2022-02-14, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Press från mig?
Jag uppmuntra emil att flytta. och att jag föreslår att han ger mig vårdnaden innebär inte att emil inte skulle ha fortsatt rätt till sina barn. Egenvårdnad gör inte så att barnen inte skulle "få" bo med emil varannan vecka om det är det du verkar tro?
Egenvårdnad hade enbart givit mig rätten att fatta juridiska beslut på egenhand.

Få vilken vilja igenom?
vad menar du att jag ska ha fått i utbyte av att vadå LÅTA emil ha sina barn?

Skulle han känna sig tvingad utav mig?
har du missat att ända anledningen till att vi bor i Bålsta är för Emils skull?
Jag har ingenting från bålsta.
Jag är hit flyttad för Emil och jag har också stannat för Emil.
Idag har jag lyckats bygga ett liv här jag också.

Varför inte ha delad vårdnad, det är ca 6 mil emellan, ingenting ju.
Så nog tusan använde du barnen mot honom, utan tvekan.
2022-02-14, 16:23
Medlem
Citat:
Hahah asså va?
okej, emil berättade inte att jag till och med betalade extra för att få enbart min hunds aska?

Nu var det ju inte riktigt det man syftade på, och det vet du säkert.
2022-02-14, 16:26
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Finns några saker som jag vill kommentera.
Jag använde aldrig mina barn som något hot.
OM jag gjorde det, kan du då förklara varför dom var med honom den veckan som mordet inträffade på?
kan du också förklara varför dom igen skulle åka tillbaka till honom på söndagen när dom bara hade vart hos mig, tors fre lör?
nej för du har ingen aning.
EMIL fick ha sina barn.

Och min otrohet som jag hade med P får du gärna upplysa mig mer om? hade ingen aning om att jag till och med var otrogen med honom

Du vet mkt väl att jag talar om den flytten Emil önskade göra där du nu så fint uttrycker dig, att han kunde ge dig vårdnaden om barnen...

Ge bort vårdnaden om sina barn?

Nej, han var livrädd att förlora vårdnaden om sina barn. Och det vet du mkt väl. För andra vet.

Och du vet också hur otroligt ledsen han blev när du var med hans kollega. Han tog det hårt.

Därför ville han hämnas. Och det gjorde han med hjälp av bl.a Lydia. Det var därför han gick på P och Bellmans och sedan fick lämna. Vilket han förväntade sig!
2022-02-14, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie

Det var någonting som jag föreslog då.
Och jag vet inte hur jag ska kunna bevisa att jag aldrig sagt att emil inte får ha sina barn.
men som jag skrev i ett tidigare inlägg. emil hade haft dom för att vara mer exakt
Söndag, måndag, tisdag och jag hämtade onsdag, han hämtade Torsdag sedan sov dom hos mig och skulle tillbaka till honom på söndag.
Så snälla åter igen, berätta när Emil INTE har fått ha sina barn?

Vet du hur flytten till strängnes slutade?
Avslutad
Citat:
Vad är det du inte förstår?
När det gäller att som vårdnadshavare skriva under tex skolval, dagisplats osv, blir det så mycket enklare om det inte måste åkas 12 mil för att få en påskrift.
Underlätta i vardagen.
Varifrån får du din desinformation? Uppenbarligen är du inte rätt informerad.
Emil fick absolut ha sina barn, du sprider bullshit. Åk till Frankrike eller New York eller Järna eller Norge, låt bli att sprida lögner, snälla.
Medlem
Citat:
Nu var det ju inte riktigt det man syftade på, och det vet du säkert.

okej, så utveckla gärna
2022-02-14, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du vet mkt väl att jag talar om den flytten Emil önskade göra där du nu så fint uttrycker dig, att han kunde ge dig vårdnaden om barnen...

Nej, han var livrädd att förlora vårdnaden om sina barn. Och det vet du mkt väl. För andra vet.

Och du vet också hur otroligt ledsen han blev när du var med hans kollega. Han tog det hårt.

Därför ville han hämnas. Och det gjorde han med hjälp av bl.a Lydia. Det var därför han gick på P och Bellmans och sedan fick lämna. Vilket han förväntade sig!
Nu påstår du samma sak som en annan skribent, hur blåögda tror ni att människor är?
2022-02-14, 16:29
Medlem
Citat:
Men varför försöker ni skita ner Josefin?? Hon har absolut inte med att göra att Lydia avrättade Emil.
Tala om för mig vad detta har med mordet och göra????
2022-02-14, 16:31
Medlem
Citat:

Vad för dig innebär det om jag hade haft egen vårdnad? hade de tagit emils rätt att ha sina barn 50/50?

Väntar fortfarande på när du ska berätta för mig om att jag var OTROGEN? när skedde det isf?

hur hämnades han med L menar du?
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
För att inte känna någon av varken E eller Lydia så är det väldigt märkligt hur du själv skriver att Lydias familj och syskon är fantastiska människor, du påstår att du känner till och ifrågasätter den person som E anförtrott sig åt, den han vände sig till i kris. Hur kan du yttra dig om dessa människor om du inte känner dem, det är uppenbart för samtliga att du och lovangeln har en gemensam agenda, nämligen att förtala och sprida skit och lögner för att vända fokus från mördarBarth. Patetiskt.

Läs igenom min text noga så ser du att jag talar mest för Emil.
Lägg ner ditt schizofrena snack om agendor. Du vill få tyst på sanningen, varför?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad är det du inte förstår?
När det gäller att som vårdnadshavare skriva under tex skolval, dagisplats osv, blir det så mycket enklare om det inte måste åkas 12 mil för att få en påskrift.
Underlätta i vardagen.
Varifrån får du din desinformation? Uppenbarligen är du inte rätt informerad.
Emil fick absolut ha sina barn, du sprider bullshit. Åk till Frankrike eller New York eller Järna eller Norge, låt bli att sprida lögner, snälla.

Amen sluta lilla Mumsbulle, det finns hur många skilda föräldrar som har avstånd emellan sig. Det tar 50 minuter att köra, åk in i Stockholm och se hur långt du kommer på 50 minuter i rusningstrafik..
Medlem
Citat:

Och hur vet du detta?
Du känner ju varken Emil eller Lydia påstår du.
Lögner och ryktesspridning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in