2022-02-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Han mötte upp någon "bror" vad som verkar vara på en flygplats, en snubbe med cabinväska och en stock snus kom gåendes för att hoppa in i bilen.
Frågan är om det är hans egna bror eller en "brooor".
TRASH oavsett.

Någon får gärna lägga upp det! Vet hur bröderna ser ut, intressant om någon av dom med åker ner faktiskt.
Citera
2022-02-17, 21:58
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chanitto
Någon får gärna lägga upp det! Vet hur bröderna ser ut, intressant om någon av dom med åker ner faktiskt.

Filmade bara från midjan och ner.
Citera
2022-02-18, 07:39
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Filmade bara från midjan och ner.
Visa midjan och ner då. Zoomade han in extra mellan benen?
Citera
2022-02-18, 13:16
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Vems är ungen han umgås med, knullar Abdalla mamman kanske. Har han redan tröttnat och gjort sig av med hunden.
Förmodligen. Stackars unge och hans mamma. Jag hoppas att det inte blir Annie 2.0
Citera
2022-02-18, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Han mötte upp någon "bror" vad som verkar vara på en flygplats, en snubbe med cabinväska och en stock snus kom gåendes för att hoppa in i bilen.
Frågan är om det är hans egna bror eller en "brooor".
TRASH oavsett.
Det är väl hans zigenarkompis?
https://youtu.be/tSpwN92LFT0
Från Göteborg
Den ende som står ut med abbe.
Citera
2022-02-18, 18:01
Medlem
akutaccents avatar
Batterito har en ny klocka varje gång han lägger ut något på storyn, tror han inte att man fattar vad hans otroliga omsättning på Rolex-klockor innebär i verkligheten?
Citera
2022-02-18, 23:37
Medlem
Citat:
Är nog riktiga brodern. De ska nog planera vilken typ av scam de ska dra igång till våren. Antingen öppna upp Sunkiss igen eller satsa på något helt nytt.

Hahahha juste, sunkiss, vilket ruttet jävla namn. Längtar tills trafikolyckan kommer för han, hoppas verkligen. Och självklart ber jag för att inga oskyldiga mister livet pga denna sunkiga hund. Såg någon m3 kraschen jag länkade? Precis så inbillar jag mig det, så kommer det se ut
Citera
2022-02-19, 00:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Hahahha juste, sunkiss, vilket ruttet jävla namn. Längtar tills trafikolyckan kommer för han, hoppas verkligen. Och självklart ber jag för att inga oskyldiga mister livet pga denna sunkiga hund. Såg någon m3 kraschen jag länkade? Precis så inbillar jag mig det, så kommer det se ut
Ett massivt träd hade varit perfekt för honom. 👍
Citera
2022-02-19, 00:22
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Batterito har en ny klocka varje gång han lägger ut något på storyn, tror han inte att man fattar vad hans otroliga omsättning på Rolex-klockor innebär i verkligheten?
Vad innebär det?
Citera
2022-02-19, 00:44
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent

Om man köper piratkopierat skräp av diverse skojare till strandförsäljare så går det nog. Annars blir det dyrt.
Citera
2022-02-19, 00:46
Medlem
knark-kungens avatar
Skulle han ens vågar ha på sig en riktig om han hade råd?

Polisen i Spanien konfiskerar väl både cash och smycken av kriminella som man gör i Sverige?

Vem står på m3an förresten? Kommer ju smälla snart, hoppas ingen oskyldig dör
Citera
2022-02-19, 01:13
Medlem
Jag tror att klockorna är äkta, däremot som ni säger, inte hans överhuvudtaget. Förmodligen nån målvakt pengatvätt grej han håller på med, som springis såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in