Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Varför inte ha delad vårdnad, det är ca 6 mil emellan, ingenting ju.
Så nog tusan använde du barnen mot honom, utan tvekan.
Det var någonting som jag föreslog då.
Och jag vet inte hur jag ska kunna bevisa att jag aldrig sagt att emil inte får ha sina barn.
men som jag skrev i ett tidigare inlägg. emil hade haft dom för att vara mer exakt
Söndag, måndag, tisdag och jag hämtade onsdag, han hämtade Torsdag sedan sov dom hos mig och skulle tillbaka till honom på söndag.
Så snälla åter igen, berätta när Emil INTE har fått ha sina barn?
Vet du hur flytten till strängnes slutade?