Nej du beklagar inga barns förlust. Då hade du lämnat denna tråd istället för att vara med och fortsätta att skriva i den så att dom mår ännu sämre.
Nej jag vet inte, men det kanske du gör? det kanske är så att både du och Loveangelie är några som står L ännu närmre än vad vi tror? ni kanske till och med är familj? tänker eftersom att ni vet saker innan någon annan och sitter på info som enbart L skulle kunna sagt.
Fegt är det iallafall att ni inte vågar outa er.
Nej jag har aldrig slagit emil. Jag har många gånger tagit tag i honom när han försökt fly i vanlig ordning. Konflikträdda emil som jag tidigare berättat om.
Ja det stämmer, Emil skrev att dom skulle flytta till Strängnäs och att han kunde ha barnen varannan helg samt på lov om han inte var tvungen att jobba, men det har väl L redan berättat?
Skulle jag söka egen vårdnad om han flyttade? eller skrev jag till honom "om du ändå ska flytta hela vägen till strängens och ha dina barn varannan helg och kanske lov så är det väl smidigare om du skriver vårdnaden på mig istället för att vi ska behöva åka halvvägs varje gång vi ska skriva under någonting.
EFTERSOM att Emil sa att han då kunde ha barnen varannan helg och eventuella lov.
Jag vet inte ens vad jag ska kommentera angående den raden?
Vem har någonsin sagt att Emil INTE får ha sina barn?
Den tråden kan ni sluta diskutera
Ville Emil ge igen på per? nu har hon nog inte berättat hela storyn för dig. Men det gör man ju inte alltid för alla eller vad vare du skrev?
Och detta har ju ingenting med att L sköt emil att göra. Men jag ska berätta ändå.
Det var såhär jag och p träffades redan i aug och sågs nån vecka.
Sedan träffade P L och tog med henne till E, efter det var E och L alltid med varandra.
Jag träffade P i Januari, och som alltid kommer vi att komma in på E.
Han frågade då mig hur allt var mellan mig och E.
Då svarar jag att allt känns bra, E har ju träffat en ny tjej.
P svara ah Emelie, eller vad det nu var för namn
Jag svarade då Nej Oliva eller Olydia eller något sådant vet inte, har bara hört mina barn berätta om henne.
Då klarades en hel del upp. behöver inte släppa dom detaljerna.
Men p skrev till E, Om du ändå träffar mitt ex så är det väl okej att jag träffar ditt?.
Sen började emil att ringa mig, jag svarade och jag åt i ett flertal minuter den bajsmackan jag förtjänade att få i telefon av honom. efter nån minut sa jag bara men emil. Tänk på din nya flickvän, hur kul tror du att det är för henne om du nu har kommit över mig och reagerar som du gör? var istället lite mer som mig, jag blev ju inget annat än glad för dig.
Ville dom reta gallfeber på p?
nu har du nog fått något om bakfoten igen.
För det första så var det inte sms, emil ringde mig. OCH jag svarade "är vi såhär bra vänner att vi ringer varann såhär sent", när emil sedan svarade ja, vad gör du.
Men JAG sa självklart får du sova på min soffa, du kan till och med ta sägen eftersom att vi inte är hemma.
Ja, Emil har med påtryck från annat håll hatat mig för vad jag gjorde. Vilket jag förstår.
Lydia hjälpte E?
Alltså Emil fick ha sina barn?
Nej emil sa inte att dom hade gjort slut när emil var här kvällen innan. Vi mötte L och jag till och med sa till honom, hon får ju också komma hit om hon vill.
Vet inte exakt varför du tror att jag haft något emot att dom var tillsammans?
Jag har väl också bekräftat att E dejtat?
Exakta antal han matchat med på tinder är ju dessvärre svårt att veta men det förstår väl du också