Citat:
Ursprungligen postat av
snurresprettis
Bara för att man inte platsar i FCK så betyder inte det att det inte är något att ha, nu vet jag ingenting om denna spelaren men det är väl egentligen bara AIK och Malmö FF, framförallt AIK som har två klassmittbackar i Allsvenskan.
Djurgården har bara en, likaså Elfsborg. Göteborgs mittbackar är ju inte toppklass någon av dom.
Carl Johansson håller jag definitivt som lika bra som t ex Ekdal, han fick helt korrekt en plats under januariturnén... som inte blev av.
Citat:
Ursprungligen postat av
regndroppen
Fyllar strax 30 lagom ålder för IFK. Lite ströminuter för Köpenhamn men har mestadels varit utanför truppen. Är detta verkligen något att ha?
Köpenhamn har en helt annan kvalité och bredd på många positioner, Karl-Johan Johnsson får väl knappt ens sitta på bänken men hade nog varit startgubbe i nästan alla AS lag. Pierre Bengtsson är ett annat exempel.
Den här greken har bra meriter(serie A, AEK Aten etc) och hade nog varit en bra förstärkning för väldigt många lag... sedan tror jag inte vi kommer värva honom i vilket fall som helst, iaf inte förrns det börjar ryktas om det på fler ställen än på FB fotbollsforum.