2022-02-21, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Inte sen dess men vi lär säkert ha skönt tillsammans igen. Nu funderar jag på att kanske ha sex med ännu fler killar alltså ett riktigt gangbang. Det känns ju dock svårare att få med fler killar.

Kändes det okej med två då? Ingen som blev mer favoriserad eller så än den andra? Eller som var mer favorit sen tidigare? (Typ om du var mer intresserad av)
Citera
2022-02-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurovision4ever
Kändes det okej med två då? Ingen som blev mer favoriserad eller så än den andra? Eller som var mer favorit sen tidigare? (Typ om du var mer intresserad av)

Nej, ingen som jag är intresserad av utan båda är bara kk och dessutom bra killkompisar till mig också. Sen är ju klart den ena mer välutrustad än den andra och det ger lite pluspoäng men när jag hade dem båda var jag nöjd med den mindre i baken.
Citera
2022-02-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Det är rätt komplicerat att ordna gangbang under ordnade former, utan risk för massa strul/elände om man gör det som ensam tjej, men att det går är helt klart. Enklast är nog på en klubb där man kan ha någon som vaktar och ser till att alla regler följs och att det råder ordning, för din egen säkerhets skull.

Jag har praktikplats på G i Hamburg kanske man kan hitta någon klubb typ där.
Citera
2022-02-21, 17:59
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
I Hamburg, och övriga Tyskland, finns många bra klubbar! Där är vanan att anordna sådana event stor också!
Citera
2022-02-21, 18:09
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Mmm... se bara till att vara rädd om dig. Lätt att det går överstyr. Låt dem gärna sätta på dig men inte sätta sig på dig var det väl nån som sa
Citera
2022-02-22, 06:53
Medlem
layvares avatar
Lyckad träff med hora på bordell

Fick direkt öga för henne. Hon verkade en aning galen/anorlunda/excentrisk/livfull. Jag tänkte att det antingen kunde bli katastrof eller sjukt bra sex. (Normalt är jag väldigt petig och avfärdar de flesta workinggirls..)

Både fysiskt och personlighetsmässigt så uppskattade jag henne som en 9-10 vid första anblicken. En omedelbar stark attraktion är alltid ett gott tecken.

Nu spolar vi fram lite....

Plötligt pratar vi. Jag säger att jag vill vara med henne. Hon snackar om att hon väntar på nån. Jag fårstår inte riktigt men fortsätter att upprepa att jag vill NU. Kan vi gå iväg tillsammans NU? (Vi står vid en bar med ganska hög musik)

Hon går med på det och vi går iväg tillsammans till "hennes rum" (hon har nyss kommit till bordellen och har just bytt kläder. Det verkar som att hon inte har jobbat på ett tag.

Iaf. Vi får sjukt bra kontakt...hon frågar mig nyfiket om saker och säger att hon gillar mig och hon upprepar det. Jag säger det samma...men lyckas hålla mig lugn och självsäker. Allting känns perfekt. Typ som att vi är gjorda för varann. Vi tar av oss kläderna. Hon har en piercing vid klittan...
Hennes ögon vilar på min kuk och hon frågar mig -får jag? Och kollar mig i ögonen.

Hon menar om hon får suga av min kuk utan kondom. Jag accepterar. Ovanlig situation när horan frågar om lov.....

Hon börjar nu att deepthroata mig sammtidigt som hon "gaggar" utan att jag ens bett om det..

Sen knullar vi så jävla skönt i olika ställningar.. hon upprepar mitt namn och fortsätter att säga hur skön min kuk är och hur skönt jag knullar henne -hur mkt hon njuter av mig -och jag vet att jag knullar henne bra. Hon stressar ingenting. Dessutom tungkysser vi varann. Efter ett tag vill jag komma och ber henne runka och suga mig (utan kondom igen) vilket hon accepterar) jag säger att jag är på väg att komma och när jag väl gör det så är hon väldigt noga med att ta emot ALLTING i munnen med munnen stängd. Mycket möjligt att hon även svalde/fick i sig i halsen.

Jag betalar henne en liten summa. Men det känns mer som när man träffat nån vanlig tjej på en fest och sen slutar man i sängen..

