22-årig student från en app. Söt, med en fin kropp och halvkort hår. Trevlig, öppensinnad med en varm personlighet.
Det vanliga. Ett par drinkar, hem till mig, dans och knull. Då hon är ganska tajt blir det en smula smärtsamt för henne, men det går. Som alternativ utforskar vi lucka nummer två, där soldaten kommer in relativt problemfritt. Hon suger av mig, inledningsvis tekniskt dåligt, men jag lär henne snabbt hur hon ska göra, vilket leder till förbättringar. Välsignelsen landar i ansiktet och munnen.
En stund senare låter jag henne posera för nakenbilder, något hon går med på. Smakfullt, givetvis. Eller smakfullt till en början, i alla fall. Bilder på när hon kissar i en hink, och även bilder på när hon särar på sina skinkor samtidigt som jag fingrar hennes tvåa. En del fina bilder.
Hon vill, antagligen uppkåtad av fotandet, att jag knullar henne analt ännu en gång.
Nästa gång, säger jag.
Hon är uppenbarligen kär i mig och vill gärna ses igen. Hon säger hur hon redan längtar efter att träffa mig nästa gång. Mer bilder blir det, alltså.
Nästa tjej. En 20-årig student jag träffat ute ett par dagar tidigare. Söt, mycket lång, nästan lika lång som jag. Smal, med långt hår.
Drinkar och hem till mig. Hon verkar vara nervös och osäker, antagligen rädd för att bli ett engångsligg. Vågar knappt dansa med mig. Ung och oerfaren. Men jag talar henne till rätta.
Resultatet? Ett ganska tråkigt vaniljligg, pga hennes oerfarenhet. Men trots detta njuter jag av att slicka hennes rosa, vackra tvåa.
Söt tjej men tråkigt ligg. Blir nog inte att ses igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
Brukar du testa dig regelbundet? Tänker att risken för att du har klamydia lär vara stor. Har själv haft det 2ggr nu och märkte inte av det någon av gångerna.
Jo, har man plockat på sig ett par gånger.