2022-02-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Alltså ... Jag blir tvungen att svara. Nej jag bryr mig inte nämnvärt huruvida pedofiler hängs ut eller inte. Jag tycker egentligen det är bra för att det lättar upp stämningen i frågan men i princip är det fel. Nåväl om det..
Det är främst en politisk och i andra hand en juridik fråga. Vad är det som är märkligt eller konstigt med det att ha åsikter i det?

"oegentligheter till följd av dumpen" Den frågan bör prövas. Skulle domstol komma fram till att allt är i sin ordning så självklart, annars inte.
Folk tar självmord, blir sparkade från arbeten på inga grunder osv. Vill vi att samhället ska vara så?
Jag tycker att lagen är den som ska gälla. Jag liksom andra vill ha ett rättssäkert samhälle där alla kan lita på och känna sig trygga med lagarna, inte ett godtyckligt system där summan av en pöbel styr.
Då kanske du ska läsa på lite hur straffen för dessa pedofiler brukar se ut.
Citera
2022-02-17, 22:51
Avslutad
Känns tveksamt om dom kan/vågar fortsätta med sajten efter det här. Bara ett nytt klipp från resan dom varit ute på. Man tillåter heller inga kommentarer på någon av alla senaste inläggen på sajten. Man lär nog avvakta ett tag nu och se vad som händer framöver på olika fronter angående detta.

Men man har både känslomässiga som ekonomiska skäl att fortsätta antar jag, så något nytt grepp lär man ta.
Citera
2022-02-17, 22:52
Medlem
TheJackets avatar
Jag får:

Citat:
Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
Ladda ner fil: htt ps:// dumpen.s e/wp-content/uploads/2022/01/received_458678242419509.mp4?_=1

På alla videos på dumpen nu
Citera
2022-02-17, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag får:

Antingen är det störningar på sajten som det brukar vara eller så har man fått rejält kalla fötter och funderar på hur det blivit och på framtiden.
Citera
2022-02-17, 22:54
Medlem
Citat:
Jag får:

Dom rensar webbsidan då dom äntligen har insett att det dom gör är olagligt.
Citera
2022-02-17, 22:55
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Jag får:

Fungerar här...
Citera
2022-02-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Stäng ner Dumpen omgående. De hjälper inte någon, människor som faktiskt behöver hjälp på riktigt, får man i stället att ta sina liv. Kanske var det en pappa, bror eller son som nu lämnar anhöriga i oerhörd sorg, bara för att Sara och Patrik vill hämnas (under parollen att man vill hjälpa).

Om Dumpen ska fortsätta existera så får man ändra sina arbetsmetoder radikalt till att faktiskt göra det man säger sig vilja göra och hjälpa. Både Sara och Patrik som f.d. narkomaner är oerhört olämpliga att ägna sig åt detta då deras motiv egentligen är något annat.

Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Dom vill hjälpa barnen, vad som händer med förövaren tror jag dom skiter i.

Sluta snacka skit!! Dumpen är grym och ifall en och annan pedofil får stryka med så är det en vinst för barnen och samhället.
Citera
2022-02-17, 22:57
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Tankebrott? Dom bestämmer ju träff och dyker upp på träffen med syfte att knulla 7 åringar. Då är det inga fantasier längre, då är det verklighet.

Exakt tankebrott, det finns inget offer. Det är bara ett rollspel, med fiktiva karaktärer.

Du kan få ett tydligt exempel, du stämmer träff med dina vänner, ni skulle egentligen gå på bio, men endast en av dina vänner dök upp, så ni väljer att hitta på något annat istället.
Bara för du bestämt träff med någon så blir det ofta inte som man tänkt sig.

Kan tänka mig att i många av dom här fallen så hade inget hänt, alternativ att dom aldrig gått hela vägen, även om det varit en riktig 14-15 åring bakom användaren.
Citera
2022-02-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Exakt tankebrott, det finns inget offer. Det är bara ett rollspel, med fiktiva karaktärer.

Du kan få ett tydligt exempel, du stämmer träff med dina vänner, ni skulle egentligen gå på bio, men endast en av dina vänner dök upp, så ni väljer att hitta på något annat istället.

Kan tänka mig att i många av dom här fallen så hade inget hänt, alternativ att dom aldrig gått hela vägen, även om det varit en riktig 14-15 åring bakom användaren.

Det är inte tankebrott, det är försök till XXX.

Men det spelar ingen roll. Ingen kommer fällas för ett brott i Sverige där brottsprovokation har använts som metod. Polisen och åklagare får inte göra det, och ingen kommer att fällas för dessa träff.

Det här är en lek för Peter och Sara. Han vill hämnas för han blev utsatt för sexuella övergrepp när han var barn. Sara vet jag inte, men hon verkar vara en psykopat. Dom skrattar när dom filmar gubbarna.
Citera
2022-02-17, 23:02
Medlem
Citat:

Ditt exempel är verkligen hjärndött och bevisar bara hur tappad du är. Om det vore så som du målade upp det så hade inte halva Sverige hatat dessa individer. Det tror jag även ett klappmongo som du förstår.
Citera
2022-02-17, 23:03
Medlem
Citat:
Majoriteten som blir uthängda av Dumpen har max gjort sig skyldiga till tankebrott vilket i sig inte är något brott, att någon förtjänar att dö för det säger mycket om dig som människa.

Då kanske man ska döma alla som begår brott i Sverige till döden? För det måste ju vara ännu mer allvarligt att vara dömd för ett brott, än att inte vara det?

Dumpen har självklart ett stort ansvar eftersom det är dom som ofta inleder kontakten och trycker på att dom är minderåriga som söker sex med äldre. Och det är ofta fiskarna från Dumpen som uppmanar den dom chattar med att skicka nakenbilder, och inte tvärtom.
Är övertygad om att dom flesta som hängs ut av Dumpen egentligen aldrig haft några tankar att ha sex med barn innan.

Dumpen är så desperata av Swishdonationer och sälja merchandise att dom är villiga att gå över lik för att tjäna sig en hacka.

Det som Patrik och Sara sysslar med är inte för våra barn eller människor i allmänhets bästa.
Hur tänker du att de gjort sig skyldiga enbart till tankebrott när de bestämmer träff m någon de tror är minderårig som de kommit med förslag till vad de vill göra m barnet sexuellt?
De åker ju inte dit för att rädda ett barn eller ?
Vet du hur en barn reagerar av övergrepp?
Det får skador som oftast får konsekvenser även som vuxna.
Och det som är så hemskt är att allt runt pedofiler är då skyddat idag i Sverige
Vem o vilka organisationer jobbar för barn som blivit utsatta
En pedofil vet vilka barn den ska välja och hir den ska få den att vara tyst och det finns inget normalt i att tända på barn varken i Sverige eller någon annanstans i världen
Förstår inte riktigt denna häxjakt på Patrik?
Hade det varit damma häxjakt på Dumpen om random okänd haft organisationen
Citera
2022-02-17, 23:03
Medlem
Amors avatar
Förvånansvärt många i denna tråd som ömkar för pedofilerna. Givetvis har inte Dumpen någon skuld i att någon av dessa tar livet av sig.

Ska vi sluta skydda barn från pedofiler för att pedofilerna riskerar att bli deppad om deras onda gärningar kommer ut i ljuset?

Uppenbarligen gör inte polisen tillräckligt. Annars skulle inte Dumpen behövas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in