Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-04, 23:46
  #1
Medlem
Den här tycker jag verkar vara intressant. Personligen tycker jag om dessa droger som liknar MDPV även om många inte delar samma uppfattning. Om just α-PHP tycks många spå gott om den på exempelvis Chemrus vilket jag tycker är kul att se.

α-PHP -> 1-fenyl-2-(1-pyrrolidin)-1-hexanon

Bild: http://postimg.org/image/6y0omyv19/

Molekylformel: C12H20NO

Synonymer: α-PHP, alfa-PHP, PHP, PV-7

http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=237291

http://www.chemsrus.com/forum/6-stim...4192-alpha-php

Varning!

alfa-PHP är en väldigt potent substans med tämligen låga doseringsintervaller och bör därför intas med försiktighet för att undvika komplikationer till följd av överdosering. Doseringsangivningar tagna från Drugs-Forum säger så här:

Svag: 10-20 milligram
Medel: 25-40 milligram
Stark: 40 milligram +

Finns det någon här på Flashback som har hunnit lägga vantarna på den här drogen? Om inte så tycker jag att det vore värt för alla som sysslar med försäljning av nätdroger att ta in den och ge den en chans.
__________________
Senast redigerad av kvm3 2014-07-07 kl. 18:32. Anledning: Lägger till relevant information på TS begäran
Citera
2014-05-05, 17:37
  #2
Avstängd
KvasiOrkos avatar
A:er har den under sin bulk-sektion, kanske betyder att den är på ingång.

Gillar inte själv den här familjen, men ju fler droger desto bättre såklart.
Citera
2014-05-05, 19:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
A:er har den under sin bulk-sektion, kanske betyder att den är på ingång.

Gillar inte själv den här familjen, men ju fler droger desto bättre såklart.

Jag håller verkligen tummarna för det! Vore grymt skoj om de tog in den.
Citera
2014-05-08, 18:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Jag håller verkligen tummarna för det! Vore grymt skoj om de tog in den.
Wow, denna låter ju faktiskt lovande som ett alternativ till MDPV och a-PVP. Det bästa alternativet som funnits hittils tycker jag är den första batchen a-PBP som gamla goda RCLAB hade, den enda nackdelen med a-PBP är de enorma doser och täta återdoseringar man måste upp i för att det ska vara skönt. 5g tar ju slut på max 5 dagar och när tiden begav sig så kostade skiten 1500kr per 5g inrikes... Inte särskilt billigt direkt men tyvärr det bästa som fanns. 4F-PVP från Aromer för ca en månad sedan kan ju knappt mäta sig med en bra batch a-PBP, dessutom var det många som knappt kände ett skit utav 4F-PVP't även på doser omkring 200mg IV, visst detta är med tolerans mot PV-familjen men vad i helvete så mycket ska ju inte krävas, då blir det ju till och med dyrare än a-PBP...

... Så ja denna verkar riktigt intressant faktiskt, de doser med tolerans som rapporterats är ju mellan 10-40mg, mycket mera i min smak då priset på dessa PV-analoger ändå är nästan detsamma överallt. Aromer, om ni tar in den här kommer jag vara den första att betala en provorder!

Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
A:er har den under sin bulk-sektion, kanske betyder att den är på ingång.

Gillar inte själv den här familjen, men ju fler droger desto bättre såklart.
Vad är det med dig och alla förkortningar hela tiden? Jag menar att dessa shoppar är ju inte dolda och går hur enkelt som helst att hitta under "Nätapotek och Drogshoppar"... Varför då ha förkortningar som (speciellt i framtiden då en shop gått under och en ny öppnat) endast skapar stor förvirring?
__________________
Senast redigerad av xiz 2014-05-08 kl. 18:06.
Citera
2014-05-08, 20:46
  #5
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Vad är det med dig och alla förkortningar hela tiden? Jag menar att dessa shoppar är ju inte dolda och går hur enkelt som helst att hitta under "Nätapotek och Drogshoppar"... Varför då ha förkortningar som (speciellt i framtiden då en shop gått under och en ny öppnat) endast skapar stor förvirring?

