2022-02-22, 07:38
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmCounty
Du är bara formad av det mediala klimat du lever i. Inget mer än så.

Hade varit uppvuxen i Mellanöstern hade du istället tyckt att man borde tatuera in hora på kvinnors fittor. Men eftersom du lever i Sverige så tycker du enligt gängse norm och har inget eget tänkande (även om du tror så).
Du tycker säker att man istället borde tatuera in pedofil eller våldtäktsman på mäns kukar.

Du är bara blåst. Det är allt du är.

Hade det varit rätt om han hade vart uppvuxen i Mellanöstern och tyckt det? Vart är isåfall skillnaden om han hade tyckt tvärtom? Menar du att folk i Mellanöstern har friare tankar än folk i Sverige och därför är det rätt att göra det mot kvinnor men inte mot män? Jag fattar abolut noll av ditt argument här.
Citera
2022-02-22, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Benkove
Du väljer alltså hellre att se kvinnor som utnyttjar det dem har (utseendet) för att bli bortskämda av en man som har pengar, än att se en man som utnyttjar det han har (pengar) för att få sex, som omoraliska? Är inte det bara två sidor av samma mynt där alla får det dem vill ha?
Dem flesta kan nog få ståfräs av allt som rör deras kuk, där handlar det ju om sexuell stimulans och inte vad man tänder på. Tänder du däremot på det faktum att det just är en liten underårig flicka som gör det, ja då är du pedofil. Alla män är kapabla till precis allt, men jag tror att funderingen kring hur bra ett barn är på oralsex inte är en särskilt vanlig fundering hos någon annan än någon med pedofili drag🤔

Vad är grejen med smalhet? Såg en annan användare som propagerar för samma sak. Själv gillar jag kurviga kvinnor.

Äh, evolutionen har gett människan hundratals varianter av sexuella läggningar, så vad evolutionen borde ha lett fram till när det gäller sexualitet går inte att spekulera i. Tänder du på smalhet så gör det. Det skadar ingen mer än att ditt eget urval är mindre.
Förstår bara inte varför du i en tråd rörande pedofilkonfrontationer lägger krut på att försvara pedofilerna genom att rikta fokuset på kvinnor som tycker om att knulla och målar ut dem pga det som likvärdiga peddon som våldtar barn?
Ett seriöst svar från dig men jag vill inte säga mer än att smalhet = kurvighet och feminina former. Kurviga former har blivit synonymt med fat pride.
När kurvighet sägs är det fetma som menas. Varför skulle du som man skilja dig från övriga...? Helt säkert är det bara vad du respektive jag menar med ordet kurvighet.
Att "propagera" för smalhet är bara att säga sanningen. Ingen man attraheras av övervikt.
Citera
2022-02-22, 07:48
Medlem
Citat:
Du är bara formad av det mediala klimat du lever i. Inget mer än så.

Hade varit uppvuxen i Mellanöstern hade du istället tyckt att man borde tatuera in hora på kvinnors fittor. Men eftersom du lever i Sverige så tycker du enligt gängse norm och har inget eget tänkande (även om du tror så).
Du tycker säker att man istället borde tatuera in pedofil eller våldtäktsman på mäns kukar.

Du är bara blåst. Det är allt du är.

Fattar verkligen inte vad du babblar om, det jag försökte få fram var att man inte kan lägga alla sexbrottslingar i samma fack.
Är det konstigt eller vadå?

Jag tycker helt enkelt inte en tafsande 20-åring är jämförbar med någon som våldtar spädbarn men det kanske är fel av mig.

Jag har aldrig frågat om samtycke med min sambo, jag har därmed vid några tillfällen blivit ”nekad” då hon ej haft lust, gör det händelsen till ett våldtäktsförsök?

