Citat:
Ursprungligen postat av
Purplepanic
Tror inte jag kan få det då jag redan har tandvårdskort pga min sjukdom så betalar bara vanliga "vårdbesök" kostnaden och får det på frikort.
Kanske att de kan bli ett avdrag på de implantat jag planerar att skaffa dock då tandläkaren tror det är min bästa lösning så visst ska jag kolla det oavsett!
En polare som börjat laro och går på suboxone får jävla konstiga biverkningar, som han förklarar det så får han huvudvärk en stund efter han tar sin dos samt att han knappt får någon sömn, han kan bara inte somna (verkar vara en biverkning av subben enligt Fass?), Han har bara gått där en vecka eller två och undrar om det är möjligt med byte till metadon/levopidon redan nu (vågar inte fråga läkaren än han ville ha tips från er först).
Under tiden jag gick var man tvungen att testa sub en jävla lång tid innan man gick över till mettan men vet inte hur det är nu för tiden, kan han nämna biverkningarna och be om byte redan nu eller vad tror du? Enligt han så är huvudvärken nästan outhärdlig och att han inte verkar sova något alls enligt vad han förklarar han somnar inte så typ verkar som den ger han insomni?