2022-02-18, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsflickan
Tar det ena bort effekten från det andra?
Du kommer såklart inte få den trötta effekten av cocillanan, att blanda upp och neråt droger är en sk. "Hit or miss", antingen gillar man det ganska mycket eller så tycker man inte att det är så märkvärdigt, vilka doser av vardera hade du tänkt?
Citera
2022-02-18, 02:42
Medlem
Norrlandsflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du kommer såklart inte få den trötta effekten av cocillanan, att blanda upp och neråt droger är en sk. "Hit or miss", antingen gillar man det ganska mycket eller så tycker man inte att det är så märkvärdigt, vilka doser av vardera hade du tänkt?

Jag äter 70mg Elvanse som daglig medicin som det är, men tänkte mysa till det med dubbel dos eventuellt.
Har på detta en sjuk hosta och en flaska Cocilliana i kylen, så lär ta en slurp av den och kom på att man faktiskt kan bli en aning mysig vid snäppet högre dosering.. Men kom sen på att det kanske inte är värt det om jag får märkbart minskad effekt utav någon utav dem. Exempelvis enbart kliande hud och inget annat.
Citera
2022-02-18, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsflickan
Jag äter 70mg Elvanse som daglig medicin som det är, men tänkte mysa till det med dubbel dos eventuellt.
Har på detta en sjuk hosta och en flaska Cocilliana i kylen, så lär ta en slurp av den och kom på att man faktiskt kan bli en aning mysig vid snäppet högre dosering.. Men kom sen på att det kanske inte är värt det om jag får märkbart minskad effekt utav någon utav dem. Exempelvis enbart kliande hud och inget annat.
Det är ju såklart upp till dig, allt beror väl på tollerans men ~10% etylmorfin metaboliseras till aktivt morfin, så 200-400mg blir 20-40mg aktivt morfin, vilket är skönt utan tollerans, mot kliningar tar man en eller två antihistaminer (lergigan 25-50mg, atarax 50-100mg osv), bara du som kan testa dig fram till om du gillar det eller ej, inget jag kan svara på men en personlig favorit när jag var aktiv var heroin+tjack/metamfetamin i samma panna.
Citera
2022-02-18, 02:52
Medlem
Norrlandsflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det är ju såklart upp till dig, allt beror väl på tollerans men ~10% etylmorfin metaboliseras till aktivt morfin, så 200-400mg blir 20-40mg aktivt morfin, vilket är skönt utan tollerans, mot kliningar tar man en eller två antihistaminer (lergigan 25-50mg, atarax 50-100mg osv), bara du som kan testa dig fram till om du gillar det eller ej, inget jag kan svara på men en personlig favorit när jag var aktiv var heroin+tjack/metamfetamin i samma panna.

Åfan.. Men tack för svar!
Citera
2022-02-19, 15:25
Medlem
KneKhis avatar
1.5mg iktorivil (har tolerans) vid 11:00 och 20ml cocillana nu vid 14:30. Ska inte vara någon fara att lägga sig senare i natt vid 02:00?
Citera
2022-02-20, 15:25
Medlem
Tramadol, Metylfenidat, Kodein & Fluoxetin

Tjenis Penis!

Jag har fått tag på en karta med Tramadol Retard HEXAL (100 milligram depåtabletter), men funderar på om det är någon fara att bomba några sådana nu med tanke på att jag har 54 milligram Metylfenidat Mylan, 60 milligram Fluoxetin, och 1000 milligram Paracetamol/Kodein i kroppen.
Citera
2022-02-21, 09:23
Medlem
Oxy, SSRI och concerta

Hej,

Jag äter hög dos SSRI och Concerta. Någon som vet om det går bra att ta oxycodon då?
Citera
2022-02-21, 09:50
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmunked
Hej,

Jag äter hög dos SSRI och Concerta. Någon som vet om det går bra att ta oxycodon då?

Du har redan förgiftat din kropp med SSRI och concerta, så varför skulle du inte kunna ta Oxy då???
Citera
2022-02-21, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Du har redan förgiftat din kropp med SSRI och concerta, så varför skulle du inte kunna ta Oxy då???

Jag undrade mest om det är risk för interaktion..
Citera
2022-02-22, 13:26
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmunked
Jag undrade mest om det är risk för interaktion..

äh vem bryr sig.
Det är felet mer internet knarkare. Ni måste fråga allt.

Ta skiten och se vad som händer
Citera
2022-02-23, 17:33
Medlem
hur är en mix av horse och ketamin nån som testat?
Citera
2022-02-23, 17:58
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kalashnikov
hur är en mix av horse och ketamin nån som testat?

Framförallt är det väldigt farligt. Blanda inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in