Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Nej det är bara Bayern som vunnit alla matcher och det var utan dubbelmöten. 11 raka vinster som det skrivit här innan.
Ja visst är ni i pole position, det har ni även varit ett par gånger vid jul i titelracet med, går väll som vanligt sen

arsenal har nog gynnats av att bara ha PL att spela, tror United kanske kan få upp poängskörden när de åker ur CL. Du har ännu inte lärt dig att det skulle tjäna på att vara lite ödmjuk när ditt lag inte slåss om någon titel alls längre.
Påminner lite om den där Wolvessupportern här inne för ett par år sedan, de skulle utmana I Europa inom 3 år med, han hade iaf självinsikten att inte visa sig här igen när han gjort bort sig så mkt.
Aha, Ok. Men då får du väl se att skriva det oxå, ngt du inte gjorde.
Arsenal kommer garanterat att ta fjärdeplatsen den här säsongen, Man Utd är jag ej orolig för. Naturligtvis så har Arsenal gynnats av att inte spela i Europa den här säsongen, fast vilket lag hade inte gjort det om de var i samma position? Och när, Mr. La Liga expert, var vi med i titelracet före jul? 🧐 Ska bara bli jäkla gött när vi säkrar oss fjärdeplatsen, och se reaktionerna från du och alla andra Arsenalhatare här inne

Annars så får man ju tycka att det är ganska så ironiskt att läsa en Liverpool fan, och ngn som påstod att Liverpool kommer att vinna titeln den här säsongen samt vinna UCL utan förlora en enda match från första gruppspelsmatch till final. Jadu, det är ju verkligen att visa ödmjukhet.
Vettetusan vad eller vem du syftar på med ”Wolvessupportern”. Men hur kan ngn välfungerande individ komma på att jämföra The Gunners med Wolves?
Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Jag var bara artig, du skrev såhär precis som Straiter sa:
Ja, jag vill mer än gärna ingå bettet med dig. Jag är övertygad om att corona-titeln 19/20 är den enda ligatiteln som Liverpool kommer att vinna under Klopp. Arsenal kommer att vinna titeln senast i säsongen 24/25. Mark my words
OK. Jag misstolkade det hela. Trodde att det gällde från längre tillbaka i tiden.
Men ja, jag är (av flera olika skäl) 130% övertygad om att Liverpool kommer inte att vinna fler ligatitlar under Klopp. Är även tämligen så säker på att vi kommer vinna våran nästa titel innan Liverpool vinner ngn ny ligatitel, men blir det i 24/25? Njaee..