Citat:
Ursprungligen postat av
eoku
Du svarade inte på min första fråga: Vad gör din läkare för dig som ingen annan människa kan göra för dig?
Och har du ingen partner eller vill ha det?
Med en partner så kommer du troligen kunna prata om mer än vad du kan prata om med både din läkare och din familj och vänner.
Mår inte optimalt för att kunna läsa fråga rätt, tackar för påminnelsen om att jag ska svara på frågan.
Läkaren gör inget särkilt, förutom skriver läkarintyg och vill byta mina mediciner fast jag säger nej. Läkaren har jag bara träffat en gång fysiskt och resterande gångerna var det via telefonen. Så jag förstår inte själv varför jag är "besatt/berörd" över att hen ska sluta. Asså mer kanske att jag tycker att jag har fått en läkare som är duktig och vet vad hen gör.
Jag har aldrig haft en partner och är inte riktigt intresserad av att skaffa. Jag förstår också vad du är uteefter och tro mig jag har suttit hemma och analyserat/frågat mig själv en hel del.
Jag träffar aldrig någon i den motsatta könet och känner inte heller någon i den motsatta könet. Visst jag hade visa i min klass men de umgicks jag aldrig med. Nu när jag är klar med gymnasiet så har jag verkligen tappat sociala kontakten över allt. Varken killar eller tjejer träffar jag, så hur är det möjligt för mig att skaffa? Jag är inte den som går på krog/fester heller och vill inte söka upp på tinder för att hitta en partner.