Jag försöker bara skilja på ”sexbrott” och sexbrott då somliga verkar bunta ihop allt till en och samma kategori.
Citera
2022-02-22, 07:48
Avslutad
Om ni fattar absolut noll av mina argument, vad ska då diskuteras...
Om människor i Mellanöstern sträcker ut tungan åt småflickor eftersom det där inte är tabu så betyder det bara att någonting här är oärligt och förljuget.
Vad jag avslutningsvis säger är att sanningen bara är en. Försök inte ljuga varken för dig själv, mig eller någon annan.
Citera
2022-02-22, 07:52
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Dom svarar med aggression pga rädsla för att inte säga fel.
Typ såhär eller? (Detta är alltså dina egna ord)
Citat:
Jag skär kuken av er och stoppar den i er mun.
Citat:
En lavett och han håller käften. Vill han något mer skär man en clowngubbe av hans ansikte. Prata nu din fege fan annars dränker jag dig i vasken. Försöker du något skär vi upp dig.
Citat:
Det är dessa jag vill döda. Skulle kunna tänka mig det om jag vore mer motiverad.

Alla hatar såna som dig, alltifrån höger till vänster på den politiska skalan, i alla samhällsklasser, överallt.
Att du försöker med någon slags motattack mot folk som hatar pedofiler visar ju rätt tydligt att du själv tar åt dig av hatet.
Så istället för att sitta och fjanta och hoppas på att få sympati av någon annan än andra pedofiler, så kan du väl göra världen en tjänst och ta livet av dig.

Finns massor av sätt att avsluta sitt liv, var kreativ!
Senast redigerad av uffepuffe 2022-02-22 kl. 08:04.
Citera
2022-02-22, 08:03
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Ett seriöst svar från dig men jag vill inte säga mer än att smalhet = kurvighet och feminina former. Kurviga former har blivit synonymt med fat pride.
När kurvighet sägs är det fetma som menas. Varför skulle du som man skilja dig från övriga...? Helt säkert är det bara vad du respektive jag menar med ordet kurvighet.
Att "propagera" för smalhet är bara att säga sanningen. Ingen man attraheras av övervikt.

Självklart är betydelsen av ordvalet endast definierbart av personen som yttrar det. Det jag menar när jag säger att jag gillar kvinnor med kurviga former, är att jag föredrar en Eva Notty före en Piper Perri.

Fast det kan du ju inte mena på allvar, BBW porr är ett extremt stort genre som bevisar motsatsen. Är ganska säker på att andelen män som tänder på överviktiga kvinnor är betydligt större än andelen som tänder på barn. Dels för att majoriteten män tänder på bröst, vilket man ändå måste säga att de flesta överviktiga har i ganska mycket av, dels för att en överviktig kvinna fortfarande är en kvinna och inget barn vilket gör att även det intellektuella utbytet bör vara ev en mer stimulerande sort.
Citera
2022-02-22, 08:11
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Troligast pedofil

De flesta peddosarna i tråden har vart ganska öppna med det,alternativt extremt förlåtande mot pedofilerna. Jag tycker snarare att ett stort samhällsförakt överlag verkar vara problemet här, även om dennes försvar av pedofilerna är skevt och oerhört konstigt formulerat med missriktad fokus på kvinnor. Men jag är ingen psykolog så tänker inte kalla någon för pedofil, även om jag har mina misstankar mot flera i tråden.
Citera
2022-02-22, 08:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Alla hatar såna som dig, alltifrån höger till vänster på den politiska skalan, i alla samhällsklasser, överallt.
Förutom de fula orden du citerade. På vilka grunder menar du att alla hatar sådana som jag? Varför?
Citat:
Ursprungligen postat av Benkove
Självklart är betydelsen av ordvalet endast definierbart av personen som yttrar det. Det jag menar när jag säger att jag gillar kvinnor med kurviga former, är att jag föredrar en Eva Notty före en Piper Perri.