Iaf..vi pratar lite till och hon berättar en aning om sitt liv, sen skiljs vi åt.

Så jävla grym tjej. Fan vilken tur jag hade som träffade henne. Dagarna efteråt var min kuk fortfarande hård som att den ville vara beredd att knulla henne ännu mer och mer och mer och mer och mer..
Hon hade otroligt vacker tight hy och hennes rumpa var bland de tightaste och mest välformade jag sett i hela mitt liv. Ca 25 år. Perfekt kropp som hon kunde använda på ett perfekt sätt 🙏hallelulja världens härligaste upplevelse. Spontant hett underbart sex💞tackar gud och denna gudinna
Senast redigerad av layvare 2022-02-22 kl. 06:59.
Citera
2022-02-22, 12:03
Medlem
igår knullades det. japp, på en måndag...
kan säga att hon gillade att äta röv.
Citera
2022-02-24, 08:58
Medlem
saurkrauts avatar
En 22-årig student jag hade träffat ute sent förra året. Söt, smal, mycket social och glad i sin framtoning. En smula barnslig. Hade av någon anledning ratat mig kvällen vi träffades för några månader sen, men hade kontaktat mig på nytt.

Vi träffas på kvällen, ganska sent. Jag kommer direkt från jobbet, hon redan berusad från några snabba med bekanta. Hon är sexigt klädd, i tajta kläder som framhäver hennes tajta kropp under hennes tjocka vinterjacka.

En drink, några skratt, hem till mig. Båda väl medvetna om vad som står på menyn.

Hon ger mig komplimang efter komplimang. Vi dansar i vardagsrummets varma ljus.

Det går fort. En kyss. I nästa stund invaderar jag henne i doggy, missionären, ridande.

Friskt vaniljsex till en början, men det utvecklas. Mer intensitet, mer djuriskt. Förstärkningar.

Hon har lätt för att spruta. Det stänker över min säng, och över mig. Hennes vätskor skvätter över mitt ansikte.

Jag för upp hennes underkropp över henne, och pullar henne så det regnar ner kiss över hennes ansikte och överkropp. Hennes nakna smala kropp är våt, blank av alla vätskor. Jag spottar henne i ansiktet, munknullar henne.

Återigen penetrerar jag henne. Min tumme i hennes anal. Intensivt. Jag smiskar henne hårt. Drar henne i håret bak mot mig, straffknullar henne. Vi kysser varandra. Saliv, urin och vätska överallt.

Efter ytterligare omgångar av detta är det dags för avslut. Hon flyger ner på golvet, och jag bombar hennes ansikte med en rik sats vit frihet som majestätiskt rinner ner som en flod längst hennes kind innan jag skjutsar in soldaten i hennes mun.

Stormen har lagt sig för att välkomna ännu en komplimang. Det bästa sexet jag någonsin haft.
Citera
2022-02-24, 23:01
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
En 22-årig student jag hade träffat ute sent förra året. Söt, smal, mycket social och glad i sin framtoning. En smula barnslig. Hade av någon anledning ratat mig kvällen vi träffades för några månader sen, men hade kontaktat mig på nytt.

Vi träffas på kvällen, ganska sent. Jag kommer direkt från jobbet, hon redan berusad från några snabba med bekanta. Hon är sexigt klädd, i tajta kläder som framhäver hennes tajta kropp under hennes tjocka vinterjacka.

En drink, några skratt, hem till mig. Båda väl medvetna om vad som står på menyn.

Hon ger mig komplimang efter komplimang. Vi dansar i vardagsrummets varma ljus.

Det går fort. En kyss. I nästa stund invaderar jag henne i doggy, missionären, ridande.

Friskt vaniljsex till en början, men det utvecklas. Mer intensitet, mer djuriskt. Förstärkningar.

Hon har lätt för att spruta. Det stänker över min säng, och över mig. Hennes vätskor skvätter över mitt ansikte.

Jag för upp hennes underkropp över henne, och pullar henne så det regnar ner kiss över hennes ansikte och överkropp. Hennes nakna smala kropp är våt, blank av alla vätskor. Jag spottar henne i ansiktet, munknullar henne.

