2022-02-17, 23:06
Avslutad
Jag vet inte men jag tror nog inte att civilrättsliga stämningar ligger inom snar framtid men jag tror att åtal kommer att väckas.
Jag tror att åtal kommer någon gång under våren och att dom faller mot hösten. Vad tror ni?
Citera
2022-02-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloppyAsHell
Här är en länk från användaren krimkolls inlägg längre bak i tråden.

Ja inte fan är de saft och bullar dom tagit iaf. Har ingen berättat för Sjöberg att kvinnor som säljare sig oftast har varit utsatta för övergrepp som mindreårig. Det ingår i ett självdestruktivt beteende, men:

Den som är utan synd må kasta första stenen – tänk på det Sjöberg!
Citera
2022-02-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Jag vet inte men jag tror nog inte att civilrättsliga stämningar ligger inom snar framtid men jag tror att åtal kommer att väckas.
Jag tror att åtal kommer någon gång under våren och att dom faller mot hösten. Vad tror ni?

Nej åtal kommer inte väckas. En åklagare har redan lagt ned en förundersökning releterat till dessa män. Man kan inte få någon fälld på det här viset i Sverige. Synd, men sant.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/misstankt-angepedofil-hangdes-ut-pa-natet-utredningen-nedlagd?fbclid=IwAR2p8swl03geMfF7kwD9j8Nm2cfQy x0AXuJsJIeOe63-Sp5zQ7Y11xYO9MY

Åklgaren vill inte ha nånting med dessa cases att göra då hon vet är det är 100% lose i rättssalen.
Citera
2022-02-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Ja inte fan är de saft och bullar dom tagit iaf. Har ingen berättat för Sjöberg att kvinnor som säljare sig oftast har varit utsatta för övergrepp som mindreårig. Det ingår i ett självdestruktivt beteende, men:

Den som är utan synd må kasta första stenen – tänk på det Sjöberg!
Alla stackars pedofiler där ute som vill träffa och sexchatta med barn måste vara oerhört lättade över att de rider ut till deras försvar.
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Exakt tankebrott, det finns inget offer. Det är bara ett rollspel, med fiktiva karaktärer.

Du kan få ett tydligt exempel, du stämmer träff med dina vänner, ni skulle egentligen gå på bio, men endast en av dina vänner dök upp, så ni väljer att hitta på något annat istället.
Bara för du bestämt träff med någon så blir det ofta inte som man tänkt sig.

Kan tänka mig att i många av dom här fallen så hade inget hänt, alternativ att dom aldrig gått hela vägen, även om det varit en riktig 14-15 åring bakom användaren.
Precis, de har bara kontaktat ett barn mellan 9-13 (ingen har påståtts vara äldre en 14) sexchattat med barnet i månader och därefter kört bil i många långa mil för att träffa barnet (ofta på skumma och övergivna platser). Men de kan ju inte veta med hundra procents säkerhet att de verkligen är barn (som skickar barnbilder på sig själva) de talar med. De har ju inte frågat efter legitimation för att verkligen säkerhetställa att personen som utgör sig för att vara tolv verkligen är minderårig. Du gör en stor samhällsinsats genom att försvara alla tankepedofiler som begår den här typen av tankebrott.
Senast redigerad av Geigerzehler 2022-02-17 kl. 23:18.
Citera
2022-02-17, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Irenikus
Nej åtal kommer inte väckas. En åklagare har redan lagt ned en förundersökning releterat till dessa män. Man kan inte få någon fälld på det här viset i Sverige. Synd, men sant.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/misstankt-angepedofil-hangdes-ut-pa-natet-utredningen-nedlagd?fbclid=IwAR2p8swl03geMfF7kwD9j8Nm2cfQy x0AXuJsJIeOe63-Sp5zQ7Y11xYO9MY

Åklgaren vill inte ha nånting med dessa cases att göra då hon vet är det är 100% lose i rättssalen.
Fråga: Gick fallet vidare till JK eller följde åklagaren minsta möjliga motstånds lag?

Berätta, upplys mig.
Citera
2022-02-17, 23:16
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irenikus
Dom rensar webbsidan då dom äntligen har insett att det dom gör är olagligt.

