2022-02-18, 14:23
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hade det hänt nån av mina anhöriga och det lett till att jag och min familj fått ta emot hot (såsom hände med brandmannens familj) så hade jag bränt Patrik och Sara rakt av i rätten för det.

Du tycker inte att det är rimligare att väcka åtal mot dem som utsatt dig för hot? Nej, klart du inte tycker, det är annars den juridiskt korrekta vägen att gå.
Citera
2022-02-18, 14:26
Moderator
blomvattnares avatar
Observera regel 1.02, som handlar om upphovsrätten. Det är inte tillåtet att citera hela/nästan hela artiklar. Inte en om det sker i form av skärmdumpar.

/Mod
Citera
2022-02-18, 14:27
Medlem
Så tack som fan.
Nu får jag kanske varning för jag skulle va snäll o lägga upp klipp som efterfrågades.
Köp abonnemang på sydsvenskan så får ni läsa det 😡
Citera
2022-02-18, 14:28
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
packa ned det i en zip-fil och lägg upp den på anonfiles.com ?

Låst artikel, solklart brott mot upphovsrätten, lär aldrig Flashback godkänna.
Citera
2022-02-18, 14:28
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Du tycker inte att det är rimligare att väcka åtal mot dem som utsatt dig för hot? Nej, klart du inte tycker, det är annars den juridiskt korrekta vägen att gå.

Nu tror jag fröken har problem med förnuftet och logiken igen....

Så länge allt finns publicerat på Dumpens hemsida så kommer det ju att fortsätta dyka upp tokar, stollar, och Lava-flickor som förpestar livet för dig.

Vill du att det ska upphöra, anfall källan!
Citera
2022-02-18, 14:29
Medlem
Citat:

Tack ja märkte det 🙄
Citera
2022-02-18, 14:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Du tycker inte att det är rimligare att väcka åtal mot dem som utsatt dig för hot?
De hittar man sällan. Bättre att gå på källan till problemen och få skadeståndspengar därifrån istället. De kan i sin tur försöka få tag på "sina torpeder" för att få tillbaks sina pengar om de nu vill det.
Citat:
Tänkte int på det. Jag får stödköpa en prenumeration från Sydsvenskan för att gottgöra min förfrågan.
Citera
2022-02-18, 14:33
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Så tack som fan.
Nu får jag kanske varning för jag skulle va snäll o lägga upp klipp som efterfrågades.
Köp abonnemang på sydsvenskan så får ni läsa det 😡

Sambon verkade vettig, hon tog direkt avstånd och lämnade mannen, hon travar på med högburet huvud och hon kommer inte få några problem med omgivningen. Tvärtom kommer hon sannolikt uppnå högre aktning för att hon lämnade en man vars aktiviteter inte är socialt accepterade. Däremot tycker jag det är märkligt att just hon kritiserar Dumpen. Jag hade varit enormt tacksam mot den som avslöjat att jag lever i en lögn med en partner som bryter vårt relationsavtal. Särskilt tacksam hade jag varit om det visade att lögnen bestod av otrohet, än mer om otroheten dessutom hade pedofila inslag.
Citera
2022-02-18, 14:33
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Tack ja märkte det 🙄

Om du dammar av färdigheterna från skolan, om du gick någon? Så kanske du kan ge oss ett kort referat? Berätta i stora drag vad som stod?

Det strider inte mot upphovsrätten. Du skvätter bara lite på den!
Citera
2022-02-18, 14:34
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nu tror jag fröken har problem med förnuftet och logiken igen....

Så länge allt finns publicerat på Dumpens hemsida så kommer det ju att fortsätta dyka upp tokar, stollar, och Lava-flickor som förpestar livet för dig.

Vill du att det ska upphöra, anfall källan!

Nej. Det är så här logik och rationalitet ser ut men jag förstår att du inte känner igen det.
Citera
2022-02-18, 14:35
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Detsamma hade jag gjort men jag hade inte slutat efter att jag hade fått rätt. Jag hade aldrig slutat. Min livuppgift hade blivit att utplåna allt och alla som hade berört dessa personer.
Det finns väl en liten risk för att jag hade skaffat utgivningsbevis och lagt upp Patriks unga och vackra lilla småflicksliknande fru där med påståendet om att "Den här kvinnan är ihop med en man som skor sig på att driva psyksjuka människor till självmord" och sen haft en lång och hård artikel om hur hemsk hon är för att hon inte stoppar det.
Citera
2022-02-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Om du dammar av färdigheterna från skolan, om du gick någon? Så kanske du kan ge oss ett kort referat? Berätta i stora drag vad som stod?

Det strider inte mot upphovsrätten. Du skvätter bara lite på den!

Tog inte många minuter från klippet kom upp tills Facebookgrupper fylldes med hatkommentarer och dom var identifierade.
Dom fick garageporten klottrade med pedofil så dom fick ringa hyresvärden o få det saneras.

Mannen lämnade bostad direkt och bodde i skyddat boende.

Känner äckel över mannen men även hat över hur sajten drivs och låter folket bli bödlar som dömer o straffar.

Hon kan fortsätta jobba för hon har förstående arbetskamrater och familj.
Och ska fortsätta bo kvar för hon har inte gjort nåt fel.

Stora drag.
Hoppas jag ändrat texten tillräckligt mycket nu för jag känner inte att jag har råd med fler tillsägelser 😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in