Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Det var du som startade diskussionen med mig så hade det varit oviktigt för dig så kunde du bara förbisett det, men varken du eller generalen kan ta att någon har en annan bild av invincibles. Om man ser till hur wenger besatt ville ha kryss i vissa matcher så kan man ju lätt konstatera att i dagens toppfotboll så räcker det inte med kryss, idag måste man ta 3 p för att hålla sig i racet.
FAIL. Jag svarade på Radiopanna och du svarade mig, gå en sida bakåt och se själv om du inte tror mig. Jag funderade länge om jag skulle orka svara dig...Stort misstag av mig. Jag har verkligen ansträngt mig men du sänker verkligen nivån här inne.
Kommer du med vettiga argument så diskuterar jag gärna med dig. Jag har hört dina sömniga argument i flera år. Du har fastnat och kör med gammal skåpmat, upprepning är tröttsamt.
Då kör vi ett varv till. Wenger ville inte spela lika, han ville vinna varenda match. Ligavinsten var det viktigaste. 90 poäng efter 38 matcher var väldigt bra på den tiden, jag tycker fortfarande att det är en väldigt bra poängskörd.