Återigen penetrerar jag henne. Min tumme i hennes anal. Intensivt. Jag smiskar henne hårt. Drar henne i håret bak mot mig, straffknullar henne. Vi kysser varandra. Saliv, urin och vätska överallt.

Efter ytterligare omgångar av detta är det dags för avslut. Hon flyger ner på golvet, och jag bombar hennes ansikte med en rik sats vit frihet som majestätiskt rinner ner som en flod längst hennes kind innan jag skjutsar in soldaten i hennes mun.

Stormen har lagt sig för att välkomna ännu en komplimang. Det bästa sexet jag någonsin haft.

Brukar du testa dig regelbundet? Tänker att risken för att du har klamydia lär vara stor. Har själv haft det 2ggr nu och märkte inte av det någon av gångerna.
Citera
2022-02-25, 11:09
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Brukar du testa dig regelbundet? Tänker att risken för att du har klamydia lär vara stor. Har själv haft det 2ggr nu och märkte inte av det någon av gångerna.

Han har skrivit att könssjukdomar och polisanmälningar är något man får räkna med så ja...
Citera
2022-03-03, 02:49
Medlem
Huzzahs avatar
Det många inte vet om fettisdagen i år är att den inföll på samma dag som av RFSU utnämnts till snippans dag, den 1a mars.
Lägg nu detta på minnet alla FB-charmörer och se till att fira ordentligt kommande år!
Detta skulle givetvis saluteras med pompa och ståt hemma hos oss och då det föll sig så att jag även var ledig kändes det redan på förmiddagen som en riktig högtidsdag lätt jämförbar med exvis julafton. En av mina absoluta favoritkänslor.
Solen sken dessutom från en klarblå himmel och jag bestämde mig för att ägna morgonen åt att gråta lite sådär skönt med snippan.
Vi kan nog alla enas om att det varit en lite stressig och orolig vecka.

Efter att jag onanerat det jag ville och hade lust med duschade jag länge och noggrant och så vidare med parfym å oljor och givetvis lite extra kärlek denna dag till min fina lilla punani som fick både vaxning och fittvänlig cbd-olja på de yttre blygdläpparna. Gott så.

Eftersom jag inte hade planer på att lämna huset lät jag henne vara bar under en kjol som knappt täckte stjärten, till detta mjuk spets-bh i vanlig ordning samt en mysig t-shirt och varma lårhöga hemstickade sockor. Håret var nytvättat och jag passade på att locka det dagen till ära.
Inte så mkt smink idag dock utan bara lite rött på kinder och mycket på läpparna sen kände jag mig lagom syndig och söt vilket var vad jag var ute efter denna dag.

Mannen kom hem från jobbet och jag mötte honom med ett strålande humör och en våt kyss i hallen, något vi båda uppskattar. Han berömde mitt hår och mina mjuka kläder och tog genast ett stadigt tag med sin varma hand runt min ena skinka (min röv är ganska stor och vältränad men han har rejält stora händer så det är inga problem) samtidigt som han strök med knogen över mitt nu utkyssta läppstift och snyggade till mig så gott han kunde kring munnen. Lite syndigt rött utsmetat är bara gulligt men för mycket är inget bra. Jag såg dock på hans godkännande blick att det var lagom slynigt utkletat nu.

Kanske borde jag haft trosor på mig ändå för strax hade han migrerat mig in i köket och upp på närmsta bänk och innan jag visste ordet av hade han tagit sig in både med sin tunga i min mun och med sina fingrar djupt i min snäcka.

Lite fortare än jag tänkt mig men det var ju ett tag sen så varför inte?
Något jag dessutom lärt mig med åren är att det är helt hjärndött att på förhand fantisera ihop hur en kväll där man interagerar med någon annan kommer att bli. Det blir oftast bäst om man är anpassningsbar och nyfiken på vad ens partner kan tänkas hitta på imo istället för att sura när det inte blir riktigt som man tänkt sig i sin fantasi. Ett bra tips till alla lovers därute.❤️

