2022-02-13, 22:53
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Det finns många domar där tom juristdomare dömer olika hårt beroende på om förövarna var män eller kvinnor, och dessutom vilket kön offren hade.
Genom att luckra upp ordet och ämnet pedofili med vanliga nätrunkare gör Sjöberg manligheten en mycket stor tjänst men i övrigt är han en stor skam för Sverige.
Sara får man ha överseende men pga flathet, instabilt psyke och hennes åsneaktiga känslostormar utan intellekt.

Listan kan göras >1000 punkter lång:

Fattar nada av vad du skriver. Har du någon lösning?
Citera
2022-02-13, 22:55
Medlem
theArtifexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typ108
Försöker igen, är det någon som har en bild på Gävle pedofilen Henr*k Er*ksson V*k? Han förtjänar att hängas ut med bild!

Ja det finns:
http://www.bilddump.se/bilder/20220213225233-79.142.211.99.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20220213225356-79.142.211.99.jpg
Citera
2022-02-13, 22:56
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Omöjligt att komma in på Dumpen. Nu är det förvisso söndag 22.00 och Dumpen har varnat just för seghet men det skulle kunna sluta med att myndighet (oklart vem) klipper internettrafiken för gott, eller pö om pö.
Kanske går resonemang att det inte längre håller, och kring vad som ska göras åt problemet och samhällskostnaden Sara förorsakar.
Det som har varit får vara... och därefter successivt alltmer svart i rutan. Det vore det bästa för alla, tom för Sata och Sjöberg.

Funkar hur bra som helst 👍🏼
Citera
2022-02-13, 23:11
Medlem
Hört rykten som säger att D*vid Romo* har tagit livet av sig. Stämmer det?
Citera
2022-02-13, 23:13
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyhorse666
Sjöberg är uppenbarligen smyg pedofil själv...det är därför han försöker kompensera upp tankarna med peddohat.
Sitter säkert på kvällarna och runkar till nån thai film med pojkar.

Ja han är ju tillsammans med en 22-åring (31 år yngre än han själv). Det är väl så nära han komma till att knulla barn utan att bli uthängd själv.
Citera
2022-02-13, 23:25
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Ja han är ju tillsammans med en 22-åring (31 år yngre än han själv). Det är väl så nära han komma till att knulla barn utan att bli uthängd själv.

Flickan är över 15 år. Han håller sig därmed inom lagens ramar och är därför klanderfri.
Citera
2022-02-14, 00:29
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag försvarar absolut INTE pedofiler. Men en fundering. Både brandmannen Kristian och gubben från Gällivare hävdar att de ville möta mamman. Att ingen av dem var intresserad av barnet. De båda verkar ha grav sexmissbruksproblematik. INTE ok att träffa barn för det, absolut inte. Men här säger de båda två att de ville träffa mamman.

Helt sjukt att ingen av dem då sa ifrån när peddomamman började chatta sexuellt om sitt barn. Men de verkar vilja få napp och få ha sex, och då verkar mammans idiotiska chattande om sin dotter varit av underordnad betydelse. Jag vet inte…men jag får bara känslan att vissa gäddor de fångat egentligen är grava sexmissbrukare som helt tappat konsekvenstänk och vett, men som kanske egentligen inte är pedofiler/hebefiler. Inte mindre farliga för det såklart men fartblinda och när de tror de fått napp är sex det enda viktiga.

Jag tycker det är svårt att avgöra. I brandmannens fall så är han ju dock rätt uttrycksfull gällande vad han vill göra med barnet men Gällivaresnubben verkar för mig, ibland, bara vara så pass desperat efter kvinnligt sällskap att han bara sa vad mamman ville höra.
Citera
2022-02-14, 00:30
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Jaså? Vem är det då? Bild?
Citera
2022-02-14, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qspzyx
Hört rykten som säger att D*vid Romo* har tagit livet av sig. Stämmer det?
Han är inte registrerad som avliden på ratsit i alla fall.
Citera
2022-02-14, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag tycker det är svårt att avgöra. I brandmannens fall så är han ju dock rätt uttrycksfull gällande vad han vill göra med barnet men Gällivaresnubben verkar för mig, ibland, bara vara så pass desperat efter kvinnligt sällskap att han bara sa vad mamman ville höra.
Det ända som brandmannen sa var väl att han ville att barnet skulle styra in hans kuk i mamman?
Citera
2022-02-14, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Det ända som brandmannen sa var väl att han ville att barnet skulle styra in hans kuk i mamman?
Ja, och det är väl inget märkligt med det ? Det är väl vanligt att man gör så i familjer, att man hjälps åt.
Citera
2022-02-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.

Hur tänkte du där?😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in