2022-02-19, 02:50
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Jag tror att klockorna är äkta, däremot som ni säger, inte hans överhuvudtaget. Förmodligen nån målvakt pengatvätt grej han håller på med, som springis såklart.

Högst troligt. Undrar dock om det uppskattas av hans överordnade att han flashar klockorna som om han ägde dessa? Med hans leverne så borde ju majoriteten av klockorna demoleras.
Citera
2022-02-19, 05:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Om man köper piratkopierat skräp av diverse skojare till strandförsäljare så går det nog. Annars blir det dyrt.
Enligt expressen bar han en fake hublot när kronofogden skulle göra en utmätning. Då sa batterito att klockan inte är äkta

Den som först outade honom var denna instagram https://m.imgur.com/a/h4fUMvC
Citera
2022-02-19, 13:12
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Enligt expressen bar han en fake hublot när kronofogden skulle göra en utmätning. Då sa batterito att klockan inte är äkta

Den som först outade honom var denna instagram https://m.imgur.com/a/h4fUMvC
Det stämmer. Dock ser man tydligt att de Rolexklockorna han lägger upp nu, en hulk, batman, pepsi och skydwellern är äkta. Men igen, det är inte hans. Det är klockor för över en miljon SEK.
Citera
2022-02-19, 14:16
Medlem
XtraXs avatar
Snälla gud gör så att polisen tar honom för fortkörning/vårdslöshet i trafik innan äcklet orsakar en olycka.
Citera
2022-02-19, 19:29
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Det stämmer. Dock ser man tydligt att de Rolexklockorna han lägger upp nu, en hulk, batman, pepsi och skydwellern är äkta. Men igen, det är inte hans. Det är klockor för över en miljon SEK.

Jag är helt säker på att dessa klockor är fake. Riktigt bra kopior med fakeade papper och allt. Dessa kopior är svåra att särskilja från äkta vara till och med för experter.

Han har ett samarbete med en som säljer dessa kopior och flashar dessa i marknadsföringssyfte.

Han blåser sedan lättlurade stackare genom att sälja dessa som äkta vara.

Så länge de inte kollar dessa hos en certifierad Rolexhandlare så lever de i tror om att de är äkta.
Citera
2022-02-19, 23:39
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Jag är helt säker på att dessa klockor är fake. Riktigt bra kopior med fakeade papper och allt. Dessa kopior är svåra att särskilja från äkta vara till och med för experter.

Han har ett samarbete med en som säljer dessa kopior och flashar dessa i marknadsföringssyfte.

Han blåser sedan lättlurade stackare genom att sälja dessa som äkta vara.

Så länge de inte kollar dessa hos en certifierad Rolexhandlare så lever de i tror om att de är äkta.
Jag har handlat med en mängd rolexklockor och dessa är äkta. Du får säga vad du vill men klockorna blir inte fake för det.

Bara för att friskriva mig från eventuella påhopp: Jag hatar Abdalla och hoppas han dör en plågsam död. Jag tror inte Abdalla äger klockorna, men äkta är de.
Citera
2022-02-19, 23:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Snälla gud gör så att polisen tar honom för fortkörning/vårdslöshet i trafik innan äcklet orsakar en olycka.
Han får gärna köra in i ett träd, trädet lär vara oskadd i alla fall.
Citera
2022-02-19, 23:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han får gärna köra in i ett träd, trädet lär vara oskadd i alla fall.

Självklart är det högsta prioritet. Men tänk vad han skulle brinna om körkortet rök.
Citera
2022-02-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Har han redan fått böter för 145 på 100 väg i Spanien.. Bara böter på 579£ tyvärr. Dock är den uppe i 717£ nu med påminnelser osv. Så de går framåt...
Citera
2022-02-20, 00:46
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chanitto
Har han redan fått böter för 145 på 100 väg i Spanien.. Bara böter på 579£ tyvärr. Dock är den uppe i 717£ nu med påminnelser osv. Så de går framåt...

Det tar sig sakta men säkert 😁
Citera
2022-02-20, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chanitto
Om han nu har så mycket cash så vore denna bot inte vara några problem, riktig luffare.
Citera
2022-02-20, 03:53
Bannlyst
Jag kan bekräfta att hans klockor är fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in