår du?

Citat:
Jag är helt övertygad om att det finns många andra resemål som hela familjen kan enas om utöver just Thailand.
Träningen tar jag tag i längre fram, jag vill inte ta på mig för mycket och krascha, jag tar det viktigaste först.

Citat:
Vet du vad, Therese är exakt vad jag behöver i mitt liv.
Du vet inte hur våran relation ser ut, varken hon eller jag ångrar våra otroheter för en sekund,
utan det hade våra band inte varit i närheten utav så starka som dom är idag.
Att du sedan väljer att se på det som att "hon haft en snopp i sin mun" är bara bevis på att du är otroligt juvenil och inte kan tänka särskilt långt, alls faktiskt.
Hon är luften i mina lungor, hon ger mig kraft jag egentligen inte har, hon är min ledstjärna i mörkret och min motivation i livet, ingen kommer någonsin förstå mig som hon gör, och jag vet att hon känner likadant inför mig, och för oss är DET vad som är viktigt och spelar roll, inte att hon "haft en annan snopp i sin mun", vi tänker inte ens på det.
Att du dock sedan gör det är bara otroligt konstigt, du är en konstig människa.
Hoppas du skäms =)
Jamen dåså, vad härligt att kick-ass blev frälst och fick ett uppvaknande som skulle leda honom till vadå?
Fängelse hoppas jag, så kan T och barnen få börja sin resa mot läkning.
Snart kommer väl junior att vlogga om sin tragiska barndom, återstår att se.
Citera
2022-02-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mmm, sen när han fick frågan om varför han tillskrivit T och E diagnoser, förnekade han det stenhårt.. då skulle det bevisas..
Idioten försvarar sina "prints" som han får tillskickat till sig, det är ledgit svart på vitt vad som är sanningen. Eftersom han har tagit ner orginalvideon, måste dessa reuploads vara manipulerade fejkvideos?
Kul att han dessutom nämner att Adam Al*ing dog igår, i en av ångestdagböckerna, så han kan inte hävda att det var lääänge sen det spelades in. Det var väl efter det där som han gjorde sin #skavsår under ögonen av gråt, vill bara må bra video som ledde till socanmälan nummer ? i ordningen?

Nja. De här ångestdagböckerna kom lägligt i samband med att han insåg att han skulle torska för alla förtalsvideor, april 2020 när han blev kallad till förhör. Då var han insiktsfulla killen och tog ner allt "drama", sedan gick det snabbt över i självömkande skit, "Jag vet att jag har gjort fel, men jag mådde ju dåligt". Så hur man än vrider och vänder på det så är det ändå inte Carl-Fredriks fel. Han var en tryckkokare som egentligen mådde dåligt själv, och tog ut det på andra.

Hans lipande med skavsår under ögonen och gnället kom i april 2021. Om lite mer än en månad är det april 2022 för övrigt. Det är alltså i nästan två års tid som Rask lidit av den här psykiska ohälsan så mycket att han är handlingsförlamad och inte kan göra annat än att gå hemma.

Men han lider, ska ni veta. Ändå har han tydligen inte gjort någonting åt saken under alla dessa år. Då blir det tandlöst.

Man kan likna det vid någon som har brutit armen. Det är klart att man tycker synd om personen som åkt på det i inledningsskedet. Men om samma person sedan inte går och får armen gipsad men ändå kräver att man ska känna sympati för honom två år efter benbrottet, är det rimligt?

Det kommer till en punkt när det där inte fungerar längre, om det är uppenbart att man bara pratar om sina problem för att man vill att andra ska tycka synd om en.
Citera
2022-02-22, 13:34
Avslutad
Förmiddagen tillbringade T med alla tre barnen på "kyrkis" disco.
Skönt att hon lämnar ångestlådan för lite omväxling. Fast hur kul är det för någon som ska fylla 10 att hänga med på öppna förskolan? Undrar vad Kick-aset gjorde under sin "egentid"?
Citera
2022-02-22, 14:02
Medlem
erpers avatar
Citat:
Förmiddagen tillbringade T med alla tre barnen på "kyrkis" disco.
Skönt att hon lämnar ångestlådan för lite omväxling. Fast hur kul är det för någon som ska fylla 10 att hänga med på öppna förskolan? Undrar vad Kick-aset gjorde under sin "egentid"?
Har var väl med och höll i fiskdammen.
Citera
2022-02-22, 15:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nja. De här ångestdagböckerna kom lägligt i samband med att han insåg att han skulle torska för alla förtalsvideor, april 2020 när han blev kallad till förhör. Då var han insiktsfulla killen och tog ner allt "drama", sedan gick det snabbt över i självömkande skit, "Jag vet att jag har gjort fel, men jag mådde ju dåligt". Så hur man än vrider och vänder på det så är det ändå inte Carl-Fredriks fel. Han var en tryckkokare som egentligen mådde dåligt själv, och tog ut det på andra.

