2022-02-13, 07:04
Medlem
Såg Edvardsen på Stureplan inatt festa, jag tror faktiskt han kommer ha svårt från att avstå festandet under säsongen, hoppas jag har fel!
2022-02-13, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Såg Edvardsen på Stureplan inatt festa, jag tror faktiskt han kommer ha svårt från att avstå festandet under säsongen, hoppas jag har fel!

EDIT såg att Djurgården är träningslediga idag, så antar de fick vara ute och festa.

Som sagt en klassvärvning om han bara klarar av att inte vara ute o festa under säsongen.
2022-02-13, 09:01
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Den horungen är ju en skam för hela den svenska fotbollen. Tror att hans personlighet kommer att skada hans karriär och jag tycker synd om Djurgården som fick denna värvning istället för Anthony van den Hurk. De var ju intresserade av Hurken innan de fick Edvardsen.
2022-02-13, 09:23
Medlem
snurresprettiss avatar
Vilket år är Sanna Guidetti redo för Sverige och Allsvenskan?
2022-02-13, 12:54
Avslutad
Waris Majeed gillade ett inlägg från Häckens twitter där Martin Ericsson talade om våran nya
medicinska ledning. Kul att Waris är så intresserad av våra medicinare!

Om inte detta skriker "kom och ta mig!!!" så vetefan vad som gör det?
2022-02-13, 14:21
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
5 miljoner för honom känns ju som en no brainer om det är typ 3-årskontrakt, sedan tror jag fortfarande att det är försvarsspelet som ni måste sätta för att bli ett topplag.

Förra året var det Sirius, Häcken, Degerfors, Örebro och Östersund som släppte in fler mål än er, det var i princip de lagen som utgjorde den lägsta tredjedelen i tabellen. Det finns nog ingen liga i världen där ett topplag släpper in så mycket mål.
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Björklund (ansvarig för försvarsspelet) har ju lämnat nu så man kan ju hoppas att det usla försvarsspelet försvinner iväg med honom.
Jepp, om Tankovic vill tillbaka är det helt klart en no-brainer. Skulle vara en perfekt ersättare för Amoo. Är han i form, hungrig och vill kriga är han helt klart en av seriens bästa spelare på sin position.

I övrigt håller jag helt med, det är försvarsspelet som är Bajens akilleshäl, och har varit länge. Målproduktionen har vi för att utmana topplagen, men vi släpper in alldeles för många och alldeles för enkla mål.

Det här med att Jocke Björklund varit ansvarig för just försvarsspelet, är det något som faktiskt sagts av honom/Billborn nån gång, eller har man bara antagit det för att han är gammal mittback?
2022-02-13, 14:44
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Waris Majeed gillade ett inlägg från Häckens twitter där Martin Ericsson talade om våran nya
medicinska ledning. Kul att Waris är så intresserad av våra medicinare!

Om inte detta skriker "kom och ta mig!!!" så vetefan vad som gör det?
Är han skadad?
2022-02-13, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Är han skadad?

Va nä?

Men hans kontrakt går ju ut om ett par månader och helt plötsligt interagerar han med ett inlägg där Martin är med. Trots att Waris förmodligen inte är så intresserad av vårat med-team.
2022-02-13, 17:45
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Va nä?

Men hans kontrakt går ju ut om ett par månader och helt plötsligt interagerar han med ett inlägg där Martin är med. Trots att Waris förmodligen inte är så intresserad av vårat med-team.
Måste ju betyda att han är så gott som klar då?
2022-02-13, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Måste ju betyda att han är så gott som klar då?
Hehe Det är nog en bit kvar men nog kändes det som ett sätt att pocka på uppmärksamhet.
2022-02-13, 18:22
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Jepp, om Tankovic vill tillbaka är det helt klart en no-brainer. Skulle vara en perfekt ersättare för Amoo. Är han i form, hungrig och vill kriga är han helt klart en av seriens bästa spelare på sin position.

I övrigt håller jag helt med, det är försvarsspelet som är Bajens akilleshäl, och har varit länge. Målproduktionen har vi för att utmana topplagen, men vi släpper in alldeles för många och alldeles för enkla mål.

Det här med att Jocke Björklund varit ansvarig för just försvarsspelet, är det något som faktiskt sagts av honom/Billborn nån gång, eller har man bara antagit det för att han är gammal mittback?
Ja, det var uttalat att det var hans "jobb".
Skrämmande dåligt utfört, eller så var spelarna för kassa vilket i sånt fall spiller över på JJ!

Edit: Här tex https://fotbolltransfers.com/site/news/89178
Björklunds fokus kommer att ligga på defensiven.
Senast redigerad av Dr.Kati 2022-02-13 kl. 18:26.
2022-02-13, 18:27
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ja, det var uttalat att det var hans "jobb".
Skrämmande dåligt utfört, eller så var spelarna för kassa vilket i sånt fall spiller över på JJ!

Edit: Här tex https://fotbolltransfers.com/site/news/89178
Tack! Har länge letat efter källan till det.

Ja, det var inget vidare jobb ärligt talat. Hoppas det går bättre för honom i Sarpsborg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in