Citat:
Ursprungligen postat av
MMM100
Finns extremt mycket som hände internt och bakom scenerna i konflikten där Soso blev dödad har hört att de var Chapo vilket jag har svårt att tro på då jag också hört att Soso blev hämnad och konflikten avslutades bakom scenerna. De är ju därför alla äldre zigenare är i princip borta från Skarpnäck om jag inte misstar mig
Det var Chapo som tog Soso. Det är ingenting komplicerat med den konflikten. Dom tröttnade på han och hans översittarstil och att han lekte boss över alla andra. Precis därför Chapo tog Paki också. Han hade svårt med folk som satte sig över honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
MMM100
Dara om jag har hört rätt dödades av väldigt mycket mäktigare människor än Skarpnäck gänget. Alltså var han ganska svår att hämnas så vidare de inte hänt något bakom scenerna vilket också är möjligt. Kan inte tänka mig att Mariachi blev dödad av något lika stort eller farligt nätverk som Dara men jag kan ha fel.
Samma sak här. Dom två sidor som kastat in pengar på att få Dara mördad är verkligen inte övermäktiga. Kanske för en drängort som Skarpnäck iochförsig.