Hans lipande med skavsår under ögonen och gnället kom i april 2021. Om lite mer än en månad är det april 2022 för övrigt. Det är alltså i nästan två års tid som Rask lidit av den här psykiska ohälsan så mycket att han är handlingsförlamad och inte kan göra annat än att gå hemma.

Men han lider, ska ni veta. Ändå har han tydligen inte gjort någonting åt saken under alla dessa år. Då blir det tandlöst.

Man kan likna det vid någon som har brutit armen. Det är klart att man tycker synd om personen som åkt på det i inledningsskedet. Men om samma person sedan inte går och får armen gipsad men ändå kräver att man ska känna sympati för honom två år efter benbrottet, är det rimligt?

Det kommer till en punkt när det där inte fungerar längre, om det är uppenbart att man bara pratar om sina problem för att man vill att andra ska tycka synd om en.
Ett spel för galleriet alltså, det är svårt att hitta en mer arrogant och odräglig människa än Carl-Fredrik.

Jag undrar vad nästa steg blir för latbaronen att undvika det han är mest rädd för här i livet, ett ärligt dagsverke..

Skulle inte förvåna mig om han fakear ett diskbråck så han får sitta I rullstol dom kommande månaderna, ja han är så lat.

Rullstolsbaronen, snart i en gråtvideo nära dig..
Citera
2022-02-22, 15:54
Avslutad
Citat:
Ett spel för galleriet alltså, det är svårt att hitta en mer arrogant och odräglig människa än Carl-Fredrik.

Jag undrar vad nästa steg blir för latbaronen att undvika det han är mest rädd för här i livet, ett ärligt dagsverke..

Skulle inte förvåna mig om han fakear ett diskbråck så han får sitta I rullstol dom kommande månaderna, ja han är så lat.

Rullstolsbaronen, snart i en gråtvideo nära dig..
Inte illa tänkt, då kan T bli hans vårdare, personlig assistent. Win-win?
De kanske rent av beviljas ett mer handikappanpassat boende? Ett ljudisolerat rum där gogogaga kan sitta och mästra sina beundrare nätterna igenom.
Det skulle inte vara helt otroligt.
Var det inte någon som skrev att bajsis försökt "bli påkörd" för några år sen?
Citera
2022-02-22, 15:58
Medlem
Citat:

Det har du rätt i. Den arroganta slashasen är en helt makalöst odräglig individ.
Citera
2022-02-22, 15:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Inte illa tänkt, då kan T bli hans vårdare, personlig assistent. Win-win?
De kanske rent av beviljas ett mer handikappanpassat boende? Ett ljudisolerat rum där gogogaga kan sitta och mästra sina beundrare nätterna igenom.
Det skulle inte vara helt otroligt.
Var det inte någon som skrev att bajsis försökt "bli påkörd" för några år sen?
Är det någon som försökt sig på det gamla bedrägeriet så är det Bajsbaronen.

Jag tror inte det funkar lika bra här, det är mer en Usa-scam. Fast en utbetalning på 40.000 för ett par brutna ben och en krossad käke är väl mer pengar än vad han någonsin fått utbetalt. Det är faktiskt 10 löner för honom.
Citera
2022-02-22, 16:01
Medlem
Jesusmarychains avatar
Allt dåligt som händer Rasken ser jag som själslig karma för hur han betedde sig och hetsade mot Lennart Bladh, som var 500 ggr skickligare på jobbet "vlogger" än var han själv någonsin varit. Den insikten måste svida.
Citera
2022-02-22, 16:02
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Allt dåligt som händer Rasken ser jag som själslig karma för hur han betedde sig och hetsade mot Lennart Bladh, som var 500 ggr skickligare på jobbet "vlogger" än var han själv någonsin varit. Den insikten måste svida.

Med det sagt så önskar jag ingen långvarig olycka, hoppas han lyckas få ordning på livet. En 9-17 anställning skulle nog vara ett bra steg på vägen, och att stänga ner från internet en längre period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in