• 1
  • 2
2022-02-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
"Jag är en snap bort till tunga kranar "
Det var väldigt ärligt skrivet.

Jag tror du kan vara lugn.
Vad menar du med ärligt? Nyfiken.
Citera
2022-02-13, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jetski-suicide
Vi snackar inte tröjor utan helt öppet. Kanske är dumt?
Eh ja jävligt dumt.
Åker han fast vilket han kommer göra för eller senare. Nästan alla som langar åker fast.

När de öppnar hans mobil vilket de kan göra beroende på hur sugna de är. Har han inte rensat sin snap eller om han har sparar meddelande på sin mobi så åker du dit för narkotikabrott.

Sluta använd snapp kör med krypterar appar som raderar meddelande efter 12 timmar. Det är inte heller helt säker.

Allt loggas på nätet!!!
Citera
2022-02-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriflaxfluxflax
Eh ja jävligt dumt.
Åker han fast vilket han kommer göra för eller senare. Nästan alla som langar åker fast.

När de öppnar hans mobil vilket de kan göra beroende på hur sugna de är. Har han inte rensat sin snap eller om han har sparar meddelande på sin mobi så åker du dit för narkotikabrott.

Sluta använd snapp kör med krypterar appar som raderar meddelande efter 12 timmar. Det är inte heller helt säker.

Allt loggas på nätet!!!
Polisen har inte gjort något så varför bör jag noja? Dom har inte ett skit på mig i praktiken. Dom bryr sig inte om någon enkel knarkhandlare. Det är langarna som blir klippta.
Citera
2022-02-13, 23:30
Medlem
Citat:
Polisen har inte gjort något så varför bör jag noja? Dom har inte ett skit på mig i praktiken. Dom bryr sig inte om någon enkel knarkhandlare. Det är langarna som blir klippta.
Du skrev precis att du chattar öppet om drog köp med din langare? Får de tag på din langares mobil i husrannsakan så har de tillräckligt för att få dig dömd.

De bryr sig om att plocka sånna som sig för statistiken. Enkelt att få dig dömd då alla bevisen finns i mobilen.

Blir du dömd för narkotikabrott kommer du få ett helvete med att få jobb de närmsta 5-10 åren...
Citera
2022-02-13, 23:41
Medlem
Citat:
Du skrev precis att du chattar öppet om drog köp med din langare? Får de tag på din langares mobil i husrannsakan så har de tillräckligt för att få dig dömd.

De bryr sig om att plocka sånna som sig för statistiken. Enkelt att få dig dömd då alla bevisen finns i mobilen.

Blir du dömd för narkotikabrott kommer du få ett helvete med att få jobb de närmsta 5-10 åren...
Dessa killar kör via snap så vad göra? Becknar oblygt.
Citera
2022-02-14, 00:14
Medlem
Har kranarna åkt dit eller varför nojjar du fattar inte?
Citera
2022-02-14, 08:07
Medlem
Citat:
Dessa killar kör via snap så vad göra? Becknar oblygt.
Byt langare då för helvete. Sluta köp från idioter som ber om att åka fast.

Darknet är 10 gånger bättre och säkrare
Citera
2022-02-16, 22:19
Medlem
Citat:
Byt langare då för helvete. Sluta köp från idioter som ber om att åka fast.

Darknet är 10 gånger bättre och säkrare
Vem pallar vänta på droger från darknet? Vi axxar och har inte tid bror.
Citera
2022-02-17, 11:13
Medlem
Patrik Sjöberg säger att snap är pedofilernas bästa vän då chatten raderas automatiskt. Så jag tänker att det borde funka hyfsat för drogförsäljning också
Citera
2022-02-19, 10:21
Medlem
Tror det är farligare att ha kontakt med Flint och Klants fejkkranar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in