Fast det kan du ju inte mena på allvar, BBW porr är ett extremt stort genre som bevisar motsatsen. Är ganska säker på att andelen män som tänder på överviktiga kvinnor är betydligt större än andelen som tänder på barn. Dels för att majoriteten män tänder på bröst, vilket man ändå måste säga att de flesta överviktiga har i ganska mycket av, dels för att en överviktig kvinna fortfarande är en kvinna och inget barn vilket gör att även det intellektuella utbytet bör vara ev en mer stimulerande sort.
BBW är ju bara en välbesökt freakshow. inget annat.

Att du föredrar Eva Notty framför en Piper Perri kan stämma. Men det låter som att du är kvinna, har en agenda till det du säger eller är rädd att framstå som pedofil. Eller så har du en fet fru. Feta pattar = då har man alla hästar hemma, då är man säkert inte ett äckligt peddo.
Ursäkta mig men gå tillbaka till grabbgänget och sug kuk. Jag föredrar Piper Perri.

Det är inget fel på Piper Perri: https://i.ebayimg.com/images/g/1~sAAOSwuNdgYrXU/s-l1600.jpg
Eva Notty har fin figur men feta melonpattar och rätt tjocka ben.
Citera
2022-02-22, 08:38
Medlem
Om man hänger på Kik så borde man väl hänga på flashback?

Hur fan kan det undgå pedofilerna att dumpen finns?
Helt sjukt efterblivna
Citera
2022-02-22, 08:45
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Förutom de fula orden du citerade. På vilka grunder menar du att alla hatar sådana som jag? Varför?
För att övergrepp på barn kan förstöra dom för hela livet.

Jag inser såklart att du kommer ljuga och påstå att du inte alls är pedofil utan bara försvarar pedofiler för att du är en sån fin människa, men den skiten är inte det minsta trovärdig så du kan lika gärna skippa den biten.
Citera
2022-02-22, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
För att övergrepp på barn kan förstöra dom för hela livet.

Jag inser såklart att du kommer ljuga och påstå att du inte alls är pedofil utan bara försvarar pedofiler för att du är en sån fin människa, men den skiten är inte det minsta trovärdig så du kan lika gärna skippa den biten.
På riktigt är du nog ett pucko eller så kan du bara inte läsa rätt. Var någonstans har jag försvarat pedofiler och övergrepp?!
Troligen är du en sjuk individ med en liten ärthjärna. Det hörs iallafall så när du försöker säga något men du kanske inte hör det själv.

För övrigt... Vet ni vad alla kvinnor i tråden...! Jag vet att även ni vill ha BMI på ca 18. Men eftersom ni oftast inte har det själva så är alla män som inte håller med om ert mode om fläskrövar i olika proportioner pedofiler.
Fråga er själva hur ni vill se ut: Petita och smala med små lagom bröst eller som XL pattelisa? Vad väljer ni? Självklart väljer samtliga att vara smala och petita, eller...?

Lesbiska kvinnor kan också fråga sig vad de föredrar. Jag behöver egentligen inga svar för jag vet precis vad all forskning pekar mot, både vad gäller män och kvinnor. Jag vet sanningen men den är jävligt svår för de flesta att erkänna och acceptera. Hur kommer det sig...?
Citera
2022-02-22, 09:06
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
På riktigt är du nog ett pucko eller så kan du bara inte läsa rätt. Var någonstans har jag försvarat pedofiler och övergrepp?!
Troligen är du en sjuk individ med en liten ärthjärna. Det hörs iallafall så när du försöker säga något men du kanske inte hör det själv.
Som sagt, du kan låtsas och ljuga precis hur mycket du vill, alla här vet att du är pedofil.
Du blir helt tokig när någon i tråden sagt något dumt om pedofiler, du ska skära kukar och ge lavetter och t.om döda dom som sagt något dum om pedofiler.

Svammel om att du inte skulle vara peddo eller annat trams såsom rättssäkerhet och fan och hans moster, är helt irrelevant, på samma sätt som ditt svammel om tjocka och smala kvinnor.
vi har hört ALLA ursäkter och ett klassiskt knep ni kör med är att ni skyller ifrån er "det är ni som är de riktiga pedofilerna eftersom ni inte gillar tjocka tjejer"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in