2022-02-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Med tanke på att hon skriver att hon inte känner sig lika fin och bekväm med sin graviditet, så är man förvånad över att hon lägger upp så många bilder där hon bara har underkläder eller är naken.

Håller med faktiskt. Fast, när jag tänker efter så gör hon det för att få höra att hon är superfin blablabla.
Citera
2022-02-14, 20:32
Medlem
Han fick snällt ta kammen och borsta sig. Klä av sig och posera! 😂😂😂😂 är det ba jag som tycker detta är rena rama komedin? Skulle inte förvåna mig om tindra var fotografen med
Citera
2022-02-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DADz21
Håller med faktiskt. Fast, när jag tänker efter så gör hon det för att få höra att hon är superfin blablabla.
Ja hon gör det för att få massa kommentarer hur fiiin hon är. Fast om hon känner sig så obekväm borde varit mer naturligt med bilder när hon har kläder på sig. Återigen så ger hon sken av något som sen inte visar sig vara sanningen.
Citera
2022-02-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Ja hon gör det för att få massa kommentarer hur fiiin hon är. Fast om hon känner sig så obekväm borde varit mer naturligt med bilder när hon har kläder på sig. Återigen så ger hon sken av något som sen inte visar sig vara sanningen.

Det är genomgående samma tema om man kikar igenom tidigare IG...hon har tidigare kommit upp i mitt flöde under min förra graviditet och då tyckte jag att det var "gulligt" med den olika frukterna etc..

På jobbet diskuterade jag och en kollega "personlighetsstörningar" och hur man kan känna av vilka patienter som väcker den misstanken och då sa hon men denna och denna på nätet...började då att granska och när man väl genomskådat hela spektaklet ser man det med andra ögon..nej jag tror inte att hon känner sig så pass obekväm utan säger det precis som ni skriver för att få bekräftelse..nej jag tror inte att det är övervägande "avundsjuka" kommentarer..nej jag tror inte att läkaren spontant gav massa kommentarer angående utseendet (inget man lär ut på kursen professionell utveckling iaf )..men detta konstanta törstandet efter uppmärksamhet gör att jag tycker att det hela känns väldigt tragiskt..jag undrar om det inte var så att L var utfryst eller mobbad i skolan eller utan för det "populära gänget" och vill ta igen det idag..(självklart hemskt isåfall)..skulle också tro att det ligger en del i tidigare påstående om substanserna hos pappan vilket också iallafall tull viss del skulle kunna förklara det utfall man ser
Citera
2022-02-14, 20:57
Medlem
Skulle inte förvåna mig om hon sen har som "mål" att vara "ung mormor" och att "alla" tror att det är hennes barn och iiiingen kan tro att hon är mormor haha har nämligen stött på många sådana 😂
Senast redigerad av Globen5 2022-02-14 kl. 21:00.
Citera
2022-02-14, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Han fick snällt ta kammen och borsta sig. Klä av sig och posera! 😂😂😂😂 är det ba jag som tycker detta är rena rama komedin? Skulle inte förvåna mig om tindra var fotografen med

Jag ångrar att jag gick in och kollade på bilden..behövde verkligen inte se en deppig Simme i svarta boxers..
Citera
2022-02-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Skulle inte förvåna mig om hon sen har som "mål" att vara "ung mormor" och att "alla" tror att det är hennes barn och iiiingen kan tro att hon är mormor haha har nämligen stött på många sådana 😂

😂😂😂😂 Klockrent!! Exakt så kommer det att vara! 😂😂😂 Kom ihåg denna kommentar till framtiden! 👆
Citera
2022-02-14, 21:10
Medlem
Nej nej nej mina ögon svider! Skäms så sjukt mycket. Var nyfiken att kika på vad ni mena för bild. Alltså det är så pinsamt❗ Varför?? Varför ska han kasta kläderna också? Räcker med hennes oklara besatthet av att kasta kläderna så fort hon får chansen. Nu har hon fått han att göra det med.
Tycker hela bilden är hemsk, osmaklig. Ja allt. Stå sådär och visa vad, en bebismage? Så desperat över uppmärksamhet så det är sorgligt. Vad ska bilden ens föreställa? Vad gör dom? Så många frågor.
Citera
2022-02-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Nej nej nej mina ögon svider! Skäms så sjukt mycket. Var nyfiken att kika på vad ni mena för bild. Alltså det är så pinsamt❗ Varför?? Varför ska han kasta kläderna också? Räcker med hennes oklara besatthet av att kasta kläderna så fort hon får chansen. Nu har hon fått han att göra det med.
Tycker hela bilden är hemsk, osmaklig. Ja allt. Stå sådär och visa vad, en bebismage? Så desperat över uppmärksamhet så det är sorgligt. Vad ska bilden ens föreställa? Vad gör dom? Så många frågor.

Ja jag har fortfarande inte förstått mig på besattheten av att stå i underkläder/näck på var och varannan bild och dessutom detta eviga tjatande om att hon har xs (eller xxs )i storlek eftersom följare tydligen frågat..s är väl nu när hon är gravid

Ja det ser väldigt larvigt ut när S står i sina fillingar bakom L😂🤣 ..det hade sett mkt bättre ut om.L hade på sig kläder (ex en röd klänning om hon vill ha ett tema" och S hade på sig svarta byxor och en tröja/skjorta..men varför just underkläder är ett mysterium..det är väl för kommentarer som folk skrivit "så vacker med din lilla mage" då kan hon ju svara jag vill inte att du kommenterar min mage mem den tolkas väl som positiv och får vara kvar😁
Citera
2022-02-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Ja jag har fortfarande inte förstått mig på besattheten av att stå i underkläder/näck på var och varannan bild och dessutom detta eviga tjatande om att hon har xs (eller xxs )i storlek eftersom följare tydligen frågat..s är väl nu när hon är gravid

Ja det ser väldigt larvigt ut när S står i sina fillingar bakom L😂🤣 ..det hade sett mkt bättre ut om.L hade på sig kläder (ex en röd klänning om hon vill ha ett tema" och S hade på sig svarta byxor och en tröja/skjorta..men varför just underkläder är ett mysterium..det är väl för kommentarer som folk skrivit "så vacker med din lilla mage" då kan hon ju svara jag vill inte att du kommenterar min mage mem den tolkas väl som positiv och får vara kvar😁
Hon har ju inte ens trosor på sig på vissa bilder tänk om han också hade varit utan kalsonger, och visat den nakna stjärten, liksom hon gör ibland undrar om följarna hade varit lika accepterande, tror jag inte.
Citera
2022-02-15, 02:51
Medlem
Håller med om att bilden var osmaklig. Hon lär försvara det med att det är en gravid kropp som är det vackraste och mest naturliga som finns - fine, men Varför har Simon inga kläder? Varför ska han stå där i kalsonger? Hur fick hon ens den idén 😅
Citera
2022-02-15, 08:59
Medlem
Hon vad snabb som satan att uppdatera hennes beskrivning på Instagram till "singelmamma" när Gabbe gjorde slut men är inte lika ivrig att uppdatera hennes ålder till 24
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in