2022-02-13, 19:43
Medlem
Försöker igen, är det någon som har en bild på Gävle pedofilen Henr*k Er*ksson V*k? Han förtjänar att hängas ut med bild!
Citera
2022-02-13, 19:45
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Återstår att se hur reaktionerna blir när en kvinna dyker upp på Dumpen. I mitt tycke spelar könet ingen roll. Lika illa om det är en kvinna som man. 14 år så är man barn oavsett hur mycket kroppen förändrats. Hjärnan är långt ifrån fullt utvecklad och därtill konsikvenstänkandet. Hur många har inte skaffat sig en Carpe Diem-tatuering i sin ungdom eller något annat finurligt för att ångra sig 2 månader senare?

Vet inte hurvida risken för utsatthet är på äldreboenden men har svårt att se att de flesta inte skulle bry om något sånt hade uppdagats.

När de flesta hör/läser ordet pedofil så ser de framför sig någon som aktivt försöker förgripa sig på ett barn. Jag ska erkänna att jag tänkte samma sak innan man började dyka ner djupare i ämnet. Därför så tror jag att bara du nämner detta ord så gör de flesta den kopplingen undermedvetet.

Hat mot manlig sexualitet? Det har jag aldrig uppfattat. Hur menar du då? Jag är snubbe. Men det tror jag redan du visste.

Dom säger att dom gärna fångar en tjej
Men att dom är mycket mer svårfångade och går inte på fiskar-blinddejts.
Citera
2022-02-13, 20:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Brandmannen är nog en som knulla ung som gammal .

Skrivit på min och min frus Bc sida för 2 månader sen

2022
Mottaget: 2 månader sedan
Läst: 3 timmar sedan
God fortsättning välutrustad gift brandman Vill knulla frun på brandstationen. Kik maer11117 kram Kristian

Fick han det då?

Föder hon ett ljust barn med svarta små prickar så får du döpa minst ett av dom till Fido är du snäll!

Hans kompis måste vara jätteglad att få sitt namn så flitigt använt i dom här sammanhangen!
Citera
2022-02-13, 20:02
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
De fall som jag har läst om under Aktuella brott, där har kvinnan tillsammans med en man utsatt barnen i familjen för sexuella övergrepp. Dom kanske inte går på fiskar-blinddates som du skriver.
Sen tror jag även att det förekommer någon form av utnyttjande där kvinnor har "ensamkommande" boende hos sej. Där kvinnan inleder ett "förhållande" med någon som kanske upplever att den befinner sej i beroendeställning. Dessa unga är förmodligen aldrig under 18 år men ett visst missbruk av dessa tror jag förekommer.(ps Jag är SDare).
Citera
2022-02-13, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Återstår att se hur reaktionerna blir när en kvinna dyker upp på Dumpen. I mitt tycke spelar könet ingen roll. Lika illa om det är en kvinna som man. 14 år så är man barn oavsett hur mycket kroppen förändrats. Hjärnan är långt ifrån fullt utvecklad och därtill konsikvenstänkandet. Hur många har inte skaffat sig en Carpe Diem-tatuering i sin ungdom eller något annat finurligt för att ångra sig 2 månader senare?

Vet inte hurvida risken för utsatthet är på äldreboenden men har svårt att se att de flesta inte skulle bry om något sånt hade uppdagats.

När de flesta hör/läser ordet pedofil så ser de framför sig någon som aktivt försöker förgripa sig på ett barn. Jag ska erkänna att jag tänkte samma sak innan man började dyka ner djupare i ämnet. Därför så tror jag att bara du nämner detta ord så gör de flesta den kopplingen undermedvetet.

Hat mot manlig sexualitet? Det har jag aldrig uppfattat. Hur menar du då? Jag är snubbe. Men det tror jag redan du visste.
Det finns många domar där tom juristdomare dömer olika hårt beroende på om förövarna var män eller kvinnor, och dessutom vilket kön offren hade.
Genom att luckra upp ordet och ämnet pedofili med vanliga nätrunkare gör Sjöberg manligheten en mycket stor tjänst men i övrigt är han en stor skam för Sverige.
Sara får man ha överseende men pga flathet, instabilt psyke och hennes åsneaktiga känslostormar utan intellekt.

