2022-02-17, 21:40
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BT-kemi
Fast nu tog du nog mitt inlägg på lite mer allvar än vad som var meningen.

Då ber jag om ursäkt. är lite förbannad
Citera
2022-02-17, 21:43
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Så du menar att det är fel att de som röstat för en typ av samhälle får ta konsekvenserna av sitt röstande? Att stå för en åsikt innebär också att man ska vara beredd att ta konsekvenserna av vad den politiken innebär.

jag menar framför allt att en tjänsteman som utför sitt arbete oavsett vad denne röstar på, vilket inte framgick i artikeln vad jag såg ska kunna göra sitt jobb utan att få stryk oavsett om det är nynazistungar eller nordafrikanska diton som genomför det.
Citera
2022-02-17, 21:55
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Att jobba mot "fredlighetsnormen" på biblioteken är väl lika självklart som när bibliotekarierna själv propagerade för att bryta "tysthetsnormen". Som man bäddar får man ligga. Bibliotekarier är bland de mest PK-stolliga yrkesgrupperna. Bara bra att även dom får känna på det.
Det var så här det blev.

Jobbar man som bibliotekarie så får man skylla sig själv om man blir misshandlad? Är det så vi ska förstå ditt inlägg?
Citera
2022-02-17, 21:55
Medlem
Kan garantera er att de inte är äldre än 13.
Citera
2022-02-17, 21:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jobbar man som bibliotekarie så får man skylla sig själv om man blir misshandlad? Är det så vi ska förstå ditt inlägg?
Ja.
Citera
2022-02-17, 22:00
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusselhelvete
https://www.gp.se/nyheter/göteborg/bibliotekarie-på-backa-bibliotek-misshandlad-av-ungdomsgäng-1.66037799

Vad i hela helvete? Pensionsräddare och raketforskare igen? Backa så det är en lågoddsare.

Det enda jag tar med mig är att de som jobbar inom kultursektorn är de som valt detta samhället.

Hen har ju med 99% säkerhet röstat för detta. Så kan det gå när man är för det mångkulturella samhället.
Citera
2022-02-17, 22:01
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:

Ja, alla som jobbar på bibliotek är kulturmarxister och flyktingvurmare.

What goes around comes around.
Citera
2022-02-17, 22:03
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ja.

Ok, fin människosyn du verkar ha...men tänk om bibliotekarien röstade på SD senast! Hamnar saken i ett annat läge då för dig? Eller gillar du inte bibliotekarier öht, som yrkesgrupp alltså? Oavsett vad de röstar på?
Citera
2022-02-17, 22:04
Avstängd
SmartSkalles avatar
Importerar man 2 Miljoner analfabetiska bidragstörstande illegala babbar så blir det dylika konsekvenser.
Citera
2022-02-17, 22:05
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Ja, alla som jobbar på bibliotek är kulturmarxister och flyktingvurmare.

What goes around comes around.

I min hemstad röstar alla bibliotekarier på SD! Två av dem är aktiva lokalpolitiker också.
Citera
2022-02-17, 22:05
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagellack
Jag ser din poäng, men den fungerar inte juridiskt. Det kan inte vara mindre eller mer allvarligt med våldsbrott beroende på vad målsäganden röstat på. Jag vågar påstå att människor inte röstar på något parti i förhoppningen att bibliotekarier ska bli nedslagna.
Vad tycker du då om folk som röstar på ett parti och skiter i om bibliotekarier blir nedslagna som resultat av den rösten?
Citera
2022-02-17, 22:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
I min hemstad röstar alla bibliotekarier på SD! Två av dem är aktiva lokalpolitiker också.
Måste vara unikt. Dom har givetvis mitt stöd isåfall. Även om SD bara är en mellanstation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in