Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Och du missade poängen med kryssmatcherna

vi spelar i en serietabell där ju mer poäng du tar ju bättre är det, inte siffran på antal förluster. Jag tar inte ifrån er någonting, var en riktigt fin säsong för er men ni har ju ältat detta i 2 decennier så det har ju förstorats upp i era egna huvuden.
Det är väll jättekul att få fram tonåringar, men vill ni vara en farmaklubb till lagen som är på översta hyllan ? Jag tycker inte saka är speciellt bra men han har potentialen att bli stor, men inte i Arsenal under Arteta.
Det är ju det som är det fina. Arsenal vann ligan, mest poäng, gjorde flest mål och släppte in minst. Dessutom, som bonus, obesegrade.
Nej, det är du som ältar detta. Du har kört fast och tar upp ett och samma argument varenda gång detta ämne kommer på tal. Jag kommer med nya infallsvinklar och försöker bredda diskussionen.
Ändå intressant att ett ämne kan påverka dig såpass mycket att du väljer att lägga tid på att svara mig. Vi har ju pratat om detta tidigare, visst minns du? Varför går du helt enkelt inte bara förbi mina inlägg och gör något annat av din tid? Jag kommer inte ge mig och inte du heller.
Jag missade inte poängen, jag valde bara att inte diskutera det på det sätt du ville. Jag försökte på ett enkelt och tydligt sätt döda diskussionen. Vi kommer inte någonstans här, det är bara upprepning från din sida tills nästa gång ordet ”Invincible” nämns här inne och samma trötta argument dyker upp.