Listan kan göras >1000 punkter lång:
Citera
2022-02-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Usch. Hoppas dom utreder vad han kan ha ställt till med där. Finns ju många småtjejer som söker sig till ridskolor 😔
Han har säkert gjort "något" där.
Verkar som han har egen dotter.
Det blir en orosanmälan
Citera
2022-02-13, 20:29
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto

Ja... Uttrycket "tänker med kuken" gör sig nog rätt i detta sammanhanget.
Citera
2022-02-13, 20:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
De fall som jag har läst om under Aktuella brott, där har kvinnan tillsammans med en man utsatt barnen i familjen för sexuella övergrepp. Dom kanske inte går på fiskar-blinddates som du skriver.
Sen tror jag även att det förekommer någon form av utnyttjande där kvinnor har "ensamkommande" boende hos sej. Där kvinnan inleder ett "förhållande" med någon som kanske upplever att den befinner sej i beroendeställning. Dessa unga är förmodligen aldrig under 18 år men ett visst missbruk av dessa tror jag förekommer.(ps Jag är SDare).

Tror inte heller du hittar kvinnliga pedofiler genom att fiska som Dumpen gör. Tror inte heller att det är lika många kvinnliga pedofiler som manliga.

Vad dom har för bevekelsegrunder/drivkraft har jag inte en susning om... Till skillnad från många här inne som är experter på allt dom inte har en aning om så passar jag på den frågan. Jag saknar förmåga att sätta mig in i den kvinnliga pedofilens tankevärld.

Men dom här ensamkommande är i vart fall ett tydligt exempel på att tjejer också kan vara sexualförbrytare. Nu kanske det finns goda grunder att anta att det inte enbart var barn som kom. Men dom var i vart fall i beroendeställning.
Citera
2022-02-13, 21:11
Medlem
Jag försvarar absolut INTE pedofiler. Men en fundering. Både brandmannen Kristian och gubben från Gällivare hävdar att de ville möta mamman. Att ingen av dem var intresserad av barnet. De båda verkar ha grav sexmissbruksproblematik. INTE ok att träffa barn för det, absolut inte. Men här säger de båda två att de ville träffa mamman.

Helt sjukt att ingen av dem då sa ifrån när peddomamman började chatta sexuellt om sitt barn. Men de verkar vilja få napp och få ha sex, och då verkar mammans idiotiska chattande om sin dotter varit av underordnad betydelse. Jag vet inte…men jag får bara känslan att vissa gäddor de fångat egentligen är grava sexmissbrukare som helt tappat konsekvenstänk och vett, men som kanske egentligen inte är pedofiler/hebefiler. Inte mindre farliga för det såklart men fartblinda och när de tror de fått napp är sex det enda viktiga.
Citera
2022-02-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag försvarar absolut INTE pedofiler. Men en fundering. Både brandmannen Kristian och gubben från Gällivare hävdar att de ville möta mamman. Att ingen av dem var intresserad av barnet. De båda verkar ha grav sexmissbruksproblematik. INTE ok att träffa barn för det, absolut inte. Men här säger de båda två att de ville träffa mamman.

Helt sjukt att ingen av dem då sa ifrån när peddomamman började chatta sexuellt om sitt barn. Men de verkar vilja få napp och få ha sex, och då verkar mammans idiotiska chattande om sin dotter varit av underordnad betydelse. Jag vet inte…men jag får bara känslan att vissa gäddor de fångat egentligen är grava sexmissbrukare som helt tappat konsekvenstänk och vett, men som kanske egentligen inte är pedofiler/hebefiler. Inte mindre farliga för det såklart men fartblinda och när de tror de fått napp är sex det enda viktiga.

Bara kolla de publicerade chattloggarna för att se att båda dessa mäns sexuella intresse också omfattade barn.
Citera
2022-02-13, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411

De tillgängliga som svarade på sexchatt råkade vara personer under 15 år och heta Sjöberg.
Finns det någon av de ca 50 st. på Dumpen som du inte tror sexchattade bara för att de på förhand var normalt kåta så som män brukar vara... Hur många var de som aktivt sökte just och endast efter barn/minderåriga?

Självklart är det fullt okej att träffa barn. Däremot inte att våldta. Du behöver inte likt ytterligare ett får i hagen poängtera att du minsann inte försvarar pedofiler. Kom igen, som du låter...
"Sexmissbruksproblematik"... Vilka böcker och vilken media lyssnar du på. Hör du inte hur du själv låter Fega Hjärntvättade Klänning! Kom ut istället som äkta pedofil och visa att du är man!
Citera
2022-02-13, 22:14
Avslutad
Omöjligt att komma in på Dumpen. Nu är det förvisso söndag 22.00 och Dumpen har varnat just för seghet men det skulle kunna sluta med att myndighet (oklart vem) klipper internettrafiken för gott, eller pö om pö.
Kanske går resonemang att det inte längre håller, och kring vad som ska göras åt problemet och samhällskostnaden Sara förorsakar.
Det som har varit får vara... och därefter successivt alltmer svart i rutan. Det vore det bästa för alla, tom för Sata och Sjöberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in