Kackel? Länken jag postade är ju enbart deras låtar.
På din länk hör jag bara Anders Bagge och på den andra länken nån annan. Den som först kommer upp när man googlar "lyssna på låtarna Melodifestivalen" är nån panel som kacklar.
På din länk hör jag bara Anders Bagge och på den andra länken nån annan. Den som först kommer upp när man googlar "lyssna på låtarna Melodifestivalen" är nån panel som kacklar.
1. Gå in på länken igen.
2. Scrolla ner så ser du alla bidrag du kan lyssna på. Samma för alla.
Många spännande låtar i år. Inte samma generiska skräp som det ofta är. Bengtzing åker definitivt ut.
Om Bagge sätter sången kan det bli riktigt fett men tror inte det blir riktigt lika bra live, får hoppas jag har fel.
Samira manners låt påminner en del om Lana Del Rey, men mer alldaglig. Liamoos låt känns förövrigt extremt bekant, men jag kan inte komma ihåg ifrån vart. På lördag är Miskovsky med så då kanske det blir liv i denna trötta tävling. Nog för att melodifestival aldrig har varit extremt bra, men de sen 2010 så kan jag inte komma en endaste låt som har varit okej. Jag tycker inte att tillexempel the arks låtar är några mästerverk, men man kommer iallafall ihåg de 16 år senare vilket man inte kommer kunna göra med årets bidrag.
Senast redigerad av The Beach boy 2022-02-17 kl. 22:25.
Cassi Opeia, ser ut som en clown. Det var det enda man kunde tänka på. Annars helt okej låt, kommer säkert gå vidare till andra chansen.
Lancelot, kul att de spelar live på scen. Konstig låttext.
Linda Miskovskiy, helt okej, det händer saker på scenen vilket är ett plus. Bra scennärvaro.
Tribe Friday, sångaren (är det en han?) har kjol och strumpbyxor på sig. Låten är bland de sämre i deltävlingen.
Anders Bagge, levererar inte i förhandsklippet. Ovan vid att uppträda kanske, något känns off, ganska tråkig scen också. Kommer att gå vidare på ett eller annat sätt även om uppträdandet skulle vara halvdant imorgon. Men det återstår att se.
Faith Kakembo, min personliga favoritlåt men scenen var riktigt tråkig. Produktionen did her dirty scenmässigt om det inte blir något betydligt mer spännande längre fram i låten. Få se om hon kommer leverera på lördag, det lät lite svajigt.
Linda Bengtsing, gillar deras kläder och det är full fart på scenen, hennes erfarenhet lyser igenom. Låten är inte dålig.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-02-18 kl. 11:24.
Cassi Opeia, ser ut som en clown. Det var det enda man kunde tänka på.
Lancelot, kul att de spelar live på scen.
Linda Miskovskiy, helt okej, det händer saker på scenen vilket är ett plus.
Tribe Friday, sångaren (är det en han?) har kjol och strumpbyxor på sig, lite fail där. Låten är bland de sämre i deltävlingen.
Anders Bagge, levererar inte i förhandsklippet. Ovan vid att uppträda kanske, något känns off, ganska tråkig scen också.
Faith Kakembo, min personliga favoritlåt men scenen var riktigt tråkig. Produktionen did her dirty scenmässigt om det inte blir något betydligt mer spännande längre fram i låten. Få se om hon kommer leverera på lördag, det lät lite svajigt.
Linda Bengtsing, gillar deras kläder och det är full fart på scenen, hennes erfarenhet lyser igenom.
Inga instrument är live i melodifestivalen, om de inte ändrat det till i år.
Efter att ha kollat förhandstitten håller jag ännu mer på Opeia. Och känner mig än mer säker på att Bagge tar en finalplats.