2022-02-20, 10:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Jag kan bekräfta att hans klockor är fake.
Kan du berätta hur du vet det?
Citera
2022-02-20, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan du berätta hur du vet det?
Hur skulle han ha råd med det? Arbetslös luffare jävla skit unge är vad han e
Citera
2022-02-20, 12:42
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

De kan ju vara äkta och vara en del av ett system för penningtvätt. Batterito som agerar springpojke passar på att flasha klockorna som om de vore hans egna, innan de säljs vidare/köps tillbaka.

Han har väl inte flashat "sin" Pepsi/Batman sen första dagen de inhandlades?
Citera
2022-02-20, 13:10
Medlem
XtraXs avatar
Komiskt när någon kommenterade en av hans "köra om bilar i 200km/h storys"

Citat:
Det är kul att köra fort på motorvägen men att köra så som du gjorde i videon med en hand och mellan andra bilar är helt oacceptabelt och respektlöst

gubben jag har kört så här i 12 år jag vet hur man hanterar en bil det är inte bara att gasa man ska veta vad man gör och planera sin väg

Det spelar ingen roll hur duktig du tror att du är, den omkörningen du gjorde till höger om bilen i tunneln var inte bara riskfylld för dig. Vad tror du hade hänt om föraren fick för sig att gira lite till höger där du körde?

han hade tyckt min bil mot vägen och fuckat mig ordentligt 🤷🏽‍♀️

Crypto king som han numer kallar sig har verkligen koll på grejerna.
Citera
2022-02-20, 19:13
Medlem
Zvazis avatar
Jag tycker det är jävligt lustigt han påstår att han har kört bil de senaste 12 åren så det betyder att han började köra när han var 15? Allt som kommer ut från hans mun är bara skitsnack
Citera
2022-02-20, 19:36
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Jag tycker det är jävligt lustigt han påstår att han har kört bil de senaste 12 åren så det betyder att han började köra när han var 15? Allt som kommer ut från hans mun är bara skitsnack
Det är väl inte osannolikt
Citera
2022-02-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Om han nu har så mycket cash så vore denna bot inte vara några problem, riktig luffare.

Det som avslöjar han liksom..
Citera
2022-02-20, 21:46
Medlem
knark-kungens avatar
Någon som vet vem bilen står på?
Citera
2022-02-21, 06:32
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Penningtvätt

Du behöver inte jobba 9 till 5 för att tjäna jävligt bra med pengar. Hans inkomst kommer i främsta hand från svarta pengar
Senast redigerad av Zvazi 2022-02-21 kl. 06:39.
Citera
2022-02-21, 14:32
Medlem
Nu är han helt plötsligt "crypto-trader" när han inte kan ett skit om varken crypto eller aktier

Ni som har insta och snapchat gå in på kråknäsans senaste storys och anmäl dom för "bluff eller bedrägeri"
Citera
2022-02-21, 14:40
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Nu är han helt plötsligt "crypto-trader" när han inte kan ett skit om varken crypto eller aktier

Ni som har insta och snapchat gå in på kråknäsans senaste storys och anmäl dom för "bluff eller bedrägeri"

Done. Han erkände själv i en konversation med nån härifrån för ett tag sen att han inte fattar nåt om krypto och trading.
Citera
2022-02-21, 14:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi

En video lekte han ju Ingemar Stenmark mellan bilar på typ Essingeleden eller något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in