Jag säger sällan nej när han vill penetrera mig men idag skulle det ju ändå vara min dag på något sätt tänkte jag i förbifarten men han var snäll och försiktig och bad om lov med sin blick (och fick det) innan han tog sin nu stenhårda kuk och stötte den ganska hårt ända in i botten så mina skinkor gled över marmorskivan.
Han tog ett stadigt grepp om dem båda nu för att hålla mig på plats och då passade jag på att slänga upp mina ben på hans axlar och glida nedåt så att hans händer fick bära upp större delen av min tyngd.
Nu kunde han själv styra min kropp vilket gjorde att det snart var nära att gå för honom.
När jag hörde att han började andas tyngre mjölkade jag mig fast kring honom hårdare, vätte läpparna med saliv och bönföll honom att sätta ett kärleksbarn i mig (obs rent fiktivt som redan påpekats) vilket som väntat fick det att börja pulsera i snabeln på honom och med ett rop tömde han en rejäl sats längst inne i mig samtidigt som jag viskade tack och att jag älskar honom om och om igen.

Eftersom vi var i köket fick jag strikta order om att inte spilla eller söla och trots att det som redan nämnts var en ganska fyllig laddning lyckades jag knipande hoppa ner från bänken utan att något rann ut. Min kille klappade mig stolt över håret och berömde min snippa och hur vältränad och tålig den är. Nöjt kände jag hur säden började absorberas inuti och omvandlas till kärlek och trygghet precis som jag älskar att må efter att han fyllt mig. När jag kissade efter sexet hade det mesta av säden redan svalts in och nästan ingenting rann ut och det som fanns kvar passade utmärkt som glidmedel senare på kvällen så alla var nöjda och glada med hur dagen blivit.

Den observante läsaren ksk har lagt märke till att min orgasm uteblev under det initiala sexet. Låt oss bara säga att min karl firade både snippans dag och fettisdagen grundligt och värdigt under eftermiddagen. En riktig pangdag på min ära!
Att bli knullad och äta bakverk och fira är ju livets liv imo, och JA självklart rökte vi en holk innan vi åt semla vi är inga amatörer.
Låt oss bara säga att jag somnade helt tillfredställd och mycket mätt den kvällen.

Men det är en annan historia.
Senast redigerad av Huzzah 2022-03-03 kl. 03:22.
Citera
2022-03-09, 10:40
Medlem
saurkrauts avatar
22-årig student från en app. Söt, med en fin kropp och halvkort hår. Trevlig, öppensinnad med en varm personlighet.

Det vanliga. Ett par drinkar, hem till mig, dans och knull. Då hon är ganska tajt blir det en smula smärtsamt för henne, men det går. Som alternativ utforskar vi lucka nummer två, där soldaten kommer in relativt problemfritt. Hon suger av mig, inledningsvis tekniskt dåligt, men jag lär henne snabbt hur hon ska göra, vilket leder till förbättringar. Välsignelsen landar i ansiktet och munnen.

En stund senare låter jag henne posera för nakenbilder, något hon går med på. Smakfullt, givetvis. Eller smakfullt till en början, i alla fall. Bilder på när hon kissar i en hink, och även bilder på när hon särar på sina skinkor samtidigt som jag fingrar hennes tvåa. En del fina bilder.

Hon vill, antagligen uppkåtad av fotandet, att jag knullar henne analt ännu en gång. Nästa gång, säger jag.

Hon är uppenbarligen kär i mig och vill gärna ses igen. Hon säger hur hon redan längtar efter att träffa mig nästa gång. Mer bilder blir det, alltså.

Nästa tjej. En 20-årig student jag träffat ute ett par dagar tidigare. Söt, mycket lång, nästan lika lång som jag. Smal, med långt hår.

Drinkar och hem till mig. Hon verkar vara nervös och osäker, antagligen rädd för att bli ett engångsligg. Vågar knappt dansa med mig. Ung och oerfaren. Men jag talar henne till rätta.

Resultatet? Ett ganska tråkigt vaniljligg, pga hennes oerfarenhet. Men trots detta njuter jag av att slicka hennes rosa, vackra tvåa.

Söt tjej men tråkigt ligg. Blir nog inte att ses igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert

Jo, har man plockat på sig ett par gånger.
Senast redigerad av saurkraut 2022-03-09 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in