Det är nån grej jag har, om jag skriver ut hela ordföljder som "till exempel" och "istället för" så känner jag mig som någon som låtsas vara akademiker. Jag brukar ofta skriva ut shoppar nu förresten, ett tag var det så illa att jag satt * på väl valda ställen i namnen. Nu förkortar jag de mest med tre bokstäver så att alla förstår. Om alla använde samma förkortningar kunde vi spara livslängden på många tgt-bord.

Jag är dessutom den lataste människa som finns enligt flera personer.

Det är också ett sätt för mig att träna mitt minne. RCG som RCGruppen bildar en association som gör att jag väcker sovande delar av min hjärna.

Vad tycker du om den här då för att komma ihåg Isaac Hayes namn = "svarta röker gräs".
Citera
2014-05-08, 22:02
  #6
Medlem
JohnOldmans avatar
en fågel viskade att en viss shop får in denna i lager om cirka en vecka
Citera
2014-05-08, 23:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
en fågel viskade att en viss shop får in denna i lager om cirka en vecka
Om det är en publik shop behöver du inte vara så hemlighetsfull, om det varit en hemlig shop hade du inte behövt nämna det över huvud taget. Berätta vilken shop tack, även fast jag säkerligen redan kan räkna ut det själv så vill jag inte slösa bort 1500kr på 4F-PVP om jag skulle kunna lägga de 1500kr på denna lovande kemikalie om bara en vecka (inrikes).

Utrikes är den ju redan väldigt spridd tycker jag så där är det ju inte svårt, men har tyvärr ingen målvakt för tillfället så det alternativet faller ju bort...
Citera
2014-05-09, 16:10
  #8
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Om det är en publik shop behöver du inte vara så hemlighetsfull, om det varit en hemlig shop hade du inte behövt nämna det över huvud taget. Berätta vilken shop tack, även fast jag säkerligen redan kan räkna ut det själv så vill jag inte slösa bort 1500kr på 4F-PVP om jag skulle kunna lägga de 1500kr på denna lovande kemikalie om bara en vecka (inrikes).

Utrikes är den ju redan väldigt spridd tycker jag så där är det ju inte svårt, men har tyvärr ingen målvakt för tillfället så det alternativet faller ju bort...
Vad fan ska du med målvakt till? Den är ju inte olaglig….
Citera
2014-05-09, 17:23
  #9
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Vad fan ska du med målvakt till? Den är ju inte olaglig….

Har man fått tullsamtal ett par gånger kanske polisen får upp ögonen för en på ett sätt du inte vill? Särskilt om man har andra grejor på sig.
Jag vet inte om det kan vara tillräckligt för husrannsaken, men det skadar väl aldrig att vara lite försiktig.
Citera
2014-05-09, 17:28
  #10
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Har man fått tullsamtal ett par gånger kanske polisen får upp ögonen för en på ett sätt du inte vill? Särskilt om man har andra grejor på sig.
Jag vet inte om det kan vara tillräckligt för husrannsaken, men det skadar väl aldrig att vara lite försiktig.
Kan förstå detta när det rör sig om att beställa typ Xanor från utlandet. Då ligger man illa till när det kommer till det du pratar om, men detta är ju en laglig drog… Kan inte tänka mig att TS beställt hem en massa olagliga grejjer då vederbörande verkar vara väldigt försiktig med det vi pratar om.
Citera
2014-05-09, 17:32
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Vad fan ska du med målvakt till? Den är ju inte olaglig….
Vad jag menar är att jag inte har någon fast address/förstahandskontrakt för tillfället och då behövs en målvakt.
Citera
2014-05-09, 17:39
  #12
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Vad jag menar är att jag inte har någon fast address/förstahandskontrakt för tillfället och då behövs en målvakt.
Du ju kan beställa poste restante!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback