Allt var en psy-op för att installera 5g m.m, till exempel att bussara ej tar emot kontanter.
Det räcker för mig att känna mig jävligt orättvist behandlad.
Ni med genmodifierade - vacicin accelererande - rnrnaSARS - Jag lider med er, det är ett enormt tryck på folket, jag har försökt hållt mig underground mestadels av tiden, men att se sådan hög manipulationsgrad (antal vaccinerade) är förmodligen närmare 80%.
Dom kan lätt ta bort eller läggaa till några procent i MSMs rapporteringar, kanske finns hopp om mänsklighetens om faktiskt närmare 25% kunde tänka själva.
Jag ber om frlåtelse att jag någonsin kritiserat vaccinerade, dom flesta blev lurade men vem blir inte lurad varje dag, av en makt som två sekunder efter pandemin har krig i sina nyheter?
Dom har skrämt oss till lydnad sedan Reagan, war on drugs osv.
Finns enkla trick, undvik globalism, använd svenksa vapen i sverige o.s.v.
Nu när vi vet att en eller flera avancerade organisationer har enorm makt, jag älskar serien Elementary , den är balanserad. Ändå löser han bara små mysterier i LA när det finns betydligare väse i skuggorna, jag vet att ni kommer må bättre, naturen helar er.
Släpp förtroendet för dom som vil försöka styra hela jorden, vi styr våra egna liv, våra egna städer, våra egna landskap och vårt eget land.
Hela Europa, haven, världsdelarna, vet någon ens om jorden är "rund", förmodligen vad fan hade dom tjänat på att lura oss med det?
"Jorden är faktiskt platt - (påverkar min dag som människa ej över huvud taget"
Så oavsett jorden är platt, eller rund, så finns det idoter som bland annat använder illsinta metoder för att göra rent ut sjuka grejer, men dom har inte kontroll.
Vi har kontrol, känner en som dog av Covid, det var typ två veckor efter hon brytit nacken PÅ EN "HÄLSOCENTRAL", dom tog bort hennes mediciner vilket orsakar utsättningssymtom,
förresten hade hon väl två deccenium med öl i sitt liv.
Så varing är du typ sjukpensionär, kämpar med smärtor i kroppen, medicineringen bryter dom, hon är ju knarkare enligt demokraitn.... bryter nacken på hälsocentralen, alkohol under längre perioder dödar också det är ett faktum.
Dom andra typ vanliga flashbackarna (respekt till alla er äldre herrar och damer) men är du i god hälsa, vilket unga människor lyckligtvis har, så är chansen att dö i corona typ 00000.1
Du kan bli sjuk, viktigaste då är att dricka mycket vatten och chilla i soffan o sådär.