Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Mmm, sen när han fick frågan om varför han tillskrivit T och E diagnoser, förnekade han det stenhårt.. då skulle det bevisas..
Idioten försvarar sina "prints" som han får tillskickat till sig, det är ledgit svart på vitt vad som är sanningen. Eftersom han har tagit ner orginalvideon, måste dessa reuploads vara manipulerade fejkvideos?
Kul att han dessutom nämner att Adam Al*ing dog igår, i en av ångestdagböckerna, så han kan inte hävda att det var lääänge sen det spelades in. Det var väl efter det där som han gjorde sin #skavsår under ögonen av gråt, vill bara må bra video som ledde till socanmälan nummer ? i ordningen?
Nja. De här ångestdagböckerna kom lägligt i samband med att han insåg att han skulle torska för alla förtalsvideor, april 2020 när han blev kallad till förhör. Då var han insiktsfulla killen och tog ner allt "drama", sedan gick det snabbt över i självömkande skit, "Jag vet att jag har gjort fel, men jag mådde ju dåligt". Så hur man än vrider och vänder på det så är det ändå inte Carl-Fredriks fel. Han var en tryckkokare som egentligen mådde dåligt själv, och tog ut det på andra.
Hans lipande med skavsår under ögonen och gnället kom i april 2021. Om lite mer än en månad är det april 2022 för övrigt. Det är alltså i nästan två års tid som Rask lidit av den här psykiska ohälsan så mycket att han är handlingsförlamad och inte kan göra annat än att gå hemma.
Men han lider, ska ni veta. Ändå har han tydligen inte gjort någonting åt saken under alla dessa år. Då blir det tandlöst.
Man kan likna det vid någon som har brutit armen. Det är klart att man tycker synd om personen som åkt på det i inledningsskedet. Men om samma person sedan inte går och får armen gipsad men ändå kräver att man ska känna sympati för honom två år efter benbrottet, är det rimligt?
Det kommer till en punkt när det där inte fungerar längre, om det är uppenbart att man bara pratar om sina problem för att man vill att andra ska tycka synd om en.