2022-02-21, 23:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Man kan tänka sej att den här typen av herrar kan ha flera diagnoser.
Förutom missbruk även depression och kanske tvångsmässigt beteende.
Men det ursäktar naturligtvis inte att man tar steget att skada barn.
Givetvis inte.
Citera
2022-02-21, 23:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Alla dom andra är solklara. Men när jag tittar på brandmannen och Chattloggarna och videon när dom träffar han. Kroppsspråk, ögon, händer och hur han yttrycket sig då får jag ett annat intryck. Det är något där som jag inte får grepp om. Lägg till tidigare jobb och dom problemen. Sen alla kvinnor han bjudit in på brandstationen för att kn*lla.

Jobbade han ensam på stationen eller skulle hela Brandsta City Släckers vara med på träffarna?
Citera
2022-02-21, 23:43
Bannlyst
Det känns lite som att han gång på ska göra dom nära sensationella sakerna, och allt som oftast mynnar det ut i ingenting.

Jag personligen anser att det är helt sinnessjukt hur vi daltar med grova pedofiler och sexualförbrytare i detta landet, att ett cepe som kapten klänning är ute med skyddad identitet och fri tillgång till höghastighetsinternet är som att kratta för återfall i efterbliven brottslighet.

Med det sagt så tycker nog dom flesta av oss med sund moral i kroppen att äcklena ska hängas ut och således tänka sig för innan dom jagar 13 åringar, men är detta rätt väg?

Sidan kommer väl läggas ner, få noll mediautrymme och bli lika väl ihågkommen som hans t-shirts han försökte klä motvilliga medieprofilen i.

Vore det inte bättre med en mer rumsren framförhållning och försöka påverka lagstiftare och den allmäna opinionen, förändras det något i grunden av en fet trucker med LP-skivor under armarna hängs ut för att ha jagat en fjortis på nätet?
Citera
2022-02-22, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Benkove
Börjar med att be om ursäkt för att jag kallade /antog dig vara incel. Fult gjort.

Men om vi snackar attraktion förstår jag din kommentar än mindre när du skriver "pissluder" och "horor"? Är det ett utseende på just dessa som inte attraherar dig eller varför ska dem hängas ut? De flesta som anses vara de sakerna du skrivet brukar oftast göra det som får dem att må bra vid tillfället, men på eget bevåg. Deras val. Om man gör något för att må bra som inte skadar någon annan än en själv, varför är det dåligt?värre än pedofili som skadar barn? Jag förstår bara inte vad du är ute efter med dina kvinnofientliga kommentarer, är inte promiskuösa kvinnor fria individer som får göra som dem vill så länge det inte skadar någon? Som alla andra människor?
Det är för att sådana kvinnor är omoraliska som i princip begår stöld/ekonomisk brottslighet när de suger av och ut mannen. Orden luder och horor använder jag eftersom jag tänder på äkta sådana om dom är sexiga. Men orden kan även avse äckel.
Visuellt kan jag få ståfräs när jag ser flickor nakna. Jag skulle absolut blivit kåt om jag t.ex. badade naken med småflickor och om de tog mig kuken eller satte sig över mig. Betyder det att jag är pedofil...? Absolut inte. Jag kan dock inbilla mig precis som alla andra män att de skulle vara bra på att suga kuk osv men när jag närmar mig dom så finns inget könshår, de är undergivna och inte sexuellt erfarna. Då finns tappar jag lusten.
Mina kriterier för sexuell attraktion är inte ålder utan smalhet. Jag kan tända på gamla tanter givet att de är smala. Min sexualitet funkar inte helt som den ska eller borde med tanke på evolutionen.

Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Vad har sexmissbruk med pedofili att göra?
Jag har varit och nosat i ett sådant missbruk men blev jag pedofil eller sugen på barn? Nej, för jag är inte pedofil.

Låter bara som en dålig ursäkt, sexmissbruk kanske de har, men då givetvis med en pedofil läggning bakomliggande.
Sexmissbruk är bara ett ord som används av främst feminister och bibeltrogna pedofiler. Det finns inget sexmissbruk kvar när en man runkat säg två eller kanske maximalt tre gånger efter varandra. Då är kuken slak och pungen hänger. Finns ingen som fortsätter att titta på porr då. "Sexmissbruket" är slut iom det.

Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
De flesta i tråden är inte pedofiler och därför så tycker inte de flesta som du och ballobas.

Vad är det vi pratar om?
Om det är rätt att hänga ut människor som vill våldta barn. (Förutsatt att det går att bevisa.)

Det är helt hundra.
En del som svarar i trådar som denna har koppling till rättsväsendet. Andra är vissa särskilt kvinnliga journalister som alltid, en del är dumpens medarbetare, vissa är poliser och övriga är vanliga medborgare.

Jag kan inte veta och även om jag skulle kunna veta så hade jag inget fått säga men jag tror inte att det är menat att Dumpen ska byta servrar.
Staten, polisen i detta fallet, lät sista uthängningen ske med MrNiceguy innan sajten bommades igen. Nu heter det att den ska öppnas igen framöver för att hålla gromare borta från nätet.

