Dalen har stora problem sen det blev stort boende för ensamkommande i området och Nordafrika och Syrien "gangstas" verkar kriga om knarkhandeln till MENA ungdomarna i området.
Lustiga är att gängen går runt i Addidasoveraller och kör tyska bilar. Så de syns verkligen på mils avstånd. Och polisen är som vanligt maktlös
Såg på Twitter nyss att en av kling & klang bekräftade att en är död å troligtvis blir den andre en grönsak om han överlever.. Båda männen är skjutna med flertalet skott.
Såg på Twitter nyss att en av kling & klang bekräftade att en är död å troligtvis blir den andre en grönsak om han överlever.. Båda männen är skjutna med flertalet skott.