Citat:
Ursprungligen postat av
LillBurtan
Svagt vetenskapligt stöd 🤣🤣 läs på då! Finns många vetenskapliga studier som visar att immunitet håller i flera år! Du kan verkligen inte ha missat det! Sedan kan man givetvis bli smittad med en ny variant men kroppen har ett t-cells minne som minns och man får en mild infektion. Ditt snack om att naturlig immunitet håller 2-10 veckor är skitsnack!
Den som hittar på är nog fan du med dina inlägg och nej jag har inte tagit en massa pcr test! Idioti att testa sig! Varför i hela friden skulle jag testa mig när jag inte är sjuk! Jag har haft covid sjuka boendes hos mig men inte fan har jag blivit sjuk för det.. och om jag inte är sjuk så varför i hela friden skulle jag testa mig?!? Fattar du inte hur dumt det låter?
Har du inte testat dig vet du ju inte om du är sjuk. Hört talas om asymtomatisk smitta? Du har alltså precis erkänt att du inte har en jävla aning om du varit sjuk eller inte.
Reinfektion i Covid19 är oerhört vanligt, så dina "vetenskaplig studier" som visar att man blir immun efter infektion och att det skulle hålla i flera år kan man ju kapa jäms med fotknölarna. Nästan alla som blir infekterade nu har tidigare varit infekterade. Många blir dessutom svårt sjuka med hög feber osv, så nej. Mildare verkar det inte heller bli.