• 1
  • 2
2022-02-12, 14:28
Medlem
Jag är en snap bort till tunga kranar som säljer fängelsemängder alltså och jag undrar om jag har kontakt med dom, fast mindre mängder endast. Har snuten span på mig nu också och försöker koppla oss till något nätverk haha? Som dom kan få för sig. Har dom den befogenheten och tekniska kunskapen att ringa in mig också?
Citera
2022-02-12, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jetski-suicide
Jag är en snap bort till tunga kranar som säljer fängelsemängder alltså och jag undrar om jag har kontakt med dom, fast mindre mängder endast. Har snuten span på mig nu också och försöker koppla oss till något nätverk haha? Som dom kan få för sig. Har dom den befogenheten och tekniska kunskapen att ringa in mig också?

Ja det är kört, gå till närmaste polishus och anmäl dig själv och ange din kran när du ändå vill göra rätt för dig.

Du tillhör definitivt ett nätverk försök inte lura oss.
Citera
2022-02-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Ja det är kört, gå till närmaste polishus och anmäl dig själv och ange din kran när du ändå vill göra rätt för dig.

Du tillhör definitivt ett nätverk försök inte lura oss.
Vill inte finnas i någon FUP. Tänker om dom i något register även har koll på mig för det är garanterat tryck på killarna. Dom också dömda. Då dom becknar stenhårt här.
Citera
2022-02-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jetski-suicide
Vill inte finnas i någon FUP. Tänker om dom i något register även har koll på mig för det är garanterat tryck på killarna. Dom också dömda. Då dom becknar stenhårt här.

Ha inte kontakt med såna idioter då.
Precis som i resten av Sverige då, här i Borlänge säljs det nog minst lika mycket.
Citera
2022-02-12, 14:39
Medlem
link71s avatar
Visst kan man ha det.. man fan e man dum nog om man skriver öppet i appen som ni gjort.
Noobs
Citera
2022-02-12, 14:56
Medlem
jewclaws avatar
Du borde ha en lavett, din jävla pleb. Skriva öppet i appar som snapchat

Nu ska du uppenbarligen och ganska definitivt inte lita på ditt egna omdöme, men det förvånar mig att du faktiskt ser en risk i att använda snap för nämnda ändåmål.
Vem vet, det kanske ligger något i det trots allt?
Citera
2022-02-12, 14:57
Medlem
OstgotaHuss avatar
Vem är så dum att adda en säljares snap
Citera
2022-02-12, 15:03
Medlem
maxatdunders avatar
Om kranen torskar kan du eventuellt få span ifall han typ golar ut er, eftersom det handlar om små mängder tror jag dock det inte blir span på dig. Radera din snap, den försvinner väl efter 30 dagar eller så?
Citera
2022-02-12, 15:41
Medlem
"Jag är en snap bort till tunga kranar "
Det var väldigt ärligt skrivet.

Jag tror du kan vara lugn.
Citera
2022-02-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Om kranen torskar kan du eventuellt få span ifall han typ golar ut er, eftersom det handlar om små mängder tror jag dock det inte blir span på dig. Radera din snap, den försvinner väl efter 30 dagar eller så?
Nej han kommer inte få span men han kan kan få husrannsakan och förhör där han kommer behöva förklara dina snaps så som:
”Vill ha 5 vita tröjor och 10 gröna skor”
Citera
2022-02-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriflaxfluxflax
Nej han kommer inte få span men han kan kan få husrannsakan och förhör där han kommer behöva förklara dina snaps så som:
”Vill ha 5 vita tröjor och 10 gröna skor”
Vi snackar inte tröjor utan helt öppet. Kanske är dumt?
Citera
2022-02-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Dom här golar inte. Det är förfan knivhugg som markering på sen krit vi snackar om. Gangsters.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in