Citat:
Ursprungligen postat av
qwerty-66
Att förlöjliga Malone visar enbart på att man följer Pfizer's narrativ o inte tänker självständigt. Det är ju en del av deras strategi för att censurera hans analyser.
Att kalla en fri diskussion för konspirationsteorier är en annan taktik från Pfizer.
Så du kanske fortfarande tänker och agerar som big pharma?
Läs gärna på om original antigenic sin... Inget som Malone kokat ihop o ingen konspirationsteori
Jag tror Malone har gjort sig själv en stor otjänst genom att välja sida. Han har rätt i att det är fel i att politisera ett virus, sen gör han själv lika fel när han väljer sida. Problemet är ju att han får diverse galningar på sin sida som propagerar för nanorobotar och allt möjligt i vaccinen, det blir ju löjeväckande och svärtar ner hans rykte.
Nej jag tänker inte och agerar som big pharma, har inget med dem att göra längre, äger inga aktier där heller. Ärligt talat förstår jag inte ert massiva hat mot dem, utan dem skulle många av oss vara stendöda för länge sedan.
Edit:
Angående original antigenic sin så kan det lika väl uppstå från tidigare coronainfektioner, det visade han ju till och med i den senaste videon du postade.