Nä det gör dom inte. Dom uppgraderar sina servrar.
Citera
2022-02-17, 23:18
Avslutad
En intressant sak är att Patrik och Sara verkar väldigt skeptiska till att dessa gubbar aldrig träffat någon tidigare på det här sättet. Jag tror faktiskt helt tvärtom än dom här att det är helt sant. Jag tror det är väldigt ovanligt med unga tjejer 13-19 som möter upp halvt handikappade gubbar i 60-årsåldern som söker efter yngre tjejer på det sättet. Det kanske händer här och där i en del fall, men jag tror knappast det är något utbrett fenomen.

Det är knappast så att genomsnittlig 15-åring titt som tätt träffar en halvfet, smutsig, oattraktiv, handikappad gubbe på 60 år. Så det är märkligt att dom verkar tycka det är så konstigt att konfronterade personer säger det. Måste vara jävligt svårt att få till sådana möten, risken är ju överhängande att det är någon sliskig gubbe på bägge hållen och inget annat.
Citera
2022-02-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Förvånansvärt många i denna tråd som ömkar för pedofilerna. Givetvis har inte Dumpen någon skuld i att någon av dessa tar livet av sig.

Ska vi sluta skydda barn från pedofiler för att pedofilerna riskerar att bli deppad om deras onda gärningar kommer ut i ljuset?

Uppenbarligen gör inte polisen tillräckligt. Annars skulle inte Dumpen behövas

Då är min fråga, är det inte första hand föräldrarna som ska ta hand och skydda barnen? D v s kolla vad barnen gör? Ungefär som när du är ute sent på kvällen?

Jag hävdar att Dumpen inte har skyddat ett enda barn. Det är knappast så att internet upphör för den utpekade, dom dumpen tar är ju på amatörernasafton.
Kolla dom som blir fälld för grooming hur dom jobbat ner barnen och jämför med Dumpens barn och bestämda träffar.
Citera
2022-02-17, 23:20
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Exakt tankebrott, det finns inget offer. Det är bara ett rollspel, med fiktiva karaktärer.

Du kan få ett tydligt exempel, du stämmer träff med dina vänner, ni skulle egentligen gå på bio, men endast en av dina vänner dök upp, så ni väljer att hitta på något annat istället.
Bara för du bestämt träff med någon så blir det ofta inte som man tänkt sig.

Kan tänka mig att i många av dom här fallen så hade inget hänt, alternativ att dom aldrig gått hela vägen, även om det varit en riktig 14-15 åring bakom användaren.

Var det dummaste exemplet jag hört.

Lyssna nu, dom sitter inte bara framför datorn och fantiserar och runkar, dom går från ord till handling och bestämmer en tid och plats som dom ska träffas på, för att knulla 7 åringar. Då har man för länge sedan passerat fantasistadiet. Dessa är fullblodspeddosar som förtjänar att outas. Punkt.
Citera
2022-02-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
En intressant sak är att Patrik och Sara verkar väldigt skeptiska till att dessa gubbar aldrig träffat någon tidigare på det här sättet. Jag tror faktiskt helt tvärtom än dom här att det är helt sant. Jag tror det är väldigt ovanligt med unga tjejer 13-19 som möter upp halvt handikappade gubbar i 60-årsåldern som söker efter yngre tjejer på det sättet. Det kanske händer här och där i en del fall, men jag tror knappast det är något utbrett fenomen.

Det är knappast så att genomsnittlig 15-åring titt som tätt träffar en halvfet, smutsig, oattraktiv, handikappad gubbe på 60 år. Så det är märkligt att dom verkar tycka det är så konstigt att konfronterade personer säger det. Måste vara jävligt svårt att få till sådana möten, risken är ju överhängande att det är någon sliskig gubbe på bägge hållen och inget annat.
Men då är det ju å andra sidan helt ok. Det var faktiskt första gången den där snubben begick ett mord, han hade inte tänkt göra det heller utan blev provocerad.

Håller med om att vissa av de de möter upp verkar lite lätt efterblivna. Men många av dem har ju såväl barn och barnbarn så de rätt många verkar ju ändå inte vara totalt deranged.
Citera
2022-02-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Nä det gör dom inte. Dom uppgraderar sina servrar.

😂😂

Är det därför videor har plötsligt blivit otillgängliga?
Citera
2022-02-17, 23:26
Medlem
Mann med hund og blå bil 1:44:35 inn.
Det var vel han som tok livet av seg.
https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem