2022-02-14, 19:15
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Trots den lilla informationen vi egentligen har så får jag faktiskt också en känsla av det. Han tillhör långt ifrån den kategorin av de mindre begåvade som hängts ut. Mycket möjligt att han gör det för sin familj men då spekulerar jag bara. Yes, det blir intressant att följa.

Haha hur menar du där? På vilket vis skulle han kunna göra det för familjen?

Han hade ju bestämt träff med en "mamma" och han hade önskemål att mammans 7 åriga dotter hjälpte till med att föra in kuken i mammans fitta.

På vilket vis skulle han ta en fight för familjen?
Citera
2022-02-14, 19:21
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla

Han hade ju bestämt träff med en "mamma" och han hade önskemål att mammans 7 åriga dotter hjälpte till med att föra in kuken i mammans fitta.

Kallas damage control, han gör väl allt han kan nu för att rädda sig. Anfall bästa försvar tänker han nu.
Citera
2022-02-14, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Alla som inte är svårt empatistörda förstår att de som berättar hur övergreppen förstört för dem inte ljuger. Men fortsätt ifrågasätta det. Du framstår som allt annat än frisk.
Fråga Patrik Sjöberg till exempel.
Borde det bekomma mig hur jag framstår inför ett åsiktsstympat psyke som du? Vad jag är är det mesta annat än en anhängare av gatans parlament.

Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Han tänkte sex med sin hjärna som i sin tur gav honom ett hårt stånd.
Utan hans tankar skulle hans penis aldrig bli hård. Japp, brandmannen ville ha sex med kvinnan och barnet.
Ja troligen även pga flickan. Tycker du det är konstigt?

[BrandMannen själv skickade ett meddelande till fiskaren imorse om att han sökt hjälp." Sökt hjälp för vad? Om det är för sin sexualitet så är han ett fegt lågvattenmärke.
http://i0.wp.com/dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220212-135523_Chrome.jpg?resize=691%2C1536&ssl=1 Utifrån vad jag sett på Dumpen har inga brott förekommit från brandmannens sida men må mycket väl hända från andra inblandade parter.
Citera
2022-02-14, 19:24
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Kallas damage control, han gör väl allt han kan nu för att rädda sig. Anfall bästa försvar tänker han nu.

Ja jo, men han kommer ju inte runt det han skrivit eller det faktumet att han bestämde träff och kom till träffen med syftet att knulla en mamma och hennes barn på 7 år.

På vilket vis skulle han kunna försvara det?
Citera
2022-02-14, 19:27
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ja jo, men han kommer ju inte runt det han skrivit eller det faktumet att han bestämde träff och kom till träffen med syftet att knulla en mamma och hennes barn på 7 år.

På vilket vis skulle han kunna försvara det?

Han säger ju i artikeln att, han är den som gjort fel inte hans familj. Det han försöker gör är att minska sin familjs lidande. Han är ju rökt hur eller hur.
Citera
2022-02-14, 19:31
Medlem
Hussefars avatar
Citat:

"Sajten som har hängt ut en Ångebo som pedofil på nätet vill dels hindra pedofiler från att begå brott, dels vill de skrämma potentiella förövare.

– Jag står för mitt och det jag har gjort, men jag är ingen pedofil och nu utsätts hela min familj för hot och trakasserier, säger den utpekade mannen."

Nu kan inte jag läsa hela artikeln dock. Hade gärna gjort det. Någon som kan kanske?

Ska han slå tillbaka mot Dumpen så är väl minfamiljdrabbasocksåavpöbelnmentaliteten-kortet ett smart drag att använda sig av. Han har ju uppenbarligen bevisat att han vågar vända sig till media. Även om det är lokalt.
Citera
2022-02-14, 19:37
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
"Sajten som har hängt ut en Ångebo som pedofil på nätet vill dels hindra pedofiler från att begå brott, dels vill de skrämma potentiella förövare.

– Jag står för mitt och det jag har gjort, men jag är ingen pedofil och nu utsätts hela min familj för hot och trakasserier, säger den utpekade mannen."

Nu kan inte jag läsa hela artikeln dock. Hade gärna gjort det. Någon som kan kanske?

Ska han slå tillbaka mot Dumpen så är väl minfamiljdrabbasocksåavpöbelnmentaliteten-kortet ett smart drag att använda sig av. Han har ju uppenbarligen bevisat att han vågar vända sig till media. Även om det är lokalt.

Är ju tragiskt om det nu är så att de ger sig på pedofilens familj också. Tror han kan komma att försöka driva det vidare, att det skulle ge han någon sorts förmildrande effekt är ju föga troligt.
Citera
2022-02-14, 19:44
Medlem
Han ljuger förmiddagen när han grinar i tidningen om att familjen är hotad.
Citera
2022-02-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vad är det som får dig att tro att det skapas lynchmobbar mot anhöriga? Att lägga ut anhöriga är irrelevant, ja, men vad får dig att tro att anhöriga triggar någonting annat än sympati och empati hos folk? Det är givetvis oerhört synd om övriga familjemedlemmar som tvingas inse att mannen/pappan i huset hängt på KiK de senaste 3000 dagarna, bokar dejter med pedofilmammor och sexchattar med minderåriga. Tror nog övriga familjemedlemmar i denna stund har betydligt fler vänner än för en vecka sedan.

Fast folk är ju dum i huvudet - så klart att det finns människor som kommer bete sig jävligt illa mot övriga familjen.
Bara att läsa en del inlägg här, om inte skilsmässan syns direkt på sociala medier eller liknande så blir resonemanget att "frun kanske är med på det".
Citera
2022-02-14, 19:53
Medlem
En tragisk omständighet med denna viktiga databas är att utgivaren Sara löper stor risk för att fällas för grovt förtal (Patrik slipper allt ansvar…). Det värsta är nog inte fängelsestraffet utan att hon ur egen ficka kan få betala miljoner i skadestånd till alla pedofiler, vilka drabbats av ekonomisk skada pga hemsidans publiceringar. Det vore ett mardrömsslut. Kanske borde förtalsbrottet snävas in så att sådana här publiceringar är tydligt straffria…
Senast redigerad av Hayek10 2022-02-14 kl. 19:58.
Citera
2022-02-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Han är inte registrerad som avliden på ratsit i alla fall.

Nä vet, det går inte jättefort att bli avskriven där heller. Det är inte det första som görs precis
Citera
2022-02-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayek10
En tragisk omständighet med denna viktiga databas är att utgivaren Sara löper stor risk för att fällas för grovt förtal

Vad är risken för det? Personerna har ju uppenbarligen sådana drag
Senast redigerad av lefty` 2022-02-14 kl. 20:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in