Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Jag är definitivt inte någon som har Lydia som något kramdjur.
Men dom jag har förstått det, så klarade hon av studierna bra under hösten innan hon träffade Emil.
Och som det har skrivits i tråden och som jag för övrigt håller med om, så tycker jag det var bra jobbat av henne under de förutsättningar hon hade under studierna. Jag menar då att läsa på distans och ha problem med dyslexi.
Hon har lyckats med andra saker i livet väl? Hon har vad jag har förstått, fått 4 fina barn vilket väl är bra.
Ang det lilla ordet jag fetat:
Du menar '
fött'?
FYI: Om du frågar runt bland kvinnor, så kan det hända att du kan få veta att kvinnor inte "får" barn, utan att barn föds. Av just kvinnor.
Att som Lydia Barth har gjort,
fött fyra barn, det är i sig ingen prestation, även om jag naturligtvis inte viftar bort hennes förlossningar som några bagateller.
Att ditt kramdjur Lydia Barth har gett 4 barn livet innebär inte att hon därmed skulle ha "liv tillgodo", dvs att när hon dödade Emil hon då ändå skulle ligga på 3+
Dessutom gjorde hon, ditt mordiska kramdjur Lydia Barth, 4 barn faderlösa när hon mördade Emil. Fast de barnen räknar du väl inte öht?
Att du, likt ett antal andra Lydia Barth-kramare här i tråden, hade önskat henne få ett kortare straff, visar er brist på empati.
Ni värnar gärningspersonen Lydia Barth.
Ni glömmer alla barnen och anhöriga.
Ni borde skämmas!