2022-02-13, 07:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skulle inte du sluta skriva? Jo klart de kommer bli dömda den dagen en peddo stämmer dom. Men den dagen verkar inte komma.

För att samhället ska stänga ner dom krävs litet mera. Men ett par självmord kommer nog få ångan att hetta till hos myndighetspersoner.

Du är senil, dement och luktar förmodligen illa också. Snart har du väl glömt att du är skyldig mig pengar?

Det var Beckis-gubben som skulle sluta skriva. Men han skrev en gång till ändå. Synd, för han kunde tänka. Men sen var han en galning också. Eller om han jobbade med sådana? Lite osäker där...

Ahh, juridiken är trög. Men när dom väl börjar rulla och mala så är det nog mindre roligt att vara måltavla för dess kvarnar. I vart fall när det gäller juridiskt komplicerade saker.

Det här att samla in pengar till skadestånd tror jag inte ett dugg på. Så mycket pengar verkar Dumpen inte få in.
Senast redigerad av fido1986 2022-02-13 kl. 07:42.
Citera
2022-02-13, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag håller med dig. De ska sättas dit. Allra helst avlivas.

Avlivning ska vara frivillig och utföras av peddo-snusk-aset själv.

Utsatta barn som tar livet av sig har inte samma val.

Det är kanske därför alla falska äckel-peddosar är mest hatade av alla i samhället?
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-13 kl. 07:43.
Citera
2022-02-13, 08:13
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har äckel-peddo-brandmannen några kompisar kvar?

Har frun kastat ut honom?

Bor han på hotell? Flyr han?

Ge oss mer skvaller och fakta så vi kan njuta åt äcklets förfall.

Är det sant att han hängt 3000 dagar på kik???

Det kan finnas 100-tals andra offer.

Till andra möjliga gäddor:

GE FAN ATT SEXCHATTA OCH BESTÄMMA TRÄFF MED MINDERÅRIGA OCH PEDOFILMAMMOR.

Då behöver inte Dumpen hänga ut er och livet kan fortsätta lite mer som vanligt😅

Swishar en slant. Bra jobb Dumpen.

Förmodligen så har de flesta kompisar och anställningen rykt.
Frågan är vad frugan gör, om hon inte varit deltagande så är hon nog ett minne blott.
Sonen är det synd om, han kan ha varit utsatt av sin vidriga pappa sen barnsben. Synd om honom för att pappan har förstört sitt eget liv och även familjens..

Har ett typiskt härskarbeteende som triggar igång honom på barn. Undra hur många familjer i den lilla byn frågar sig om peddot varit nära deras barn?
Citera
2022-02-13, 08:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Förmodligen så har de flesta kompisar och anställningen rykt.
Frågan är vad frugan gör, om hon inte varit deltagande så är hon nog ett minne blott.
Sonen är det synd om, han kan ha varit utsatt av sin vidriga pappa sen barnsben. Synd om honom för att pappan har förstört sitt eget liv och även familjens..

Har ett typiskt härskarbeteende som triggar igång honom på barn. Undra hur många familjer i den lilla byn frågar sig om peddot varit nära deras barn?

Viss skillnad på egna och andras ungar. Sen såg jag ingenstans något som antydde att han skulle vara bög eller bisexuell. Såg du? Eller läste du mellan raderna tillsammans med ditt "förstånd"?

Nja, om Dumpen konfronterat honom och gett fan i att hänga ut honom hade hans barn sluppit lida, han hade fått hälp och inga hade blivit skadade.

Men det hade förståss inte varit lika roligt som en offentlig avrättning!
Senast redigerad av fido1986 2022-02-13 kl. 08:27.
Citera
2022-02-13, 08:35
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Varför blandar du ihop pedofiler med det påhittade namnet hebefiler?

Det är kvinnor som är för gamla för att vara attraktiva som har hittat på ordet hebefili för att försöka shaema män som tänder på unga fasta ungdomar. Inte en jävel skulle tacka nej om en 17-årig tjej kommer och sätter sig i ens knä med sin fasta perfekta stjärt.

Nej, ordet myntades av en manlig sexolog och det gäller oftast inte sjuttonåriga tjejer utan pubertala tonåringar. Stor skillnad på tex en femtonåring och en sjuttonåring. '

Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Håller med till 100%. Det många peddo vurmare här inne hänger upp sig på är att "det är ju bara fantasier". Men problemet är ju att dessa män bestämmer träff och kommer till mötesplatsen just för att förgripa sig på ett barn.

