2022-01-06, 15:27
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Auba festade till innan landslaget skulle samlas och drog på sig corona. Den killen alltså...

Wut?

Länk?
Citera
2022-01-06, 15:33
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Wut?

Länk?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/rEbV4w/aubaumeyang-smittad--efter-vilt-festande
Citera
2022-01-06, 15:37
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/rEbV4w/aubaumeyang-smittad--efter-vilt-festande

Sällan disciplinproblem... Arteta gjorde nog helt rätt som bänkade Auba permanent. Sälj, sälj, sälj.
Citera
2022-01-06, 15:37
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Jo är medveten om fattigdom och arbetslöshet som supportrar ofta sjunger om. "Eating rats in a council house" som United fansen sjöng en gång när Park spelade där. Kanske dom fortfarande gör men den ramsan har ju bedömts som rasistisk med dagens standard så dom slutade kanske med det. Men var väldigt specifikt med just navkapseltjuvar som jag reagerade på. Tror inte heller jag sett Engelska fans skriva det utan just Svenska så kanske något fånigt Svenskt uttryck som Svenska fansen kommit på då som du säger. Sen hör det väl till att man överdriver, eller lever kvar i historien för att håna motståndarna. Fakta är inte så viktigt för supportrar.
Hänger ju ihop. Bättre lycka nu kanske. Är medveten om att artikeln är gammal.

Citat:
How many times have you heard the jokes about Liverpool supporters being thieves and stealing hubcaps, or that most of them are on the dole, i.e. unemployed?

The jokes about Liverpool fans are so pervasive not only in the UK, but they’ve even popular in the U.S. — on message boards, mainstream podcasts and pub banter.

Sure, the area around Anfield is rundown and there have been several high-profile burglaries recently where football stars in Liverpool have had their cars and homes robbed, but the facts tell a different story. A story that Manchester United fans will not enjoy — especially those who sing the words to the following well-known United song about Liverpool FC:

You are a scouser
A dirty scouser
You’re only happy on Giro Day
Your mum’s out thieving
Your’s Dad’s drug dealing
Please don’t take my hubcaps away…

https://worldsoccertalk.com/2009/01/26/destroying-the-myth-of-liverpool-fans-as-hubcap-stealers-and-dole-collectors/
Citera
2022-01-06, 15:52
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Jag är medveten om att långt ifrån alla är allvarliga angående hela "Liverpool fick covid när spelare försvann till AFCON" och även om vi inte vet hur många matcher Liverpool kommer vilja skjuta upp så har den mästerliga planen i nuläget fått dagens match till att bli spelad den 13 och den andra 20 januari. Samt att nu får Arsenal hemmafördel i sista matchen.
Citera
2022-01-06, 16:29
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
[Stuart Brennan] With Ferran Torres’ sale to Barcelona, Manchester United have gone ahead of City in terms of squad value, while also having the largest wage bill in the PL.
Citera
2022-01-06, 17:26
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
BREAKING: Ed Woodward to leave Manchester United with Richard Arnold to become new chief executive

Sky sports
Citera
2022-01-06, 18:15
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
BREAKING: Ed Woodward to leave Manchester United with Richard Arnold to become new chief executive

Sky sports

Läste nånstans att denna arnold ska vara morbror till liverpools trent arnorld.
Vetefasen vad man ska tycka om det.

Räcker ju med all dessa navkapseltjuvarna tycker man juh
Citera
2022-01-06, 18:32
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Läste nånstans att denna arnold ska vara morbror till liverpools trent arnorld.
Vetefasen vad man ska tycka om det.

Räcker ju med all dessa navkapseltjuvarna tycker man juh

Om du tkr det räcker så skulle jag föreslå att du slutar skriva om Liverpool i varje inlägg? Värre besatt än rojjen är mot Arsenal.
Citera
2022-01-06, 18:34
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Om du tkr det räcker så skulle jag föreslå att du slutar skriva om Liverpool i varje inlägg? Värre besatt än rojjen är mot Arsenal.

Tog du åt dig?

https://www.youtube.com/watch?v=WwUSmB24nsY
Senast redigerad av EastClintfood 2022-01-06 kl. 18:36.
Citera
2022-01-06, 18:57
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Tog du åt dig?

https://www.youtube.com/watch?v=WwUSmB24nsY

Knappast, att vara den mest framgångsrika klubben gör en van med hat, inget nytt.

Tkr bara det är tråkigt att du börjat skriva här nu när Generalen och rojjen tar det lungt här inne så tar du över deras onödiga spammande.
Citera
2022-01-06, 19:06
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Knappast, att vara den mest framgångsrika klubben gör en van med hat, inget nytt.

Tkr bara det är tråkigt att du börjat skriva här nu när Generalen och rojjen tar det lungt här inne så tar du över deras onödiga spammande.

Gnäll a la Klopp..

Jag är inte född igår, så därav har man lätt och driva med er liverpoolarna. Jag minns hur ni var på 70-80 talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in