Citat:
Ursprungligen postat av
Andreasson0411
Jag försvarar absolut INTE pedofiler. Men en fundering. Både brandmannen Kristian och gubben från Gällivare hävdar att de ville möta mamman. Att ingen av dem var intresserad av barnet. De båda verkar ha grav sexmissbruksproblematik. INTE ok att träffa barn för det, absolut inte. Men här säger de båda två att de ville träffa mamman.
Helt sjukt att ingen av dem då sa ifrån när peddomamman började chatta sexuellt om sitt barn. Men de verkar vilja få napp och få ha sex, och då verkar mammans idiotiska chattande om sin dotter varit av underordnad betydelse. Jag vet inte…men jag får bara känslan att vissa gäddor de fångat egentligen är grava sexmissbrukare som helt tappat konsekvenstänk och vett, men som kanske egentligen inte är pedofiler/hebefiler. Inte mindre farliga för det såklart men fartblinda och när de tror de fått napp är sex det enda viktiga.
De tillgängliga som svarade på sexchatt råkade vara personer under 15 år och heta Sjöberg.
Finns det någon av de ca 50 st. på Dumpen som du
inte tror sexchattade bara för att de på förhand var normalt kåta så som män brukar vara... Hur många var de som aktivt sökte just och endast efter barn/minderåriga?
Självklart är det fullt okej att träffa barn. Däremot inte att våldta. Du behöver inte likt ytterligare ett får i hagen poängtera att du minsann inte försvarar pedofiler. Kom igen, som du låter...
"Sexmissbruksproblematik"... Vilka böcker och vilken media lyssnar du på. Hör du inte hur du själv låter Fega Hjärntvättade Klänning! Kom ut istället som äkta pedofil och visa att du är man!