Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Hur tänker du här? Hur menar du att amerikanska fängelser är plus?
Hade vi haft som i USA så hade de golat varandra och flera hade sluppit kåken eller fått kort tid.
Säljer man droger utan våld och hot så tycker jag inte man ska bli straffad alls, skatta dom istället och satsa styrkan på de som håller på med våld och mord.