Då är det inte fantasier längre utan då är det verklighet.

Jag tycker dom gör ett suveränt jobb och swichar själv några hundra i månaden.

Har inte sett särskilt många argumentera att det är "bara fantasier". Mitt personliga problem är att de inte tycks sålla mellan de som verkligen är hot mot barn och de som om det inte vore för Dumpen aldrig hade kommit i kontakt med (vad de tror är) ett barn. Sen pågår det diskussioner gällande hur effektivt detta tillvägagångssätt faktiskt är. Vidare så pratar man om huruvida det är rätt att hänga ut dessa män med tanke på hur familjen skadas. Så du har antingen inte läst mycket i tråden eller bara haft tunnelseende som lett till att du tror att peddovurmarna hängt upp sig på att "det är bara fantasier" när det diskuteras om så mycket annat.
Citera
2022-02-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Om man snabbt kollar igenom namnen (när jag satt o sorterade domar; (FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på ny sajt ) så är majoriteten svenskar vid pedofilbrott. Men jag sorterade de utifrån över 4 000 sexualbrottsdomar, o i våldtäkt (mot jämnårig) så är Abdullahs vanligare...

(OBS! Som snabbast tog jag en titt på namnen bara!) Nån arab hade våldtagit sin gamla dementa morsa, så visst kan det vara sjukt ändå. Men vem vet? Anmälningsbenägenheten är säkert lägre bland araberna.
Skulle tippa på att anmälningsbenägenheten bland muslimer är i det närmaste obefintlig.
Citera
2022-02-13, 09:50
Medlem
showdowns avatar
Har jag förstått det hela rätt att brandmannen använde namnet på en kollega, och således ”hängde” dumpen ut fel man?
Kristian verkar vara kollegas namn.

Oroväckande att man så snabbt hänger ut någon, som lätt kan misstas för någon annan. Tänk om någon skulle ”ta lagen i egna händer” och t ex misshandla denne oskyldiga ”Kristian”…

Kan vara ödesdigert att så snabbt publicera uppgifter utan att ha hela bilden.
Citera
2022-02-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Har jag förstått det hela rätt att brandmannen använde namnet på en kollega, och således ”hängde” dumpen ut fel man?

Oroväckande att man så snabbt hänger ut någon, som lätt kan misstas för någon annan. Tänk om någon skulle ”ta lagen i egna händer” och t ex misshandla denne oskyldiga ”Kristian”…

Fast nej…de flesta av dem som blivit uthängda har använt något annat namn än sitt eget i chattarna och kontakterna med ”barnen”.
Det är nog ingen som trott att ”Kristian” är kollegan liksom. Lika lite som att han som kallade sig ”Oliver” (Han som lånat namnet av sin son).
Citera
2022-02-13, 10:05
Medlem
showdowns avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Fast nej…de flesta av dem som blivit uthängda har använt något annat namn än sitt eget i chattarna och kontakterna med ”barnen”.
Det är nog ingen som trott att ”Kristian” är kollegan liksom. Lika lite som att han som kallade sig ”Oliver” (Han som lånat namnet av sin son).

Hoppas du har rätt. Många läser dock väldigt snabbt och rykten kan gå snabbt.

Räcker att läsa ”brandmannen”, ”Fränsta” och ” Kristan” så är ryktet förstört för stackars kollegan när detta sprids…
”Hörde du om brandmannen från Fränsta, Kristan heter han visst…”
Citera
2022-02-13, 10:05
Medlem
Core.s avatar
Citat:

Nja, dom hängde väl bara ut fel förnamn?
Citera
2022-02-13, 10:07
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Hoppas du har rätt. Många läser dock väldigt snabbt och rykten kan gå snabbt.

Räcker att läsa ”brandmannen”, ”Fränsta” och ” Kristan” så är ryktet förstört för stackars kollegan när detta sprids…
”Hörde du om brandmannen från Fränsta, Kristan heter han visst…”

Ja du har rätt. Källkritik och upprörda känslor brukar sällan gå hand i hand för en del människor.
Citera
2022-02-13, 10:18
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Nja, dom hängde väl bara ut fel förnamn?

Ja, och det finns ju säkert massor av brandmän i byn med samma namn!

Nä, varför bryr sig att det finns ett anslag om att du är pedofil i affären? Dom korrekta uppgifterna finns ju i butiken några kilometer bort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in