2022-01-27, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Man kan definitivt ta för mycket a-php det är nästan en regel att det tas för mycket. ( av min erfarenhet) Av alla jag vet som kör eller körde pv vilket är en del ( är från Norrköping där det används friskt)

Att injicera för mycket av vilken pv som helst kan vara väldigt obehagligt eller rättare sagt är väldigt obehagligt iallafall för mig. Det är inte som att slå i sig lite för mycket tjack. Sist jag slog i mig för mycket så stod jag upp och efter kolven slagit ner så föll jag ner på knä och fick kämpa för att få luft. Fick vinglade ut på balkongen och halvlåg nästan då motoriken inte alls fungerade som den borde. Satt sen på balkongen LÄNGE i kylan.

Hade då slagigt förväxlat påse och råkat lösa upp en 200-230mg och slagit i mig på....

Shit jo men det fattar jag då jag blir som jag blir av att röka det så kan jag fatta hur en sån dos skulle göra med mig.
Jag rökar max 50-70mg och 3gånger om dagen har jag bestämt men redan rökat 2 gånger så den regeln kommer ej hållas
Tur du inte strök med bara får man väll säga.
Älskar A-PHP och har hatat allt som är uppåt innan men tagit ibland vid fest och sånt.
Dessa katinoner spelar en helt egen division tycker jag och sen första gången testade så var jag frälst. Tänkte inte ens testa men alla satt och rökade och kom en efter en och köpte så tänkte jag testa några bloss. Mmmm 🤤🥰
Citera
2022-01-27, 14:04
Medlem
Damp ner idag. Aldrig gått så snabbt innan men jag e glad iaf.
Citera
2022-02-15, 12:38
Medlem
Jaggermeisters avatar
Idag fick jag post (EJ Nederländerna). 1g Alpha-PHP samt 1g Alpha-PiHP.

Samtliga batcher är HCl samt VITA, som substanser i saltform ska vara vid hög renhet..

Återkommer med recension. Vaporiserar alla pyrros. Bild kmr oxå inom timmen.
Citera
2022-02-18, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Idag fick jag post (EJ Nederländerna). 1g Alpha-PHP samt 1g Alpha-PiHP.

Samtliga batcher är HCl samt VITA, som substanser i saltform ska vara vid hög renhet..

Återkommer med recension. Vaporiserar alla pyrros. Bild kmr oxå inom timmen.

Hur var det? Var det real deal?

Jag fick 3g a-PHP förra onsdagen och satt fan konstant utom 1dag jag sov men annars drog jag allt på en vecka vilket var så jävla onödigt kom jag på sen men men sånt som händer. Var inte det bästa heller.
Citera
2022-02-18, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81

Jag fick 3g a-PHP förra onsdagen och satt fan konstant utom 1dag jag sov men annars drog jag allt på en vecka vilket var så jävla onödigt kom jag på sen men men sånt som händer. Var inte det bästa heller.

Just det jag fick ju MD-PHP 1g på köpet men det bränner ju fast direkt så var ingen höjdare tur det kommer mera nästa vecka av en bättre Batch A-PHP. Ska jag ta det lugnt.
Citera
2022-02-19, 11:12
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81

Japp, de va riktigt bra. Offwhite med brun nyans. Lite impurities får man räkna med PHP, haha
Citera
2022-02-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Japp, de va riktigt bra. Offwhite med brun nyans. Lite impurities får man räkna med PHP, haha

Ja det ljusgula har varit det som funkat bäst i alla rc droger. Ända sedan mefedron jag fick in 100g ljusgult pulver som glittrade. Samma med pulver benzo när jag fått det i ljusgult glittrande pulver slår som en klubba.
Vet inte varför finns det nån kemist som vet kanske??

Väntar nu in några g till som nog landar på måndag sen göra en till på 30-50g sen har jag så jag klarar mig.
Citera
2023-01-18, 23:57
Medlem
Slurken1337s avatar
Testade precis aphp vita stenar på folie, den var väldigt ren och lämnade absolut INGA spår tillskillnad från tex mdphp (freebase såklart, annars är de skit).

Och jag hade väldigt höga förväntningar då jag kört mdphp freebase ett bra tag nu, och alla säger att aphp ska vara så mke bättre.

Otroligt besviken är jag haha, första blosset kände jag av lite sisådär men sen blev de bara neråt. Nu ligger jag i sängen å känner mig smått bensad.
Jag förväntade mig ett rus liknande mdphp gånger 2, men ikke. Denhär kommer jag inte att köpa mer av,

Testade även att blanda mdphp och aphp, det rekommenderar jag inte, hade tur som hann till toan innan spyan kom å sen snurrade allting.

