Citat:
Ursprungligen postat av
WrenchZeMonkey
Icke, jag förväntar mig inget av kvinnor alls. Kvinnor är fria att leva deras liv och leva med konsekvenserna av deras agerande.
Hade jag själv varit kvinna hade jag dock aldrig druckit mig redlös och somnat med röven i vädret hos totala främlingar eller tagit emot drinkar av dem för den delen, detta är iaf ett sätt som en kvinna självmant kan minimera risken för sig själv, det finns många fler.
Du menar alltså att en kvinna ej kan ansvara för hennes egen säkerhet?
Intressant.
Det kan du ju argumentera, jag är likgiltig då jag anser att ansvarsfrågan är överflödig, är skadan gjord så är den gjord, en smart kvinna undviker skadan.
Din poäng?

Och om du nu som man, hade druckit dig redlös och somnat med röven i vädret hos främlingar
och vaknat och insett att dessa främlingar har haft "skoj" med din röv.
Tycker du då att detta varit ditt fel? och ansvar? och inte främlingarnas? att du får "skylla dig själv"
och att främlingarna...ju har "rätt" att välja göra dig illa, eftersom du varit så korkad att supa och äga en röv?
DÄR har du vad som diskuteras i denna tråd.
Ingen skadas för att någon super eller äger en röv. Det är därför ett fullt lagligt beteende och inte speciellt moraliskt fel alls.
däremot så skadas folk av att människor har sex med dem mot deras vilja.
Och därför som detta är olagligt och BORDE anses som moraliskt totalt fel av alla.
Men vissa fortsätter och tro på gamla tiders moral av att ägandet av kvinnlig röv är moraliskt fel.