2022-02-21, 17:51
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Kommer ihåg när Wilshere var helt lysande mot Barca i CL när han var 17-18 eller något, såg verkligen ut som the real deal. Tråkigt att han fått karriären förstörd av skador. Känns lite som Arsenal hade flera spännande "nya stora" spelare som fick karriärerna stagnerade av skador, Walcott, Ramsey, även Ox (förvisso är han trupp-spelare i Liverpool nu). Diaby kanske mest skadedrabbad av alla.

Vermaelen också.
Citera
2022-02-21, 19:28
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
James Rodriguez ville stanna i Everton men Rafa hade inga planer för honom. Är Rafas tid i Everton ett utav de största misslyckande i Premier League?
Själv är jag mer än nöjd med hur Everton presterade under hans tid I klubben. 😉

Citera
2022-02-21, 23:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Kommer ihåg när Wilshere var helt lysande mot Barca i CL när han var 17-18 eller något, såg verkligen ut som the real deal. Tråkigt att han fått karriären förstörd av skador. Känns lite som Arsenal hade flera spännande "nya stora" spelare som fick karriärerna stagnerade av skador, Walcott, Ramsey, även Ox (förvisso är han trupp-spelare i Liverpool nu). Diaby kanske mest skadedrabbad av alla.
På vilket sätt fick Ramsey karriären stagnerad p g a skador? På tal av Wilshire, så har han aldrig varit särskilt högt rankad.
Citera
2022-02-21, 23:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Måste bara skriva ett inlägg till innan jag tar på mig pyjamasen och hittar sängen..

Men det finns en enda klubb inom den moderna fotbollshistorien som har varit så misslyckad som det Man United har varit post Whiskynäsan, sett till transferssummor och allt annat? Knappast.
Citera
2022-02-22, 00:27
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Måste bara skriva ett inlägg till innan jag tar på mig pyjamasen och hittar sängen..

Men det finns en enda klubb inom den moderna fotbollshistorien som har varit så misslyckad som det Man United har varit post Whiskynäsan, sett till transferssummor och allt annat? Knappast.

Arsenal?
Citera
2022-02-22, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Arsenal?
Stämmer nog ganska bra då Arsenal har slutat på plats, 2, 3, 4, 5, 5, 6, 8, 8, 8 (ej kronologiskt) sedan Sir Alex abdikerade, bara nått CL 3 ggr gentemot Uniteds 5.

Liverool, Everton och Tottenham tycker jag annars känns som några bubblare, inte särskilt många tunga titlar sett till vad man pungat ut men däremot så har man ändå stärkt ekonomin så där känns det ändå som att det inte är lika illa ändå.
Citera
2022-02-22, 07:11
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Du kanske borde lagt dig istället för att skriva detta inlägg

United

Won 4
Net spend per trophy:*€236million

Arsenal

Won 4
Net spend per trophy:*€117.87million

Då har United vunnit tyngre titlar och spelat kontinuerlig CL.

För att se helheten så ser det ut såhär
1a Chelsea
Won 8
Net spend per trophy:*€62.3million

2a
Trophies won: 5
Net spend per trophy:*€67.6million

3a
Trophies won: 10
Net spend per trophy:*€102.21million

Sedan Arsenal och sedan United.

Detta är från 2021 så Chelsea och City har ännu bättre statistik där nu.
Senast redigerad av Imbaz 2022-02-22 kl. 08:10.
Citera
2022-02-22, 08:12
Medlem
Imbazs avatar
Glömde skriva att 2an är Liverpool och 3an City.

Gäller senaste decenniet.
Citera
2022-02-22, 08:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Stämmer nog ganska bra då Arsenal har slutat på plats, 2, 3, 4, 5, 5, 6, 8, 8, 8 (ej kronologiskt) sedan Sir Alex abdikerade, bara nått CL 3 ggr gentemot Uniteds 5.

Liverool, Everton och Tottenham tycker jag annars känns som några bubblare, inte särskilt många tunga titlar sett till vad man pungat ut men däremot så har man ändå stärkt ekonomin så där känns det ändå som att det inte är lika illa ändå.
Läs inlägget om på nytt.. Jag skrev ju mtp transferssummor och så vidare.. och med det inkluderat så blir Man United ett mkt, mkt större fiasko 2013- än Arsenal.
Citera
2022-02-22, 08:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du kanske borde lagt dig istället för att skriva detta inlägg

United

Won 4
Net spend per trophy:*€236million

Arsenal

Won 4
Net spend per trophy:*€117.87million

Då har United vunnit tyngre titlar och spelat kontinuerlig CL.

För att se helheten så ser det ut såhär
1a Chelsea
Won 8
Net spend per trophy:*€62.3million

2a
Trophies won: 5
Net spend per trophy:*€67.6million

3a
Trophies won: 10
Net spend per trophy:*€102.21million

Sedan Arsenal och sedan United.

Detta är från 2021 så Chelsea och City har ännu bättre statistik där nu.
OK. Så vilken klubb av Arsenal FC och Man Utd har spenderat mest sen 2013..? 🤔
Citera
2022-02-22, 09:07
Medlem
Citat:

Citat:
Läs inlägget om på nytt.. Jag skrev ju mtp transferssummor och så vidare.. och med det inkluderat så blir Man United ett mkt, mkt större fiasko 2013- än Arsenal.

Läs vad du själv skrev och hur du formulerar dina egna frågeställning.
Citera
2022-02-22, 10:26
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
OK. Så vilken klubb av Arsenal FC och Man Utd har spenderat mest sen 2013..? 🤔

Jo fast United har ju fått ut mer sportsligt så tkr att när man är näst sämst på listan och sitter utan en tung titel så kanske man inte ska sitta och peka finger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in