I min egen uppfattning är mdphp i fribas fortfarande den bästa av pv varianterna, batch varierar ju självklart men så e de för mig åtminstone😁

Är det bara för mig som aphp är neråt?
Citera
2023-01-18, 23:59
Medlem
Slurken1337s avatar
Såg någon säga att mdphp brände fast, kör i bong och blanda med ca 50/50 aska, sen får du se till att hålla varmt så ska du se att de blir prima.
Citera
2023-01-20, 02:37
Medlem
Slurken1337s avatar
Angående mitt test av aphp igår, rökte som sagt från folie och blev lugn och skön i kroppen men inte särskilt hypad, men när jag somnade så hade jag dom underbaraste drömmarna jag någonsin varit med om.
I vanliga fall är jag en av de som inte drömmer, eller åtminstone inte kommer ihåg nånting av drömmarna.

Men efter jag rökt aphp och somnade så drömde jag så fruktansvärt verkliga drömmar där jag var helt medveten om att jag drömde, antar att det var vad som kallas lucid dream. Men det var helt underbart, under en timmes sömn hade jag levt nästan ett helt gift liv, gift mig och skaffat barn. Vaknade och var helt överväldigad, de är bland de sjukaste ja varit med om. Helt underbart var det Hahah, vet ju dock inte om det hade med aphp att göra men jag vill tro det då jag i vanliga fall aldrig ens drömmer någonting, och dehär var så sjukt verkligt, hade tillomed kontrollen att kliva ur drömmen och vakna, var lixom i full kontroll.

Tacksam för svar haha för har slut, och om drömmarna kom av detta så ska jag köpa mer direkt. Själva ruset i sig själv var inte så speciellt just för mig åtminstone.
Citera
2023-02-21, 07:53
Medlem
Lite of topic kanske men droppar den här ändå

Har några frågor till er kunniga där ute...

Sitter på ett halv kilo a-pvp kom över det billigt och det är en råvara från kina. Har läst lite och får upp detta:
A-pvp / alfa-pvp

Names
α-PVP
α-Pyrrolidinovalerophenone
Desmethylpyrovalerone
O-2387
α-Pyrrolidinopentiophenone
βk-Prolintane

Varför alla dessa namn??? Vad menas här är det inte kemikalien under här som är alfa-pvp:
IUPAC name: 1-Phenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-one

ID 2342 · Formula C15H21NO · Molecular weight 231.333

Jag vill göra det till rökbar form och frågar runt lite och hör att det ska kokas, blandas med msm osv

Jag önskar någon med erfarenhet här som kan förklara vad "koka" betyder och vad det är för process för att kunna göra den rökbar på folie så det blir en fin olja som man röker.

Skulle någon kunna ta sig lite tid att förklara för mig hur processen går till och vad jag behöver göra steg för steg. Har råvaran alfa-pvp och msm...

Tacksam för svar & hoppas det finns någon kunnig där ute.

Mvh
Citera
2023-02-21, 10:01
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaPvPkickers
Lite of topic kanske men droppar den här ändå

Har några frågor till er kunniga där ute...

Sitter på ett halv kilo a-pvp kom över det billigt och det är en råvara från kina. Har läst lite och får upp detta:
A-pvp / alfa-pvp

Names
α-PVP
α-Pyrrolidinovalerophenone
Desmethylpyrovalerone
O-2387
α-Pyrrolidinopentiophenone
βk-Prolintane

Varför alla dessa namn??? Vad menas här är det inte kemikalien under här som är alfa-pvp:
IUPAC name: 1-Phenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-one

ID 2342 · Formula C15H21NO · Molecular weight 231.333

Jag vill göra det till rökbar form och frågar runt lite och hör att det ska kokas, blandas med msm osv

Jag önskar någon med erfarenhet här som kan förklara vad "koka" betyder och vad det är för process för att kunna göra den rökbar på folie så det blir en fin olja som man röker.

Skulle någon kunna ta sig lite tid att förklara för mig hur processen går till och vad jag behöver göra steg för steg. Har råvaran alfa-pvp och msm...

Tacksam för svar & hoppas det finns någon kunnig där ute.

Mvh
Du behöver inte göra något alls med det! Det är bara ladda din oilburner eller lösa på och slå i dig!

Har du ingen erfarenhet alls av denna drog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in