Angående mitt test av aphp igår, rökte som sagt från folie och blev lugn och skön i kroppen men inte särskilt hypad, men när jag somnade så hade jag dom underbaraste drömmarna jag någonsin varit med om.
I vanliga fall är jag en av de som inte drömmer, eller åtminstone inte kommer ihåg nånting av drömmarna.
Men efter jag rökt aphp och somnade så drömde jag så fruktansvärt verkliga drömmar där jag var helt medveten om att jag drömde, antar att det var vad som kallas lucid dream. Men det var helt underbart, under en timmes sömn hade jag levt nästan ett helt gift liv, gift mig och skaffat barn. Vaknade och var helt överväldigad, de är bland de sjukaste ja varit med om. Helt underbart var det Hahah, vet ju dock inte om det hade med aphp att göra men jag vill tro det då jag i vanliga fall aldrig ens drömmer någonting, och dehär var så sjukt verkligt, hade tillomed kontrollen att kliva ur drömmen och vakna, var lixom i full kontroll.
Tacksam för svar haha för har slut, och om drömmarna kom av detta så ska jag köpa mer direkt. Själva ruset i sig själv var inte så speciellt just för mig åtminstone.