Att Dumpen i längden skulle klara sig undan rättvisa eller rättvisan håller jag för osannolikt. Vissa åklagare och andra loggar in och skriver som om Dumpen fortfarande är livskraftig och väntar på att explodera med nya uthängningar. Jag kan ha fel men jag tror inte så.
Citera
2022-02-22, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Jag personligen anser att det är helt sinnessjukt hur vi daltar med grova pedofiler och sexualförbrytare i detta landet

..Och mördare, rånare, yadayada.

Sexualförbrytare är ett så sjukt brett begrepp - allt från tafsande och tjuvkikande i kvisthål till överfallsvåldtäkter med dödlig utgång, alla ska inte och bör inte dras med samma stigma.
Något som enar alla är hatet emot pedofiler, oavsett om man är en mördare eller en våldtäktsman så ogillar man pedofiler, det bara är så.

Pedofiler och våldtäktsmän i viss mån kan man få hänga ut, men att göra en MeToo-grej och hänga ut män som betett sig sliskigt för 15 år sedan eller tafsat på någon osv osv finns det ingen nytta att hänga ut liksom - såvida ingen verkligen kommit till skada på riktigt.
Citera
2022-02-22, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
..Och mördare, rånare, yadayada.

Sexualförbrytare är ett så sjukt brett begrepp - allt från tafsande och tjuvkikande i kvisthål till överfallsvåldtäkter med dödlig utgång, alla ska inte och bör inte dras med samma stigma.
Något som enar alla är hatet emot pedofiler, oavsett om man är en mördare eller en våldtäktsman så ogillar man pedofiler, det bara är så.

Pedofiler och våldtäktsmän i viss mån kan man få hänga ut, men att göra en MeToo-grej och hänga ut män som betett sig sliskigt för 15 år sedan eller tafsat på någon osv osv finns det ingen nytta att hänga ut liksom - såvida ingen verkligen kommit till skada på riktigt.
Du är bara formad av det mediala klimat du lever i. Inget mer än så.

Hade varit uppvuxen i Mellanöstern hade du istället tyckt att man borde tatuera in hora på kvinnors fittor. Men eftersom du lever i Sverige så tycker du enligt gängse norm och har inget eget tänkande (även om du tror så).
Du tycker säker att man istället borde tatuera in pedofil eller våldtäktsman på mäns kukar.

Du är bara blåst. Det är allt du är.
Citera
2022-02-22, 00:19
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Är sajten död?

Warning: mysqli_real_connect(): (HY000/2002): No such file or directory in /var/www/dumpen/wp-includes/wp-db.php on line 1753
No such file or directory

Nu är den uppe igen...
Citera
2022-02-22, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är sajten död?

Warning: mysqli_real_connect(): (HY000/2002): No such file or directory in /var/www/dumpen/wp-includes/wp-db.php on line 1753
No such file or directory

Nu är den uppe igen...
I så fall tappar vanliga medborgare förtroendet fullständigt för både lag och rättsväsende. Då sätter Dumpen ribban för vad som är okej att göra även i andra avseenden. Det vore inte klokt.
Citera
2022-02-22, 00:34
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du har fullkomligt fel. Bara vädrade en teori. Det är så man gör på forum.

Ni är inte ens ärliga anonymt. Det blir liksom kaka på kaka. Ni ber ju om att bli av med allt ni äger. - Med all rätt.
Senast redigerad av Mayahem 2022-02-22 kl. 00:39.
Citera
2022-02-22, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Ni är inte ens ärliga anonymt. Det blir liksom kaka på kaka. Ni ber ju om att bli av med allt ni äger. - Med all rätt.
Nej folk är inte ärliga eftersom de allra flesta är fega krakar. Som du säger, inte ens på anonymt forum förvisso öppet för alla att läsa så vågar män inte vara ärliga.
Ett skott i huvudet förtjänar dom eller bara att drunkna på botten av en sjö. Där hör dom hemma med tyngder runt fötterna.

Av den anledningen hoppas jag att Dumpen fortsätter. Ut med de satans lögnarna.
Citera
2022-02-22, 02:03
Medlem
Dumpeninfo är INTE Saras konto. Hon heter @dumpen_se på Twitter och hon är inte vänster så mycket kan jag säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hennes spydiga svar i twittertråden till alla som ifrågasätter ordvalet kommer att kosta Dumpen en massa support. Hon måste ju ha psykos eller nått..
Citera
2022-02-22, 02:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnutella
Dumpeninfo är INTE Saras konto. Hon heter @dumpen_se på Twitter och hon är inte vänster så mycket kan jag säga.
Finns väl knappt några skåningar som inte är sverigedemokrater alt. högerut. En del sossar och sånt i Malmö bör finnas men alla dom är blattar.
Som lekman psykiater är hon antingen borderline eller manodepressiv. Hon är inte frisk (vilket jag iofs inte anser vara negativt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in