Citat:
Ursprungligen postat av
Cola-torsk
Hahaha spännande år blir det ja . Sverige är nog det dåligaste rättsystem som finns i världen
Ja verkligen, man blir lite förvånad hur dåligt det är, vi är i år 2022 och fortfarande inte kan lagföra mördare. Kolla hur de gick för folk som åkte utomlands och började mörda och spränga upo byggnader alla har åkt in. Till och med Danmark är långt före än vad vi är.